דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום מגנטים לאירועים 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2571 פעמים ]

מגנטים הינם אחד ממוצרי הפרסום הרווחים היום בכל רחבי הארץ והעולם, מסתבר שיצא לכם לא אחת לחזור הביתה ולמצוא מגנט של חברה כזו או אחרת מוצמד לדלת ביתכם, הגדילו לעשות אילו אשר יצרו חוברת פרסומים של כמה וכמה חברות ובעלי מקצוע – ובאמצעות מגנט רחב הצמידו כל זאת לדלת הבית. עוד קודם לכן ניתן לפגוש אותם על דלת הרכב או על השמשה מוצמדים כך ללא רשות או בקשה, והיכן עוד ניתן למצוא אותם באירועים, כיום בעלי אירועים רבים מזמינים את השירות המוכר והאהוב של צילום מגנטים לאירועים ובמהלך החתונה מין הסתם תרצה תמונה, תצטלם ותוך מספר שניות המגנט כבר בידיים שלך.

ולכאורה מה הסיבה המרכזית המעניקה למגנט – חומר פשוט, ולא יקר במיוחד פופולאריות כה רבה? להלן נמנה מספר סיבות עיקריות ופחות מזה, ונגיע לכלל הבנה באילו תחומים נוספים כדאי להשתמש במגנט.


    • הסיבה העיקרית היא – שמירה לאורך זמן. מגנט שלא כמו דבק, אשר פג לאחר תקופה קצרה או ארוכה, ואז נתלש מהמקום שבו היה. מגנט לא=עומת זאת מחזיק מעמד לאורך זמן, ורק חומר כלשהוא, כלומר פעולה מצידנו תגרום לו לרדת מהמקום אשר עליו עומד. ממילא איזה חברה לא תרצה פרסום לאורך זמן בהפצת מגנטים פעם אחת? ואיזו כלה או כל משתתף אחר באירוע לא ירצה מזכרת אשר תזכיר לו לאורך ימים ושנים את אותם רגעים מאושרים ושמחים – ממילא הזמנת צילום מגנטים לאירועים – כוחם רב, ומעלה את עוצמת האירוע עשרת מונים.
    כמובן שאין לשכוח – צילום מגנטים לאירועים הינו שירות שמספקת כמעט כל חברת אטרקציות לאירועים מוכרת, על כן אין צורך להסתבך ולחשוב פעמיים היכן ניתן להזמין שירות שכזה.

 


    • סיבה נוספת להיותו כה נפוץ – הינה מידת הזמינות. לכל אדם בבית בנורמה הכללית – יש מקרר, כמעט ולא קיים מקרר היום אשר בנוסף לשלל תכונותיו אינו מגנט, אף דלת פלדלת נפוצה כיום ברב בתי ישראל – והיא בנוסף להיותה פלדלת אף ממגנטת, ממילא כל מגנט אשר מתקבל בכל צורה שהיא – זוכה להיצמד אחר כבוד לאחד משני מקומות אלו – בדרך כלל .

בחישוב פשוט כמה פעמים הינכם פותחים את המקרר במשך היום? או כמה פעמים הינכם עוברים על יד דלת הכניסה? בוודאי אם תתחילו לספור זאת לא יספיקו לכם שני האצבעות כל שני ידיכם, ממילא מובן העניין מעצם מהותו, בין אם מדובר על פרסום אשר זוכה לאין ספור צפיות, ובין אם מדובר בצילום מגנטים לאירועים אשר מהווה אין ספור של צפיות ברגעים מאושרים. 

 

אטרקציות לאירועים - כייף לכל מגוון רחב לכל גיל ואופי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב