דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוטוקס - חובה לדעת 

מאת    [ 06/01/2012 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2068 פעמים ]

מה כדאי וחשוב לדעת על טיפולי בוטוקס למילוי קמטים והצערת העור. האם הטיפול בטוח, האם הוא החומר האידאלי למילוי הקמטים, מה אורך החיים של כל טיפול ועוד תשובות לשאלות שחשוב לדעת.

הזרקת בוטוקס

הבוטוקס מוכר וידוע כאחד התכשירים היעילים למילוי קמטים בפנים. הזרקת הבוטוקס הינה פעולה פשוטה שאינה כרוכה בהליך פולשני כלשהו או בהרדמה. שאלות רבות מתעוררות אצל מטופלים וחששות עקב שמועות ומיתוסים על תכשיר הבוטוקס, האם הטיפול בטוח? האם הבוטוקס משמש למילוי קמטי הפנים? לכמה זמן פועל הבוטוקס? האם לבוטוקס תופעות לוואי? והמיתוס הכי נפוץ – האם ניתן להביע רגשות לאחר טיפולי בוטוקס? במאמר זה נתייחס למיתוסים ולשאלות על מנת שתוכלו לדעת קצת יותר לפני הטיפול בבוטוקס. 

האם הטיפול בבוטוקס בטוח -

הבוטוקס מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי, על ידי ה – FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) וע"י ה – CE האירופאי. התכשיר מיועד לטיפולים אסתטיים ומוזרק במינונים קטנים לאזורים מסוימים בפנים אשר בהם נמצאים שרירי ההבעה. הזרקת הבוטוקס גורמת לשרירים אלו להיחלש או להשתתק לתקופה של מספר חודשים. לאחר תפוגת ההשפעה שרירי הפנים חוזרים לתפקד כרגיל. הטיפול ייעשה אך ורק על ידי רופא בעל הסמכה במרפאה ובתנאים סטריליים. הזרקת המינון המדויק ימנע לסיכונים ותופעות לוואי.  

האם בוטוקס משמש למלא קמטים ?

בוטוקס אינו חומר למילוי קמטים אך הוא מטפל בסיבת היווצרות הקמטים. מדובר אך ורק על קמטי הבעה הנמצאים באזור המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים ולא על קמטים סטטיים שאינם נוצרים כתוצאה מתנועות שרירים. הבוטוקס מוזרק באזור קמטי ההבעה הנוצרים עקב תנועתיות אינטנסיבית של שרירי ההבעה שגורמים לקמטים להיווצר. הזרקת הבוטוקס גורמת לשריר להיחלש ואף להשתתק וכך נמנעים מהקמטים להתעמק ונמנעים קמטוטים עתידיים באזור. הקמטים הקיימים מתעדנים ומחליקים עקב הפסקת תנועת השריר.

לכמה זמן פועל הבוטוקס -

לאחר פעולת ההזרקה התכשיר מתחיל לפעול, התוצאות ניכרות לאחר 72 שעות מהטיפול ומומלץ להמתין כשבועיים על מנת לראות את התוצאה המושלמת מן הטיפול.
השפעתו של החומר זמנית , בין 4 ל – 6 חודשים שלאחריהם השריר חוזר בהדרגה לפעולתו השגרתית. ניתן לחזור על הטיפול לאחר מספר חודשים, כאשר פעולת השריר חוזרת לקדמותה. מטיפול לטיפול משך ההשפעה של החומר על השריר יגדל ויתארך.

האם לבוטוקס תופעות לוואי ?

ראשית אציין כי למרות שטיפול הבוטוקס קל ופשוט, מומלץ מאד לבצע את הטיפול אצל רופא בעל הסמכה, ניסיון ומיומנות שידע בדיוק באיזה נקודות להזריק את התכשיר ובאיזה מינונים. כך ימנעו תופעות לוואי מיותרות. תופעות הלוואי העלולות להופיע כתוצאה מההזרקה הינם אדמומיות במקום הדקירה, נפיחות קלילה ולעיתים שטפי דם קטנים. כל אלה יחלפו לאחר מספר שעות. 

האם ניתן להביע רגשות לאחר הזרקת בוטוקס ? 

לאחר הזרקת בוטוקס עדיין תוכלו להביע רגשות באמצעות הבעות פנים. טיפולי הבוטוקס מיועדים לאזור המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים, ולא באזור שמסביב לשפתיים וזאת על מנת לא למנוע מן המטופל לחייך. הבעות הפנים נשארות טבעיות אך לא מוקצנות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב