דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס טכנאי מחשבים - קרש קפיצה לעולם הטכנולוגיה 

מאת    [ 30/12/2011 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 1837 פעמים ]

לפי הערכות מומחי תעסוקה בכל העולם, הביקוש למומחי טכנולוגיה מסוגים שונים רק ילך ויגבר. לאחרונה טענו מנהלים בכירים בחברות טכנולוגיות גדולות בישראל, כי קצב הכשרת מהנדסים לתעשיית ההיי-טק המקומית פשוט אינו מדביק את הביקוש. בנוסף, מתפרסמות בעיתונות, חדשות לבקרים, כתבות המדגישות את חשיבות השליטה באינטרנט ובמחשבים, כדי להתקבל לתפקידים שפעם לא דרשו כלל ידע טכנולוגי. העובדים של היום נדרשים להיות רב-תחומיים יותר מאי פעם, טוענים מומחי התעסוקה. ללא הבנה טכנולוגית מינימאלית במחשבים ובאינטרנט, הם אומרים, יקשה עלינו למצוא עבודה כעת ובעתיד.

מקריאה של מודעות הדרושים בעיתונות, רואים שאכן הצדק הוא עם המומחים. היום כל משרה, החל ממשרת מזכירה זוטרה ועד למשרה של מנהל בכיר, דורשת, בין השאר, ידע מוקדם בתפעול תוכנות מסוימות והבנה באינטרנט. יתירה מזו, ישנם הרבה מקצועות חדשים המתבססים על הבנה טכנולוגית מעמיקה במחשבים או באינטרנט, כמו למשל מקדם אתרים או טכנאי רשתות תקשורת. מה עושים, אם כך, כל אלו שאין להם ידע טכנולוגי? האם קיימת אפשרות ללמוד, בצורה מרוכזת, את כל התחומים החשובים בעולם המחשבים והאינטרנט ובכך להשלים את החסר? לשמחתנו, התשובה חיובית. לשם כך נידרש מאיתנו לקחת קורס טכנאי מחשבים ורשתות.

קורס טכנאי מחשבים ורשתות הוא בפירוש האופציה הטובה ביותר לכל מי שחסר לו ידע טכנולוגי והוא מעוניין לרכוש את יסודות התחום בצורה מסודרת. תלמידי קורס טכנאי מחשבים ורשתות רוכשים ידע מעמיק באופן פעולת המחשב האישי, מערכות הפעלה, תוכנות נפוצות, חומרה, רשת האינטרנט, רשתות תקשורת, אבחון ותיקון תקלות, אבטחת מידע אישי והתקנת אביזרים היקפיים. הפונים ללימודי טכנאי מחשבים ורשתות משתייכים לכמה קטגוריות. ישנם תלמידים אשר אין להם ידע טכנולוגי כלל. מאחר ולצורך ההרשמה לקורס טכנאי מחשבים ורשתות לא נידרש ידע מוקדם, אין לאנשים אלו כל מניעה להשתתף. בקורס הם רוכשים לעצמם ידע מקיף ועדכני במחשבים ובאינטרנט, המשמש להם קרש קפיצה לעולם הטכנולוגיה. מאידך, ישנם תלמידים המגיעים לקורס טכנאי מחשבים ורשתות כדי לרכוש לעצמם מקצוע מבוקש. תלמידים אלו ישתלבו בסיום הקורס כשכירים בתפקידים שונים או שיפתחו לעצמם עסק עצמאי. ישנם גם תלמידים אשר קורס טכנאי PC מהווה מבחינתם רק את נקודת ההתחלה לקריירה הטכנולוגית שלהם. תלמידים אלו יפנו בדרך כלל ללמוד קורס MCITP בתום קורס טכנאי מחשבים ולאחריו- קורס CCNA, הנקרא גם קורס סיסקו. בסוף המסלול הזה, יהיו אנשי מקצוע אלה מסוגלים לטפל לא רק בתחזוקת מחשבים, אלא גם בתחזוקת שרתים ורשתות תקשורת נתונים מכל הסוגים. במילים אחרות, אנשים אלה מבטיחים לעצמם את מירב הסיכויים להתקבל, להשתלב ולהתקדם בכל ארגון מודרני.

היכן כדאי ללמוד קורס טכנאי מחשבים ורשתות? מבחר המכללות המציעות קורסים לטכנאי מחשבים הוא גדול ויש שונות לא מבוטלת במשך הקורס, תוכנו ועלותו. ככלל, מומלץ מאוד ללמוד קורס טכנאי מחשבים ורשתות במוסד חינוכי מנוסה ובעל מוניטין, גם אם קורס כזה הוא ארוך יחסית ועלותו אינה הזולה ביותר. ללימודים במכללה בעלת שם ישנם יתרונות לא מבוטלים. ראשית, צוות המורים והמתרגלים העובד במכללה זו הנו מנוסה ובעל ידע עדכני. אבל מורים אלו לא רק יודעים את החומר. הם גם יודעים ללמד. כמו שרבים יודעים מניסיונם בבתי הספר, מורה טוב עושה את כל ההבדל. במיוחד עבור תלמידים חסרי ידע טכנולוגי מוקדם, נידרש מורה בעל סבלנות, שאינו "רץ עם החומר" אלא יודע להסביר אותו היטב גם למתקשים. יתרון נוסף בקורס טכנאי מחשבים ורשתות במכללה מוכרת הוא לימוד בכיתות קטנות יחסית, דבר המאפשר מתן יחס אישי ותשומת לב פדגוגית נאותה לכל תלמיד. בקורס טכנאי מחשבים ורשתות במכללה טובה ישנן גם מעבדות עם ציוד מתקדם והזדמנות לתרגול מעשי. הלימודים במוסד כזה אינם תיאורטיים. התלמיד צובר שעות רבות של עבודה מעשית עם מחשבים ורשתות, בפיקוח מורה. למעשה, כאן מתחיל להצטבר הניסיון המעשי הראשוני של התלמיד. כל תקלה שהתלמיד פותר במעבדה, בעזרתו של המורה, תסייע לו רבות כאשר יצטרך לצאת לשטח, קרי- למקום העבודה שלו. יתרונות נוספים שיש לקורס איכותי של טכנאי PC כוללים: חומרי לימוד בעברית, נושאי לימוד עדכניים ורלוונטיים "הצופים פני עתיד" (תמיד לומדים את התוכנות ומערכות ההפעלה החדשות ביותר) וגם- סיוע בקבלה למקום עבודה בסוף הקורס. מדובר ב"צ'ופר" חשוב מאוד עבור התלמידים. בוגרי קורס טכנאי PC ורשתות במוסד בעל מוניטין יכולים להסתייע בשירותי "מחלקת ההשמה" הקיימת במוסדות בהם למדו, כדי להתקבל לעבודה בארגונים מובילים במשק. ארגונים כאלו מעדיפים לקלוט בוגרים מקצועיים ואיכותיים והם מחפשים אותם מבין בוגרי מכללות ידועות.

לימודי מחשבים במכללת IITC! המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים בהתאמה אישית ובשעות הערב. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב