דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג, פרסום ושיווק משרדי רואה חשבון 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2642 פעמים ]

תחום ראיית החשבון כמו תחומי מקצועות חופשיים אחרים מחייב את בעלי העסק (ברוב המקרים, רואה החשבון בעצמו) למקד את פעילותו השיווקית והפרסומית תוך כדי הטמעת תהליכי מיתוג עסקיים בתחום המקצועות החופשיים. מיתוג משרדי רו"ח חייב להתבסס על מיתוג אישי של בעלי החברה מצד אחד ומיתוג המשרד או הפירמה כנותנת שירות איכותי ומקצועי מצד שני.

למה אני צריך מיתוג בכלל?
כמו כל תחום עסקי אחר, גם ענף ראיית החשבון הינו ענף תחרותי המכיל מספר רב של משרדי ראיית חשבון, משרדי יעוץ וניהול פיננסים ועוד. תהליכי מיתוג נועדו לאפיין את העסק שלכם ולבדל אותו מיתר המתחרים. כתוצאה מכך נוצרת העדפה בעיני הלקוחות (ציבור בעלי העסקים הזקוקים לשירותכם).

איך נוצר מיתוג?
מיתוג משרדי רו"ח דומה לכל הליך מיתוגי אחר. תהליכי מיתוג מתחילים מאפיון העסק והגדרת יתרונותיו היחסיים על פני מתחרים ומשרדים אחרים בתחום הפועלים בסביבתו.
השלב הראשון של יצירת מיתוג למשרדי רו"ח הוא שלב יצירת המודעות. שלב זה נוצר באמצעות יצירת תקשורת חזותית מושכת ובולטת המפנה את תשומת לב הלקוחות למשרד המדובר. לאחר שלב זה מתחילה פעילות של בידול ( מאפיינים המעניקים יתרון ללקוח בבחירת המשרד), משלב הבידול נוצרת העדפה (אותה מבצע כל לקוח ולקוח בנפרד על פי מידת הצרכים הפרטיים שלו) , משלב העדפה נוצרת הבחירה האולטימטיבית והאינטואיטיבית במשרד שידע למתג את עצמו בצורה הנכונה ביותר.
תהליכי מיתוג מחייבים את העוסקים במלאכה ליצור אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתגדיר מחדש את רצון הלקוחות ותעניק להם את "הבשורה השיווקית" לה הם מצפים.

מיתוג משרדי רו"ח בלוגו דיזיין
לוגו דיזיין הינו סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי העוסק רבות במיתוג מקצועות חופשיים, לרבות, עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח, עסקים פרטיים ועוד. בלוגו דיזיין תמצאו צוות איכותי ומנוסה של אנשי מקצוע המיומנים בתחומי המיתוג, החל מבחירת אסטרטגיה שיווקית, דרך הגדרת עיצוב התדמית העסקית ועד להטמעת הקונספט העיצובי במכלול אפיקי המדיה השונים.
מיתוג משרדי רו"ח בלוגו דיזיין מבוסס לא מעט על פעילות ממוקדת ברשת האינטרנט. פעילות זו מגובה בתהליכי הקמת, בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט למשרדי רו"ח, בניית תשתית לצרכי מיתוג בפייבסוק ובניית ניוזלייטר ואמצעי עיצוב דיגיטאלי נוספים לצרכי שיווק ישיר ללקוחות העסק.

מיתוג משרדי רואי חשבון נעשית בימינו ע"י חברת מיתוג המתמחה במיתוג ! פנו אלינו לוגו דיזיין

לוגו דיזיין - חברת מיתוג, מבית סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומים: עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב תדמית  |  עיצוב גרפי & הפקות דפוס עיצוב ובניית אתרים התקשרות: טל:077-3004230  |  מייל: info@logodesign.co.il  |  אתר:www.logodesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב