דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפתרון לשיעור היתר בפנים 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2604 פעמים ]

נשים רבות אשר סובלות משיעור יתר בפנים פונות לקבל טיפול מקצועי לצורך פתרון הבעיה. אצל חלק גדול מהן הבעיה אמנם תשתפר, אך לא תיפתר. אז איך בכל זאת מגיעים אל הפתרון המיוחל?

אין סיבה לחוש מבוכה או חוסר בטחון אם גם את סובלת משיעור יתר בפנים. הבעיה יותר נפוצה משנדמה לך, והחדשות הטובות באמת הן שיש לה פתרון.

חשבת שרק את סובלת משיעור יתר?

כיום ידוע על שיעור של 20% מנשות העולם המערבי אשר סובלות מבעיה של שיעור יתר בפנים. סקר ישראלי שנערך לאחרונה בנושא מגלה כי כ- 25% מהנשים בארץ מורידות שיער מיותר מפניהן. בנוסף, מחציתן יסירו את השיער בעצמן באמצעי הורדת שיערות שונים, כמו שעווה או פינצטה, ולא יפנו לקבלת טיפול מקצועי.

למרות שכיחות התופעה (כ- 40 מיליון נשים בארצות הברית בלבד שסובלות מן הבעיה), המספרים נמוכים הרבה יותר כאשר אותן הנשים מתבקשות להסביר מדוע הן סובלות משיעור יתר בפנים. עדיין לא מאוחר בשביל לגלות.

למה מופיע שיעור יתר בפנים?

את רוב הסיבות הגורמות להופעת שיעור יתר מחלקים למעשה לשתי קבוצות. נשים אשר מגלים אצלן בעיות הורמונליות ישויכו לקבוצה אחת. פועל יוצא של הבעיה ההורמונלית הוא ייצור גבוה של הורמונים גבריים, הנקראים אנדרוגנים, המוביל להופעת שיעור יתר.

בדרך כלל, השינוי ברמת יצור ההורמונים מרמז על שחלות פוליציסטיות. תופעה זו נפוצה בקרב נשים בגיל הפוריות, וכ- 10% מנשים אלו סובלות ממנה. עם זאת, השינוי יכול לנבוע גם משינויים הורמונליים המאפיינים את גיל המעבר, או מקיומם של גידולים המפרישים הורמונים אלו וסיבות נוספות. כאשר אלו הם המקורות לבעיה, שיעור היתר יופיע גם באזור הפנים וגם באזורים אחרים.

לקטגוריה השנייה משתייכות נשים הסובלות משיעור יתר מסיבות תורשתיות. לנשים אלו פעילות הורמונלית תקינה, אך הן רגישות יותר לקולטני ההורמונים, דבר המוביל לשיעור יתר על עור הפנים וגם בידיים, בבטן ובמקומות נוספים.

להיפטר מהשיער לצמיתות

נשים המעוניינות להיפטר מן השיער באופן זמני יכולות לבחור בין שיטות שונות של הסרת שיערות, כמו פינצטה, שעווה חמה ועוד. אלו אשר מחפשות להסיר את השיער לעד, יעשו בחכמה אם יפנו למכון הסרת שיער בלייזר, שם יוכלו להגיע לתוצאה חלקה אם רק ידעו דבר אחד.

נשים הפונות לטיפול בליזר, חייבות לעבור בדיקה אחת כדי להבטיח את יעילות התהליך. את הבדיקה יש לעבור במקביל לטיפול ולא לפני, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה של עור פנים חלק ולא דילול שיער בלבד.

אז מה צריך לעשות?

מאחר וחלק מהמקרים של שיעור יתר נגרמים כתוצאה מסיבות רפואיות, חשוב לבחון אצל כל מטופל האם הבעיה אכן נובעת בשל בעיה רפואית. הסרת שיער פנים מבלי שיחזור אפשרית רק אם ידועה לנו הסיבה הרפואית לבעיה.

בכל קופת חולים תוכלו לעבור בדיקה רפואית קצרה, אשר תאיר על הבעיה הרפואית הגורמת לשיעור היתר. רוב קופות החולים גם אינן דורשות תשלום עבור בדיקה זו. לאחר שתאובחן הבעיה, תוכלו לקבל מהרופא את הטיפול הנכון לפתרונה.

אם לא נגלה את הבעיה ההורמונלית והעומד מאחוריה, השיער ישוב לצמוח בכל פעם מחדש. בשל כך, יש לשלב את הטיפול התרופתי יחד עם טיפול נלווה כמו הורדת שיער בליזר. שילוב זה הוא האידיאלי לקבלת עור פנים חלק. התרופות מביאות להפחתת הופעתו של שיעור חדש, והטיפול בליזר מסיר בהצלחה את השיערות שכבר קיימות.

ד"ר בייטיש נרקיס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב