דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי טיפול שיניים בהרדמה כללית 

מאת    [ 30/12/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2516 פעמים ]

בכדי לשמור על בריאות הפה, השיניים והחניכיים, מה שחשוב לנו לתפקוד היומיומי, עלינו להגיע אחת לפחות פעם בשנה לרופא השיניים ורצוי אף יותר. אין הרבה אנשים שלא חוו אף פעם כאב שיניים... שהוא נחשב כאחד מהכאבים המשתקים וחזקים ביותר. ולכן לא כדאי לחכות, רצוי ללכת לביקורת וכמה שיותר מהר כדי לתפוס כל בעיה כשהיא עוד קטנה.

אבל מה יעשו אלו שהפחד מרופא השיניים משתק אותם ברמה כזו שידירו רגליהם מכיסא הטיפולים תקופות ארוכות? הרי עד שכבר יגיעו, כמות הטיפולים בפיהם עשויה להיות גדולה ולא סימפטית, הרבה יותר מטיפול רגיל.

בשביל אלו (ואחרים) הפתרון המומלץ שזמין היום לקהל הרחב הינו טיפול בשיניים תחת הרדמה כללית. אם בוחרים טיפול שיניים בהרדמה מחיר הטיפול אמנם עולה, אבל אם חושבים על זה ומבינים שזה מונע אחר כך טיפולים קשים ויקרים הרבה יותר, מבינים שזה משתלם.

מתי הכי כדאי לעשות טיפול שיניים תחת הרדמה כללית

ראשית, כפי שאמרנו - הרדמה כללית מיועדת בעיקר לאנשים הסובלים מחרדות קשות (מה שנקרא "חרדה דנטאלית") שגורמות להם לא ללכת בכלל, ובעזרתה קל להם יותר לעבור את הטיפול.

שנית, אנשים שצריכים לעבור טיפולים מאוד מורכבים או ארוכים בפה, כדאי להם לשקול הרדמה כללית. השתלות שיניים למשל שמבוצעות במקום כמו מרכז השתלות שיניים, נעשות פעמים רבות תחת הרדמה כללית כי מדובר בטיפול ארוך מאוד שעשוי לגרום לכאבים לא סימפטיים.

כל טיפול שהוא רגיש מאוד כגון טיפולי חניכיים, עקירות מורכבות, טיפולי אסתטיקה ואחרים, כדאי לעבור תחת הרדמה כללית. אין שום סיבה לסבול, אם אפשר לגשת לטיפול, לישון במהלכו, ולהתעורר אחרי החלק הקשה מכל עם פה מטופל.

על מה לשים לב אם מחליטים על טיפול בהרדמה כללית

קודם כל, הרדמה היא עסק מורכב וצריכים לעסוק בו אנשים המוסמכים לכך בלבד. יש להקפיד לוודא כי הרופא המרדים מוסמך (רצוי רופא מרדים מומחה ומוסמך), קיומם של אישורים ממשרד הבריאות וכן ציוד מתאים.

למען בריאותכם וכדי לצמצם למינימום ההכרחי את הסיכונים הכרוכים בהרדמה, עקבו אחר ההוראות הניתנות לכם לפני ההרדמה. אם מדובר בצום לפני הניתוח או בדיקות שונות שיש לעבור - כל הדברים האלו חשובים מאוד. בנוסף, הרופא המרדים חייב להכיר את הרקע הבריאותי שלכם בפגישה מקדימה.

מדובר בבריאות שלכם ולכן אל תהיו ביישנים: כדי להרגיש שאתם בידיים טובות ולהירגע לפני הטיפול, כדאי לגשת למרפאה בה תעברו את הטיפול ולהתרשם ממנה ממקור ראשון. להיות שם, לדבר עם אנשי צוות, להרגיש את המקום. זה עוד משהו שיניח את דעתכם במידה ואתם לא רגועים.

מחיר הטיפול בהרדמה כללית

טיפולי שיניים בהרדמה כללית עולים יותר מטיפולים רגילים בשל העובדה שמתווסף אליהם צוות ההרדמה, חומרים וציוד, וכמובן זמן השהייה שלכם במרפאה (לפעמים אף אשפוז לילה במקרים חריגים). כל אלו מעלים באופן משמעותי את העלות הכוללת ועל כן תוודאו שאתם ערוכים לכך מבחינה כלכלית ושהמקום בו אתם מטופלים בא לקראתכם עד כמה שניתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב