דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונת בזק עם כלה מאוקראינה 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3352 פעמים ]

מה להתחתן כל כך מהר?

אני רוצה להכיר אותה יותר זמן, אני רוצה לחיות איתה, להזמין אותה לארץ כדי לבדוק את רצינות הקשר לפני שנחליט להתחתן!

משפטים כאלה אני שומע מידי יום ביומו מגברים המגיעים אלי לפגישה בנושא הכרויות עם בחורות מאוקראינה.

מוזר שהגברים הגרושים עדיין מאמינים בדרך הזאת, הרי רובם הכירו את האישה שלהם מספר שנים לפני שהתחתנו, יצאו תקופה ארוכה, גרו ביחד כמה שנים לפני החתונה, התחתנו, הביאו ילדים ולאחר מספר שנים התגרשו.

אחוז הגירושין בארץ עומד 40 אחוזים בממוצע, זוגות שהכירו תקופה ארוכה ולמרות זאת התגרשו ומכאן המסקנה שתקופת הכרות ממושכת אינה מתכון מנצח למניעת גירושין וחיי אושר בנישואין.

למרות שהחשיבה נכונה, הרי יש להכיר את בן הזוג לפני החתונה המציאות הישראלית כמו ברוב המדינות המערביות הנגועה בפמיניזם ואחוז הגירושין גבוה ברמות מדאיגות.

בזמן של ההורים שלנו אחוזי הגרושין היו מזעריים מהסיבה כי התא המשפחתי הוא החשוב מכל, אחדות המשפחה היתה ערך נעלה ובני הזוג ניסו לשמור עליו מכל ורק כשאפסה כל תקווה גירושין הייתה אלטרנטיבה ולא מקור לגאווה כמו היום.

באוקראינה עד היום מחנכים את הבחורות כי מוסד הנשואין, המשפחה, גידול הילדים וכיבוד הבעל הינו ערך קדוש במסורת המשפחתית ולמרות שיש חוסר כמותי משווע בגברים לחתונה וחלקם הגדול בטלנים, שיכורים ואלימים, על כל גבר ממוצע מתחרות מספר בחורות, לא תמצא בחורה אשר תיזום גירושין אלא במקרים מאוד קשים.

משפחות עם גברים בטלנים ואלימים שכיחות מאוד באוקראינה ועדיין זאת לא סיבה לגירושין כי תמיד יש תקווה שהמצב עם הבעל ישתפר לטובה ועדיף להיות נשואה מאשר גרושה בודדה ואף שהנשים נאלצות להיות המפרנסות העקריות במשפחה הן נוטות לשמור על התא המשפחתי בכל מחיר כי תמיד יש תקווה.

מדברים אלו משתמע שאין גירושין באוקראינה אך ההיפך הוא הנכון, אחוז הגירושין עומד על כ90 אחוז, והסיבה אינה נעוצה בנשים אלא בגברים שעוזבים את הנשים שלהם לטובת נשים אחרות המצויות בשפע ומשאירים אותן עם ילד מאחור וממשיכים הלאה.

כמו כן נדיר למצוא באוקראינה זוגות נשואים המחזיקים מעמד שנים רבות, ברוב המקרים הבעל עוזב לאשה אחרת וממנה לאשה אחרת ומכאן התשוקה והחלום של האשה האוקראינית למשפחה שתחזיק מעמד לתמיד.

עם התרבות הזאת הן מגיעות אלינו להכרות, חשיבות המשפחה כערך עליון כפי שאנחנו כבר שכחנו מזמן בדיוק כמו שהגבר הישראלי מחפש, הכרויות עם אשה טובה, לא פמיניסטית וכוחנית, כזאת שהמשפחה לפני הקריירה.

אם נהיה עדינים ונגיד שאחוז הנשים הישראליות המגישות בקשה לגירושין עומד על 50 אחוז, אחיותיהן האוקראיניות שיעשו הכל כדי לא להתגרש, מנגד מה הסיכוי שהגבר הישראלי יזום גירושין מבחורה צעירה ויפה וחזרה לשוק הפנויים פנויות במציאות הישראלית שכל בחורה בגילו תמדוד אותו בעומק כיסיו.

המסקנה המתבקשת היא שאתה כגבר יכול להכיר בחורה ימים ספורים ולהיות המאושר באדם כי בטחונות אין בחיים!!!

בחורות מאוקראינה היא האלטרנטיבה השפויה והיחידה שנותרה לגבר הישראלי המחפש שקט ושלווה עם בחורה הצעירה ממנו שגם נראת טוב ושאיתה יוכל להקים משפחה ללא קשר למצבו הפיננסי ובקשה להצהרת הון כתנאי להמשך הקשר, מה שאחינו האמריקאים הבינו מזמן אנו מבינים רק עכשיו, האישה האוקראינית היא האישה האולטימטיבית.

בהצלחה!

 

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב