דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוזרים להתרכז - הפרעות קשב וריכוז 

מאת    [ 03/01/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 6495 פעמים ]

אם יש לכם מבחן שאתם צריכים ללמוד אליו ואתם לא מצליחים ללמוד במשך שעות רבות ולהתרכז - אל תדאגו, אתם לא לבד. אנשים רבים מרגישים כמוכם - כל רעש קוטע את חוט המחשבה והחומר שלמדתם נעלם ברגע שרעש קטן מכה בחדר. אין ספק שזה מתסכל - למדתם כל כך הרבה והתשובה הנכונה פשוט נעלמה לכם מן הראש בגלל רעש אחד קטן.   

סטודנטים ותלמידים, אך לא רק

הפרעות קשב וריכוז הן נפוצות בקרב סטודנטים ותלמידים, בעיקר כי הם שמים לב לזה ברמה גבוהה הרבה יותר - כאשר הם לומדים למבחן, הם לפתע עלולים לשים לב שהם לא מסוגלים לשבת וללמוד במשך שעות על גבי שעות, כיוון שהריכוז שלהם פשוט לא מתמקד בנושא העיקרי. בנוסף, הם שרויים במתח רב ולחץ לקראת המבחנים והלימודים. אך הפרעות קשב וריכוז אינן נפוצות רק בקרב הסטודנטים, התלמידים וילדים בבית הספר, אלא בקרב פלח גדול יותר באוכלוסיה. אם אתם סובלים מהפרעות מסוג זה או שאתם מעוניינים להעלות את רמת הריכוז, כדאי לדעת כי יש קשר בין תזונתכם לבין חוסר ריכוז או הפרעות ריכוז. על מנת שהמוח יוכל להתרכז בצורה הטובה והיעילה ביותר, הוא זקוק למרכיבים חיוניים. מחקרים מצאו קשר בין סוגי מזון מסויימים לבין רמת הקשב והריכוז ואף קשר בין הסביבה, המספקת לבני האדם גירויים רבים במהלך כל חייהם, לבין רמת הקשב והריכוז. 

 

הפרעות קשב וריכוז - איך לטפל

אם אתם מעוניינים לטפל בתופעת הפרעות קשב וריכוז, מומלץ למצוא דרך להתרכז ללא תרופות. הפורמולה הצמחית של ריכוזית, אשר משלב צמחים שיש עליהם מידע קליני וביוכימי, מומלצת. מדובר בתוסף תזונה ולא בתרופה, ויש כבר ניסיון של מעל חמש שנים בפורמולה זו. צמחי המרפא הכלולים בפורמולה זו, מספקים את תוספי המזון החיוניים למוח, כך ניתן להבטיח ריכוז מקסימלי לכל אורך היום. הפורמולה אף מספקת מינרלים, פוספוליפידים, חומוצות שומן וויטמינים החשובים לבנייה העצמית של נוירוטרנסמיטרים במוח. החומרים הללו הם חומרים מזינים החיוניים ביותר למוח אשר משפיעים על ריכוז של כל אדם בכל גיל - ילדים ומבוגרים. מרכיבי הפורמולה הצמחית הזו, יכולים להעניק לתלמידים וסטודנטים ריכוז מקסימלי ולסייע להם ללמוד בתקופת הלימודים, תוך כדי העלאת תחושת המיקוד והריכוז ובהתאם לכך, את האפקטיביות והיעילות של זמן הלמידה. 

ריכוז מרוכז

במחקר קליני בבית החולים תל השומר, הוכחה יעילותה של הפורמולה של צמחי המרפא, אשר משפיעה לטובה על ילדים הסובלים מתופעת הפרעות קשב וריכוז. נראה כי בקרב מטופלי ריכוזית, היה שיפור בכל מדדי הקשב והריכוז אשר נבחנו במבחנים לאבחונם. היעילות של החומר הפעיל בריכוזית מבוססת על אספקת חומרים מזינים למוח, אשר מסייעים לרמת ריכוז גבוהה וצורת חשיבה ממוקדת. החומרים בריכוזית חיוניים למוח גם במהלך השנים המשמעותיות בתהליך הצמיחה וגם בשלב מאוחר יותר - במיוחד במצבים בהם יש צורך בריכוז גבוה.  

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב