דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות בעידן האינטרנט 

מאת    [ 02/01/2012 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3055 פעמים ]

גברים ישראליים רבים נחשפים לאתרי הכרויות בינלאומיים המציגים בחורות מאוקראינה ורוסיה הנראות כמו דוגמניות על ואתן ניתן לשוחח באמצעות צאט וכתיבת מכתבים תמורת מנוי חודשי או מנוי המקנה לגבר חבילת נקודות אותן הוא אמור לבזבז בפעולות השונות באתר.

רוב האתרים הגדולים נשלטים לחלוטין על ידי האמריקאיים שמחזיקים מאות משרדי משנה במדינות חבר העמים לשעבר, אוקראינה, רוסיה, מולדובה, בלרוס וכו', משרדי משנה אלו אחראים על גיוס הבחורות ורישומן לאתר הראשי, הבחורות יושבות סביב השעון ומתקשרות עם הגברים האמריקאיים וזוכות לאחוזי רווח בהתאם לפעולה שביצעו, לדוגמה, שליחת מכתב לבחורה עולה 4 נקודות לגבר (כ2 דולר) שליחת תשובה למכתב זה מזכה את המשרד ב1 קרדיט (0.5 דולר) שמחלק את הרווח עם הבחורה וככה מתנהלים להם רוב משרדי ההכרויות בעולם וזו השיטה השולטת.

רוב הבחורות שעובדות במשרדים אלו מתפרנסות פי כמה מהשכר הממוצע במדינה שלהם ובטח לא מחפשות הכרות אלא עבודה נטו, לעומתם הגברים האמריקאיים לא בדיוק מתעניינים איך המערכת עובדת אלא בהתכתבות וצאטים עם הבחורות ולא מעלים על דעתם שהבחורות מולם אינם אופציה להכרות וככה השיטה עובדת ושאלות לא נשאלות כי הגבר האמריקאי תמים מטיבעו לא שואל שאלות מיותרות ומעולם לא יפתח את הקשר מעבר למכתבים.

ממדי התופעה הזאת הינה עצומה ומפרנסת מאות אלפי בחורות, כולם שותקים ונהנים, האמריקאים זוכים לתקשר עם בחורות צעירות ויפות והבחורות מתפרנסות, במידה ויש תקלה מנהלי האתר יוכלו תמיד להתנער מהסיבה כי אינם אחראים על הבחורות.

לגברים אין אפשרות לקשר ישיר עם הבחורות אלא באמצעות האתר בלבד ובמידה וירצו לפגוש את הבחורות שאיתם תיקשרו יוכלו להצטרף לנסיעה מאורגנת למדינות אלו, לבחורות אסור למסור פרטים מזהים ובמידה ובחורה נתנה המערכת באתר יודעת לנטרל מספרי טלפון וכתובות מייל והיא מוזהרת ואפילו מורחקת לאלתר מהאתר.

לגבר הישראלי אתרים אלו לא יתנו מענה כלל וכל אך ישנם אתרים הכרויות אחרים המאגדים בתוכם פרופילים של בחורות שנרשמו בעצמם ואיתן אפשר לתקשר באופן אישי וכאן נעוצה הבעיה, לגבר אין את הכלים לדעת מי בדיוק עומדת מאחורי הפרופיל, האם היא פנויה, האם התמונות הן שלה ומה רצינותה לקשר אמיתי.

באתרים אלו ניתן לרכוש את פרטי הבחורה כולל מספר הטלפון אך יש להזהר כי לעולם לא תדע מי היא ומה כוונותיה כי יש אלפי בחורות מקצועניות שיודעות איך לחלוב כסף מהגברים לכן צריך לנקוט במשנה זהירות, להתעקש על וידאו צאט שם תוכל לראות אותה כפי שהיא במציאות, בדרך כלל כאן יגמר הקשר בינכם, רוב הבחורות לא יסכימו מהרבה סיבות ויתרצו הרבה תרוצים כמו אין לי מצלמה, אינטרנט חלש או אין לי כסף.

במידה התמזל מזלך וכן הצלחת לצוטט איתה והחלטת להזמין אותה לארץ לעולם אל תשלח כסף ולא משנה מה הסיבה, קנה לה בעצמך את כרטיס הטיסה, בחורה שיש לה אמצעים לאינטרנט ומחשב לא צריכה כסף אם היא רצינית לקשר.

אנחנו הכרויות כלות מאוקראינה לא ממליצים לאף גבר קשר בצורה עצמאית עם בחורות באמצעות האינטרנט אלא בפיקוח שלנו כיוון שאנו מכירים את הבחורות ואת הרצון שלהן, מי שבוחר בדרך הקלה וללא השירות של משרד הכרויות עצמאי ימצא את עצמו ברוב המקרים ללא בחורה ולא כסף.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב