חשיבות השיווק המקוון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חשיבות השיווק המקוון 

מאת    [ 30/12/2011 ]
מילים במאמר: 360   [ נצפה 1450 פעמים ]

 
 

ההתפתחות המואצת של האינטרנט ובעיקר של חברות המבססות כמעט את כל פעילותן על הפעלת אתרי אינטרנט מסחריים, הפכה על פיה את מקצועות השיווק המוכרים לנו. במקום לשווק באמצעות פליירים , מודעות בעיתונים או אפילו פרסומות בטלוויזיה, השיווק המקוון פועל בעיקר מתוך רשת האינטרנט עצמה : דרך מנועי חיפוש , רשתות חברתיות ובאנרים באתרים ממוקדי נושא.

חשיבותו של השיווק המקוון נעוצה בכך שזהו המדיום הידידותי והישיר ביותר באמצעותו אפשר לפנות את הגולש. לדוגמה, בסיטואציה בה הגולש נתקל במודעה לאתר אינטרנט מסוים במנוע החיפוש גוגל, כל מה שעליו לעשות כדי להגיע לאתר הוא ללחוץ על המודעה. הוא אינו צריך לזכור את כתובת האתר או אפילו את שמו.

חברות וערוצים לשיווק מקוון באינטרנט

בגלל חשיבתו המרובה של הנושא, קמו חברות רבות אשר ההתמחות שלהן הינה שיווק באינטרנט. יש להבין כי כמעט בכל תחום קיימת תחרות עזה בין האתרים השונים על שטחי פרסום, ולכן האתר המשווק בצורה הטובה ביותר, זוכה בדרך כלל גם לחשיפה הגבוהה ביותר.

לדוגמה, בחברת קונברטונט פועלים במספר ערוצי שיווק על מנת לקדם אתרים בתחום הגיימינג:

1.קידום אתרים אורגני (SEO) - על מנת שאתר הלקוח יופיע במקום גבוה ככל הניתן בחלק האורגני של התוצאות. (בעמוד הראשון יש מקום לעשרה אתרים בלבד)

2.קידום ממומן (SEM) - על מנת שהאתר יופיע כמה שיותר פעמיים בחלק הממומן של התוצאות ובעלות הנמוכה ביותר לכל לחיצה.

3.שיווק באתרים מתמחים (Affiliates Marketing) - שיווק באמצעות באנרים באתרים העוסקים בנושא מסוים ומפנים אל אתרים אחרים בנושאים דומים תמורת עמלה מכל הפניה מוצלחת.

4.קניית מדיה ושיווק ברשתות חברתיות (SMO) - פעילות ברשתות חברתיות חושפת את האתר לקהל ממוקד של גולשים ויוצרת עימם קשר ישיר באמצעות דפי אוהדים. ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ישנם גם שטחי פרסום ממומנים בדומה למנועי חיפוש, ומכאן הצורך הנוסף בקניית מדיה נוספת גם ברשתות אלו.

עבודה בשיווק מקוון

מכיוון שתחום השיווק באינטרנט הוא תחרותי מאוד , גם דרישות המקצוע הן גבוהות יחסית ודורשות מן המועמד הכרה רחבה ומקיפה לא רק של התפקיד עצמו, אלא גם של הזירה הספציפית בה פועלת החברה. לדוגמה, דף משרות קונברטונט באתר החברה, מציין כי מי שרוצה להגיש מועמדות לתפקיד קידום ממומן , צריך להכיר את הזירה העסקית באינטרנט , אך מוטב שיכיר ספציפית גם את תחום אתרי הגיימינג בו פועלים עשרות ואף מאות אתרים שונים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב