דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר מעוצבות 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 1537 פעמים ]

עברנו לא מזמן לבית חדש, בית שתמיד חלמנו עליו. ורציתי לתת לבת שלי גם חדר שהיא תמיד חלמה עליו. לאחר ששאלתי אותה מה היא הכי אוהבת, כמובן שהיא אמרה לי ברביות, התחלתי לחשוב לעצמי איך אני משיגה לה את חדר חלומותיה.. היו לנו הוצאות כספיות בזמן האחרון, ולא ידעתי מאיפה להוציא כסף לעיצוב חדר חלומותיה של בתי. ואז עלה במוחי רעיון! נזכרתי שראיתי סדרה כלשהי בטלוויזיה (אני לא זוכרת את שמה.) וראיתי שבחדר התינוקות עיצבו את החדר עם טפטים מיוחדים כאלה, כמו מדבקות קיר מעוצבות.

אז החלטתי לברר את הנושא של מדבקות קיר מעוצבות, כמה זה עולה, דוגמאות של מדבקות קיר מעוצבות, איך עושים ועד כמה זה מסובך.. לשמחתי ראיתי שמדבקות קיר מעוצבות מתאימות לכל כיס סביר (כמובן שיש יקרות יותר ויש זולות יותר.. לדעתי אין כזה הבדל), ולהפתעתי היותר גדולה ראיתי שיש המון דוגמאות!

לאחר שעשיתי סקר שוק לגבי מדבקות קיר מעוצבות, הגעתי לאתר המוכר אותם במחירים זולים, שהציעו מגוון דוגמאות יפות לחדרי ילידם, הן לבנים והן לבנות,  ופשוט התיישבתי עם בתי על המחשב והיא בחרה לעצמה את העיצוב המדבקות ואיך שהיא רוצה לעצב את החדר.. בתי אהבה ששיתפתי אותה בתהליך של עיצוב החדר שלה.

בנוסף, עשיתי בירור איך עובדים עם הדברים האלה, האם נדרש להביא בעל מקצוע, או שאני יכולה לעשות זאת בעצמי? לפי מה שנראה באתר, זה בכלל לא מסובך וכל בן אדם בבית בישראל יכול לבצע זאת לבד ללא התערבות של גורם מקצוע ולהוציא הון תועפות על משהו שאנחנו יכולים לעשות לבד! כמובן שחשבתי על השלב השבו יעבור לבתי הרצון שיהיה לה חדר מעוצב עם מדבקות קיר מעוצבות שכבר לא מתאימות לגילה, ומאוד חששתי שזה יעשה נזק בלתי הפיך לקיר הבית החדש! אז זהו,שזה לא עושה נזק, כמובן אם אנו עושים זאת כמו שצריך לפי ההוראות.. לאחר שהזמנתי את המדבקות והדבקתי על קירות חדרה של בתי, אכן חדרה יצא יפיפה, מעוצב לפי טעמה האישי. היה לי חשוב לשתף אתכם בפתרון המצוין שמצאתי לשיגעונות של ילדכם במידה והם ירצו לעצב את חדרם מחדש, או אפילו בעת מעבר לביתכם החדש. מדבקות קיר מעוצבות זה הדבר הבא. שיהיה בהצלחה! 

 

aviv 85




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב