דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן סגולותיה של הרפואה הסינית? 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1877 פעמים ]


סגולותיה של הרפואה הסינית הינן ידועות בכל העולם. זה לא מכבר, כי הרפואה הקונבנציונאלית מקבלת, מכבדת, מכירה ונעזרת בה רבות. כמו כן, קיימים מקרים רבים בהם שיטות הטיפול הקונבנציונאליות אינן פותרות את הבעיה ו/או המחלה וטיפול ברפואה סינית יכול לעורר פלאים.

מהותה של הרפואה הסינית מתבססת על אמונה כי גוף האדם הינו חלק מהעולם ועליו לחיות בהרמוניה עם כל שאר חלקי הטבע. כמו כן, החיים שלנו נמצאים תחת שינוי מתמיד ועלינו להתאים את גופינו לשינויים הללו. יום ולילה, חורף וקיץ, חום וקור, כל אלו דוגמאות למצבים משתנים ומשלימים אשר חייבים להתייחס אליהם כאשר ברצוננו לשמור על בריאות גופינו.

ייחודה של הרפואה הסינית

· רפואה סינית כרפואה מונעת- הרפואה הסינית דוגלת בשמירה על אורח חיים מאוזן, אם מבחינת תזונה, ואם מבחינה נפשית, על מנת למנוע מחלות ותחלואים שונים. אחד הדברים המייחדים את הרפואה הסינית היא עצם הסתכלותה על כל אדם כאינדיבידואל אשר מתאימה לו תזונה שונה על מנת להגיע לאיזון, משמע, אין "תזונה נכונה" מוחלטת, אלא היא שונה מאדם לאדם. שמירה על תזונה נכונה, על פי הרפואה הסינית, מונעת מחלות רבות ואף מטפלת במחלות קיימות.

· שילוב בין גוף לנפש- הרפואה הסינית רואה את הגוף והנפש, כקשורים קשר הדוק. הם מושפעים מן הסביבה ואף משפיעים אחד על השניה באופן רציף וקבוע. על פי הרפואה הסינית זורמת בגופינו אנרגיית ה-צ'י. אנרגיה זו אחראית על כל המחלות, האיברים, שמירה על הרמוניה והפרות האיזון. משתמע מכך, כי חשוב לדאוג לא רק לבריאות הגוף, אלא גם לבריאות הנפש. המנעות מלחצים ומתחים היא הכרחית והרפואה הסינית מציעה מגוון טיפולים העוזרים להרגעה. בין אם דיקור ולחיצה על נקודות בגוף המשחררות חסימות ובין אם שימוש בצמחי מרפא למיניהם.

· התייחסות הרפואה הסינית לחשיבות השינה- על פי הרפואה הסינית, לשינה איכותית השפעה קריטית על מצב בריאותינו. למעשה, עדיף לישון שינה איכותית קצרה, על פני שינה ארוכה ורדודה (לדוגמא התעוררויות רבות, סיוטי לילה וכדומה). הרפואה הסינית נותנת לכך מענה ע"י מגוון טיפולים, בין אם דיקור סיני, מדיטציות שונות, הנחיות תזונה נכונה, שימוש בצמחי מרפא ועוד.

לסיכום

רפואה סינית הינה רפואה מורכבת ומופלאה, המבוססת על יסודות הפילוסופיה הסינית וסגולותיה רבות ביותר. אם ברצונכם לדעת עוד על סגולותיה של הרפואה הסינית, מוסדות ללימודי רפואה סינית פרושים בכל הארץ ואין צורך בדרישות או תנאי קבלה מיוחדים. חשוב לציין כי חלק מן המוסדות אף מעניקים מלגה ללימודי רפואה סינית.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב