דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנשים קרירים ואנשים חמימים שונים אחד מהשני - במה? 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 3080 פעמים ]

אנשים קרירים ואנשים חמימים שונים אחד מהשני - במה? 

 

 

אנשים חמימים

 

אנשים חמימים הם ביסודם אנשים כנים, פתוחים, מאמינים ונאיביים שאוהבים לעזור לזולת, לתת, לעשות טוב ולדאוג שדברים יתבצעו בצורה חיובית ובאווירה נעימה.

 

אנשים חמימים מחשיבים מאוד נאמנות ואמינות, יחסים עם אחרים, משפחתיות, אהבה, חום, רגש, אינטימיות, תמיכה, חברות ועזרה - במיוחד בשעות קושי וצרה.

 

 

 

פילוסופיית החיים החמה

 

פילוסופיית החיים החמה המאפיינת אנשים חמימים שמה את האנושיות במרכז, את המגע האנושי, את האמון בין בני אדם, את אורח החיים היפה והטוב, את הנקיון הרגשי ואת היחסים הבונים.

 

אנשים חמימים מעריכים אנשים טובים כמותם, תמיד מוכנים לעזור ולסייע, נאמנים מאוד למשפחתם ולבני זוגם, מוכנים לתת ולעשות הכל כדי לשמר את היחסים העוטפים, הקרובים והטובים בינם לבין אחרים.    

 

 

 

אנשים קרירים

 

אנשים קרירים הם ביסודם אנשים אינטרסנטיים. הם דואגים לעצמם בצורה קרה ומחושבת, ומרבית חייהם היא הצגה אחת גדולה. הם אינם כנים, הם אינם פתוחים, הם אינם סומכים על אחרים והם אינם נאיביים.

 

אינטימיות ויחסים קרובים אינם נמצאים אף פעם בראש סדר העדיפויות שלהם. מה שמעניין אותם זה קודם כל המטרות, ההישגים, ההתקדמות וההצלחה החיצונית. כל היתר הוא אמצעי בדרך למטרה.

 

 

 

פילוסופיית החיים הקרירה

 

פילוסופיית החיים הקרירה מבוססת על האמונה שכל החיים הם משא ומתן, צרכים, משחק ציני ואינטרסים בלבד. יחסים אינם נחשבים אלא אם כן הם מסייעים בדרך לעושר, להתקדמות ולהצלחה אישית.

 

אנשים קרירים ישתדלו לחייך ולהיות נחמדים רק אם יש להם אינטרס להשיג. ללא אינטרס - הם אפטיים, חסרי אכפתיות, ציניים ומרוחקים. מה שחשוב להם - הם יהיו מוכים לעשות בשבילו הצגה שלמה. מה שלא חשוב עבורם - הם יהיו ציניים וקרירים, חסרי כל עניין או אכפתיות.

 

 

וטיפ לסיום: אנשים קרירים אינם אנשים רעים, הם פשוט טכניים ופונקציונליים יותר בראיית העולם שלהם. אנשים חמימים הם קודם כל ובראש ובראשונה בני אדם - רק אחרי זה הם משקיעים בהשגת המטרות שלהם. אנשים חמימים לעולם לא יקריבו את העקרונות האנושיים וההומניים שלהם למען מטרה והם יתקשו לשחק את המשחק רק כדי להשיג משהו בעוד שאנשים קרירים רק משחקים משחקים והם אינם יודעים להיות כנים וישרים.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב