דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ככה קונים היום! 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2088 פעמים ]


כיום, הרגלי הצריכה של הציבור משתנים מיום ליום. המדיה אשר הפכה להיות כלי השיווק היעיל ביותר הוא עולם האינטרנט. אינספור אתרים מציעים מגוון רב של הצעות, רעיונות, קופונים או שוברי הנחות לשלל מוצרים רב. אם יש לכם מוצר אותו אתם מעוניינים לשווק כדאי מאוד שתקימו אתר באינטרנט אשר מציע את המוצר שלכם, ורצוי מאוד שתוסיפו קופונים להנחות ומבצעים שונים. אם לדוגמא אתם מעוניינים לקדם אתר העוסק בדלתות כניסה לבית, כדאי מאוד שתגרמו לקהל הלקוחות שלכם להגיע אל האתר במהירות על ידי כך שתקדמו את האתר כמו שצריך בגוגל. ברגע שהלקוח יגיע אל האתר שלכם כאשר הוא מחפש את מילות המפתח "דלתות כניסה" למשל, רצוי מאוד שזה יקרה לאחר שהאתר שלכם נמצא בעמוד הראשון בגוגל.


לאחר שהלקוח הגיע אל האתר, תוכלו להציע לו שם את מגוון דלתות הכניסה לבית אותם אתם מציעים. אולם זוהי רק דרך אחת. דרך נוספת אפשרית היא להכניס קישורים רבים אל האתר שלכם באתרים המציעים שלל מוצרים שונים, או לפרסם את האתר על ידי כך שתחלקו קופונים או שוברי הנחה ותפרסמו אותם באתרים המציעים מבצעים או דילים יומיים. הרגלי הקנייה של הציבור משתנה, ואם בעבר עיקר הפרסומות היו בטלוויזיה או ברדיו, כיום הפרסום מגיע בעיקר דרך עולם האינטרנט אותו יש היום כמעט לכל אחד באופן אישי דרך הטלפון הנייד.


אתרים המחלקים קופונים למבצעים שונים יכולים בקלות לפתות את הלקוחות לרכוש את המוצר, והעניין מתבצע על ידי דילים יומיים או קבוצתיים. ניתן לשווק כל מוצר בדרך זו החל מאביזרי וכלי בית, דרך חופשות וכלה במוצרים כמו דלתות כניסה לבית. אין ספק שפרסום בדרך זו יכול להבטיח כי המוצר שלכם יגיע לעיניהם של הלקוחות והם יהיו במרחק של קליק אחד מרכישתו בצורה מכוונת.


ככל שהפרסומות למוצר נראית יותר אטרקטיבית ומציעה קופונים מפתים יותר, כך גדלים הסיכויים כי קהל היעד הפוטנציאלי ירכוש את המוצר דרך האינטרנט. אנשים רבים מפחדים עדיין לתת את פרטי כרטיס האשראי שלהם לאתרים שונים, אולם אם אתם מפרסמים את המוצר שלכם באתר גדול ומפורסם הסיכויים לכך הולכים וגדלים. לסיכום, כדאי מאוד להציע מבצעים אטרקטיביים ולשווק אותם דרך האינטרנט, היות וכלי זה הופך כיום לנגיש לכל אחד באמצעות הטלפון הנייד. אפילו אם המוצר אותו אתם משווקים הוא מוצר גדול כמו דלתות כניסה לבית, רכישה דרך האינטרנט בעזרת קופונים הפכה כיום לכלי המשמעותי והיעיל ביותר.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב