דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי עיסויים המוצעים בבתי ספא בישראל 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2185 פעמים ]


עיסויים ומסאז'ים לסוגיהם קיימים בתרבויות רבות וכולם מבוססים על מסורות ארוכות של הבנה רפואית מסורתית והכרה בקשר גוף נפש. במקומות שונים בעולם התפתחו עיסויים כבר בעולם העתיק והידע שנצבר עם השנים מאפשר לנו היום להנות ממגוון סוגי עיסויים, שכל אחד מהם מתמחה בטכניקות ותועלות מעט שונות. למי שכבר התנסה בלא מעט מסאז'ים בחייו יש ודאי את סוג המסאז' המועדף עליו ומתאים לו ביותר, אחרים ייהנו לנסות בכל ביקור בספא עיסוי חדש ולגלות את הייחודיות שלו ואת התחושה הנעימה שכל אחד מהעיסויים מעניק לגופו.

עיסוי שבדי

עיסוי שבדי הוא העיסוי הדומיננטי שצמח מתרבויות המערב ונחשב לעיסוי הקלאסי. הוא מבוסס על טכניקות של לישה, החלקה, לחיצה בנקודות ספציפיות בגוף וזעזוע של האברים על מנת לשחרר מתחים הצבורים ברקמות שריר עמוקות. בעיסוי שבדי משתמשים בדרך כלל בשמן עיסוי שמאפשר תנועה חלקה ונעימה יותר בזמן המסאז'.

עיסוי איוורוודי

התרבות ההודית פיתחה מסורת רפואית מורכבת ומתקדמת במרוצת השנים, המבוססת בעיקר על סיגול אורח חיים בריא ורפואה מונעת. המאסז' ההודי של האיורוודה הוא חלק בלתי נפרד מהרפואה המונעת. הוא נשען על הכרה עמוקה בקשר גוף – נפש ואמונה באנרגית החיים הזורמת בגוף. המאסז' מאפשר תוך כדי פריקת מתח משרירים, פתיחה על תעלות האנרגיה בגוף ושיפור הזרימה. בין היתר משתמשים בעיסוי איורוודה בשמנים ארומאטיים מיוחדים, כמו שמן שומשום וטפטוף שלהם על צ'אקרת העין השלישית שבמצח.

עיסוי תאילנדי

לעיסוי התאילנדי מסורת מפואר והוא מפורסם מאוד בכל רחבי העולם. תיירים המבקרים בתאילנד מתמסרים לטכניקת המאסז' הזו שהיא מזמינה ונעימה במיוחד. המאסז' התאילנדי שאב טכניקות ועקרונות משתי התורות הרפואיות הדומיננטיות של המזרח הרחוק – הרפואה ההודית והרפואה הסינית. התוצר של התמהיל בין השניים הוא עיסוי מעמיק בשמן, המתבסס על עבודה בו זמנית על הממד הפיזי והאנרגטי של המטופל. רבים מתייחסים אל המאסז' התאילנדי כאל מדיטציה בפעולה.

עיסוי רקמות עמוקות

עיסוי רקמות עמוקות מתאים למי שיש לו כאבים ספציפיים במקומות שונים בגוף וזקוק לפעולה מדויקת ואינטנסיבית יותר ולמי שמשתעמם ולא נהנה ממסאז'ים רגילים ומרגיש שהם לא חזקים ולא עמוקים מספיק.

שיאצו

שיאצו היא טכניקת עיסוי ייחודית שמקורה במזרח הרחוק. היא מבוצעת ללא שמן, בדרך כלל בלבוש מלא ועל גבי מזרון שמאפשר למטפל להניע את גוף המטופל בחופשיות כדי לשחרר חוליות גב תפוסות. העיסוי בשיאצו שם דגש על מרידיאנים וצ'אקרות שהם מרכזי אנרגיה בגוף. פתיחה ושחרור של מרכזי האנרגיה הללו תשפר את תנועת הצ'י (אנרגית החיים בגוף) ותביא לבריאות, חיוניותו ותחושה גופנית טובה יותר.

עיסויים מיוחדים

לצד כל אלה ישנם מסאז'ים נוספים מיוחדים או משודרגים – כמו מסאז'ים בסוגי שמנים ארומאטיים שונים או מאסז' הכולל שימוש באבנים חמות. מכלול סוגי המסאז'ים, המבוססים על תורות חכמה שונות ומשודרגות באמצעים מפנקים מיוחדים – הופכים את חווית העיסוי בספא למיוחדת ובלתי נשכחת.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב