כיצד לבחור מערכת דיוור אלקטרוני לשליחת ניוזלטר וסדרת מסרים לבנות מערכת יחסים עם לקוחות ולהמיר יותר מכירות-אורן כהן
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד לבחור מערכת דיוור אלקטרוני לשליחת ניוזלטר וסדרת מסרים לבנות מערכת יחסים עם לקוחות ולהמיר יותר מכירות-אורן כהן 

מאת    [ 01/01/2012 ]
מילים במאמר: 678   [ נצפה 3378 פעמים ]

 
 

עסקים רבים גילו את הפוטנציאל בשיווק מקוון,ומדי יום עולים לאוויר אתרים חדשים,דפי אוהדים בפייסבוק נפתחים,מפרסמים בגוגל אדוורדס
ופרסום ממומן בפייסבוק.
היותר מתקדמים מפרסמים ברטרגטינג (באנרים "שרודפים אחרי הגולשים") על ידי שתילת "עוגיות" בדיסק הקשיח של קהלים שביקרו באתרי המשווקים.
כל אלה טובים ואם עושים אותם נכון גם רואים תוצאות.
אבל יש דרך הרבה יותר יעילה,שהיא הלב של השיווק באינטרנט,היכולת לתקשר עם הלקוחות החדשים והותיקים,במקום אינטימי ושקט
הרחק מכל הרעש וההמולה שמקיפים את גולשי האינטרנט מכל עבר.

המקום הזה הוא כמובן הדואר האלקטרוני,האימייל,כן כן עדיין משתמשים בו גם בשנת 2012 והוא ישאר איתנו עוד שנים רבות,למרות הטכנולוגיות החדשות שצצות כמו פטריות אחרי גשם.
ההוכחה לכך היא רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק שרוב האינטראקציה בין הגולשים היא באמצעות טקסט,אך עדיין לכל אחד ממשתמשים אלה כתובת דואר אלקטרוני עדכנית ופעילה.

זה מדהים איך ניתן תוך זמן קצר על ידי שימוש במערכת דיוור מקצועית לשליחת ניוזלטרים,ומסרים מתוזמנים מראש (סדרת מסרים)
לפתח מערכת יחסים עם הלקוחות,ולגרום להם לקנות מוצרים ושירותים שוב ושוב.
מה שמערכת דיוור טובה עושה,היא מאפשרת לבעל עסק למתג עצמו כמומחה בתחומו,ולשלב את תכונות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר יחד עם הפסיכולוגיה השיווקית,והקופירייטינג.
שימוש בדיוור אלקטרוני כל כך אפקטיבי עד כדי כך שניתן למדוד את שווי הנרשם לרשימת התפוצה (subscriber).
לא סתם אומרים משווקי האינטרנט שהכסף נמצא ברשימה,מפני שבטווח הארוך הרשומים בתפוצה מייצרים הכנסה גדולה.

כאמור שיווק באימייל Email Marketing זה הדבר החשוב ביותר שתעשו למען העסק שלכם יותר מכל שיטה אחרת.
זאת שיטת שיווק עוצמתית שהוכיחה את עצמה,וכיום אין משווק אינטרנטי מקצועי שלא עובד עם רשימות תפוצה.
זה מה שיביא תועלת ממאמצי השיווק יותר מדף אוהדים בפייסבוק,פרסום באנרים,אדוורדס,הקמת אתרים וכל מה שאתם עושים.

אם עדיין אין לכם מערכת דיוור,או אם אתם כבר משתמשים במערכת דיוור כלשהי,בואו נלמד איך לבחור את מערכת הדיוור האלקטרוני לשליחת ניוזלטר האיכותית ביותר.

אז מה חשוב שיהיה במערכת דיוור איכותית?
תכונות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות שליטה מלאה בתיזמון המסרים,(אין צורך בידע טכני,לא להיבהל).
מערכות דיוור רבות שבדקתי בעיקר בחו"ל לוקות בחסר.
אחרי שחקרתי ובדקתי לעומק מערכות כמו 

get response    A--weber , icontact
ועוד מערכות דיוור שניתנות בחינם עם הגבלות מסוימות כמו פרסומות,הגבלת מספר המדוורים,ועוד חסרונות רבים,כמו למשל ש A-weber לא תומכים בעברית.
אין תמיכה טכנית ושירות מקצועי כמו שצריך להיות לחברה שמכבדת את עצמה.
לא ברור מה הם מחייבים ואיך,והרבה פעמים יש חיובים מיותרים ולא הוגנים שבלתי ניתנים לערעור כמו במערכת של icontact.
אז הם נותנים עד 500 נרשמים להשתמש במערכת בחינם,אז מה.
אולי בטווח הקצר זה בסדר,אבל מה שקובע זה הטווח הארוך והאמינות של החברה והיכולת לקבל מענה אנושי חשובים הרבה יותר.

אם אתם משווקים לקהל ישראלי,בשפה העברית,יש מערכת דיוור אחת שמנצחת את כולם חד משמעית.
המערכת נקראת רב-מסר והיא מאוד ידידותית למשתמש,ומה שיפה זה היכולות המאוד מתקדמות שלה.
ניתן לשלוח מסרים מתוזמנים מראש בהתאם לחגי ישראל,(הדבר האחרון שהייתם רוצים זה שמסר שלכם יישלח ביום כיפור ללקוח שלכם).
וזאת רק ההתחלה,עם מערכת רב-מסר תוכלו לתזמן מסרים לפי ימי הולדת ולהפתיע את הלקוחות שלכם לטובה.
עוד המון חידושים ברב מסר והיתי יכול לכתוב מאמר שלם רק על האפשרויות הרבות והמועילות של רב-מסר.

אחת הבעיות החמורות במערכות דיוור מחו"ל שכבר הזכרתי,זה הרשמות כפולות של נרשמים,שאותו נרשם ממלא את טופס ההרשמה מספר פעמים כל פעם מאימייל אחר.
הדבר הזה הוא בזבוז הכסף הטוב שלכם,כי אתם משלמים גם על כמות המדוורים,וגם על נפח המסרים שאתם שולחים,אז ככה מסרים רבים מתבזבזים לחינם.

רב-מסר פותרת את זה,על ידי הצלבת נתונים של הרשמות כפולות מאותה כתובת IP של מחשב וכך ניתן לסנן את הרשימה ולהפוך אותה למועילה,אפקטיבית וחסכונית,מה שיוביל ליותר הכנסות במינימום הוצאות.

עוד דבר יעיל ברב-מסר האפשרות לשלוח מסרי SMS,למי שלא יודע השימוש בטלפונים הסלולאריים במגמת עלייה,ואחוזי הפתיחה של מסרים אלה הם פשוט פנומנאליים.
העתיד נמצא בסלולאר וכדאי כבר עכשיו להתחיל לנצל את זה על ידי שימוש במערכת רב-מסר שמסוגלת לשלוח SMS ולדווח לכם בסטטיסטיקות ברורות ומידיות,מי פתח את המסר,מתי,האם הקליק על הלינק,וכו'.

אני רואה שהמאמר מתחיל להיות ארוך אז אני אקצר.
שורה תחתונה תעשו לעצמכם טובה לשנה האזרחית החדשה ותתחילו לעבוד עם מערכת רב-מסר,זה ישנה לכם את העסק מן הקצה אל הקצה.

תלחצו כאן עכשיו לנסות את מערכת רב-מסר בחינם מלאו את הטופס,ולאחר מכן תאשרו את האימייל שיישלח אליכם
(הוראות מפורטות בדף ההרשמה)

שלכם אורן כהן

אורן כהן בונה אתרים סוחר באיביי ויזם ממליץ על חברה לבניית אתריםהצטרפו לקבוצה בנייה ואחסון אתרים בפייסבוק וקבלו יעוץ חינם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב