דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנועית - הרכב המתאים לאנשים מבוגרים 

מאת    [ 07/01/2012 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2542 פעמים ]

קלנועית – הרכב המתאים לאנשים מבוגרים

אנשים מבוגרים שהינם עצמאיים אולם בגלל הגיל מתקשים קצת יותר בהליכה ו/או בנהיגה, יכולים למצוא פתרון בעזרת רכישת קלנועית.

התניידות באמצעות קלנועית

קלנועית היא רכב חשמלי אשר אינו מצריך רישיון נהיגה ומאפשר נסיעה בטוחה גם במקומות סגורים, גם על מדרכות, גם על שבילי אופניים וכמובן גם לצורך חציית כבישים. הרכב מאפשר נסיעה במהירות של עד 12 קמ"ש בלבד, ולכן נחשב כמאוד בטיחותי יחסית לרכבים אחרים. בנוסף, ישנם דגמי רכבים המאפשרים לבצע הגבלה של מהירות הנסיעה המרבית וכך ניתן להאט את מהירות הנסיעה במידת הצורך, למשל – כאשר נוסעים במקומות צפופים.

לעשות סידורים בקלות ובנוחות

הנסיעה על קלנועית מאפשרת לאנשים מבוגרים להגיע ממקום למקום בקלות וללא מאמץ. כל מה שעליהם לעשות הוא להתיישב ברכב החשמלי, לבדוק שהשטח פנוי, להניע ולנסוע אל מחוז חפצם. כמובן שעל נוהג הקלנועית להכיר את חוקי התנועה, בעיקר אם הוא נוסע גם בכבישים, על מנת שלא לסכן את עצמו, את הנהגים האחרים שנמצאים בכביש ואת העוברים והשבים הנמצאים בסביבה. באמצעות רכב זה יכולים אותם אנשים להגיע אל קופת החולים, אל הדואר, אל הבנק ואל כל מקום אחר הנמצא בקרבת מקום, ולבצע את הסידורים שלהם בקלות ובנוחות מבלי להיות תלויים בתחבורה הציבורית או באדם אחר שיסיע אותם. בצורה כזאת קלנועית מספקת עצמאות מרבית ומאפשרת למשתמשים בה להמשיך בשגרת החיים שהם מכירים ואוהבים.

השקעה משתלמת במיוחד

לרכישת קלנועית יש יתרון נוסף והוא העלות הזולה יחסית גם של הרכב עצמו וגם של התחזוקה השוטפת שלו. אמנם, מומלץ מאוד לבטח את הקלנועית לפחות בביטוח חובה, אולם מדובר בעלות נמוכה יחסית של מאות בודדות של שקלים. אם תהיו מעוניינים, ניתן לבטח את הרכב גם בביטוח צד ג' ובביטוח גניבה, וכך להיות מכוסים מכל הבחינות. בהקשר זה חשוב לדעת, כי ניתן היום לרכוש גם קלנועיות יד שנייה, המאפשרות חיסכון כספי גדול עוד יותר. אם החלטתם לרכוש קלנועית יד שנייה חשוב שתוודאו שהיא במצב טוב ושהיא עומדת בכל דרישות הבטיחות, על מנת שתוכלו לנסוע בה בבטחה.

הדרכה לפני קנייה

אם אתם מתעתדים לרכוש קלנועית, חשוב שתוודאו מספר דברים לפני הרכישה, ביניהם:


    • נוחות הנסיעה – חשוב מאוד שהישיבה בקלנועית תהיה לכם נוחה על מנת שתוכלו לשלוט היטב בהגה ולנסוע בצורה בטיחותית ובריאותית.
    • אחריות – חשוב מאוד שתרכשו קלנועית מיבואן גדול ומוכר בארץ. ראשית, אתם משקיעים סכום מכובד של כסף וכדאי שיהיה בטחון שיש גוף רציני מולכם. כמו כן, כדי שתקבלו שירות מקצועי אחרי מכירה.
    • במידה שאתם רוכשים קלנועית יד שנייה, חשוב שתוודאו שהיא עברה את כל בדיקות התקינות והבטיחות הדרושות לצורך נסיעה בטוחה על הכביש, וכן שהחברה ממנה ביצעתם את הרכישה תוכל לספק לכם גם שירות תיקונים במידת הצורך.
    • כדאי מאוד לרכוש קלנועית מחברה המספקת גם את כל השירותים הנלווים עבורה, כגון שירות תיקונים הכולל תיקונים מכאניים וחשמליים כאחד. זאת על מנת שבכל מקרה של תקלה, אם תהיה, תוכלו לפנות לאותה חברה ולא תצטרכו לחפש חברה אחרת לצורך ביצוע התיקון.
    • לפני שאתם מתחילים לנסוע ברכב, חשוב מאוד שתקבלו הדרכה מקיפה על הדרך הנכונה לתפעול הקלנועית ולנהיגה בטוחה בה.

קל לנוע עם קלנועית

אין ספק, שרכישת קלנועית תקל מאוד על חייכם ותסייע לכם בהתניידות ממקום למקום. במידה שתרכשו אותה מחברה המתמחה בתחום, המשווקת קלנועיות מתוצרת החברות המובילות בעולם, רוב הסיכויים שתוכלו ליהנות מפתרון הניידות המצוין הזה למשך שנים רבות. נסיעה טובה ובטוחה! 

 

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב