דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ בזול יכול לעלות ביוקר 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2415 פעמים ]

כל מי שעמד בחייו לפני שיפוץ הבית או הדירה, ניסה לבדוק כיצד הוא יכול להוזיל את העלות הסופית של השיפוץ. רבים מנסים לשכור קבלן שיפוצים שנותן הצעת מחיר נמוכה יותר וישנם כאלה המנסים לבצע את השיפוץ בכוחות עצמם ורוכשים חומרי בנייה זולים יותר. חשוב לזכור כי בדרך כלל מה שלכאורה נראה יותר זול בהתחלה, לעתים בסופו של דבר יעלה לנו יותר.

שיפוץ תוך חסכון בחומרי בנייה

כיום ניתן למצוא חומרי בנייה ואינסטלציה במגוון דוגמאות וצבעים וכך גם המחירים. במידה ואתם מחליטים למשל לצבוע את הבית כחלק מהשיפוץ ואתם משוטטים בחנויות צבע, תוכלו לראות כי ישנם צבעים הנמכרים במחירים של 150 ש"ח לדלי צבע ולעומתם צבעים הנמכרים במחירים של 300 ש"ח עבור דלי צבע.

רובנו נתפתה לרכוש חומרי בנייה במחירים נמוכים וזאת על מנת להוזיל את העלויות של השיפוץ כולו אך ברוב המקרים מה שיעלה לנו זול כעת, יעלה לנו יקר בהמשך הדרך. בדרך כלל, עלות נמוכה יותר של צבע דלי למשל משמע, צבע שיחסית די מהר יתקלף מהקירות או צבע שייאלץ אותנו לצבוע מספר שכבות ואז החיסכון שלכאורה היה נראה מאוד משתלם באותו רגע יתגלה כבזבוז.
חשוב מאוד לרכוש מוצרים בעלי תו תקן ולא להתפשר על מוצרים פחות איכותיים רק בגלל שהם עולים פחות.

קבלן שיפוצים במחיר הגיוני

בחירה בקבלן שיפוצים שידאג לכל נושא השיפוץ עבורכם היא החלטה מאוד חשובה בתהליך השיפוץ. אין להקל ראש בדבר וחשוב לבדוק המלצות על קבלן שיפוצים ולקבל חוות דעת מלקוחות על האופן בו הקבלן עובד ואם ניתן אף לצפות בפרויקטים גמורים שלו.

יש לחתום על חוזה מול קבלן השיפוצים על מנת להימנע מאי נעימויות בהמשך הדרך כאשר אחד הצדדים חוזר בו מדבריו ואנו משלמים יותר על מנת לסיים את השיפוץ. כמו כן, יש לבדוק באילו חומרים הקבלן משתמש למטרת השיפוץ וזאת על מנת לוודא כי במידה והוא נותן לכם הצעת מחיר נמוכה, הדבר לא נובע מכך שהוא עושה שימוש בחומרי עבודה לא איכותיים.

ברוב המקרים בהם קבלן שיפוצים ייתן לכם הצעת מחיר זולה שלא תיראה לגמרי הגיונית (על אף העובדה שלכאורה תהיה לטובתכם), כנראה שמדובר בקבלן שיפוצים חובבן במקרה הטוב, ואולי רמאי במקרים פחות טובים.
מומלץ לוותר על הצעות זולות במיוחד ולפנות לקבלן שיפוצים אחר שאולי ייתן לכם הצעת מחיר גבוהה יותר אך יעשה עבודה באופן מקצועי, תוך שימוש בחומרים נושאי תו תקן ובמסגרת זמן הגיונית.

מה עושים כאשר מתגלים ליקויי בניה בעבודות שיפוצים?

לצערנו, לפעמים במהלך עבודות השיפוצים מתרחשות טעויות: המרצפות מעט עקומות, הטיח לא חלק בכל הקירות, נקודות חשמל מוקמו בגובה לא מתאים ועוד ועוד. מה עושים?

ראשית מומלץ לפקח על הקבלן במהלך עבודות השיפוצים ולהעיר לו במידה ומתגלים פגמים. את הפיקוח תוכלו לעשות בעצמכם אך מומלץ להיעזר במהנדס בניין, שמאי או מפקח בניה שמכירים את התקנים ומיומנים באיתור ליקויי בניה.
שנית, ניתן לפנות אל הקבלן ולבקש תיקון של הליקויים. במידה והקבלן אינו משתף פעולה מומלץ להזמין שמאי שיעריך את הנזק שנגרם לכם, לשלוח את הדו"ח לקבלן וכמוצא אחרון אף לפנות להליכים משפטיים.

זכרו שעדיף להיות חכם מאשר פיקח: פיקח יודע לצאת מצרות לאחר שנכנס אליהם, וחכם יודע מראש להימנע מצרות.
העיקרון שצריך להנחות אתכם בשיפוץ הבית הוא לבחור בקבלן שיפוצים טוב - כזה שראיתם עבודות שלו, דיברתם עם לקוחות שלו וקראתם חוות דעת עליו. 

שיפוץ קל ומהנה!

אתר "שיפוצים פלוס" מציע נבחרת של קבלני שיפוצים מומלצים מכל הארץ: הקבלנים נבדקים על ידי צוות האתר ועוברים סינון. לכל קבלן שיפוצים באתר רשימה של חוות דעת שצוות האתר אסף טלפונית מהלקוחות שלו - רק חוות דעת אמיתיות, מגובות בחשבוניות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב