דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת צוואר 

מאת    [ 28/12/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2534 פעמים ]

מה זה מתיחת צוואר

 

אין כמעט אישה אחת שלא יודעת מה זה מתיחת צוואר. רוב הנשים חוות מתיחת צוואר לפחות פעם אחת בחייהן. כי אין מה לעשות הזמן נותן את אותיו ובד"כ העור שהכי נפגע ושמים אליו לב הוא הצוואר. לכן ברגע שמתבצעת מתיחת צוואר העור נמתח ולא מקומט ורפוי ויש אף כאלה שמשלבים עם מתיחת צוואר גם מתיחת פנים. אך לפני מתיחת הצוואר יש צורך להיפגש להתייעצות עם רופא כירורג מומחה. לשם כך אלונה שכטר וד"ר ריסין קיימים לתת לכם את המידע שדרוש לכם על מתיחת צוואר כולל הסיכונים הכרוכים כמו בכל ניתוח אחר. אז תגידו יפה שלום לקמטים כי מהיום יש לכם צוואר מושלם הודות למתיחת צוואר.

 

למי מיועד מתיחת צוואר

 

מתיחת צוואר מיועדת לכל אותן הנשים שעור הצוואר שלהן רפוי ומקומט. לרוב הצוואר מתקמט בגיל 45 ומעלה והכול מתחיל להיות רפוי במיוחד אצל נשים שהעור שלהן דק מאוד. אך כמו ניתוח קוסמטיים אחרים כן לצוואר יש פתרון. ניתוח מתיחת צוואר יקנה לך כמה שנים פחות מגילך, ומי לא רוצה להישאר צעירה ויפה. הליך מתיחת צוואר מתבצע ע"י רופא כירורג פלסטי מורשה מטעם משרד הבריאות והוא מתבצע תחת הרדמה כללית או מקומית וערוך כשעתיים. כמובן שסוג העור מראה על ניתוח מתיחת צוואר טוב. ככל שסוג העור הוא טוב כך ממתיחת הצוואר תצא טובה יותר. לכן חשוב לשמור במהלך השנים על עור הצוואר ולהקפיד לנקות אותו כמו את הפנים. כמובן שגם גנים טובים הם הסוד לעור טוב. לאחר ניתוח מתיחת צוואר יש להימנע מעישון ומכדורים מדללים. אך כל זה מתגמד לעומת התוצאה הסופית של מתיחת צוואר.

 

לשם מה צריך מתיחת צוואר

 

ישנם הרבה נשים שעור הצוואר מפריע להן  מאוד במיוחד שהן מתבגרות והצוואר רפוי ומקומט לעומת הפנים. לכן הרבה נשים עושות מתיחת צוואר כדי לטשטש את ההבדלים בין עור הצוואר לפנים. כמו כן מתיחת צוואר נותנת למראה שלך כמה שנים טובות שהיית חולמת לחזור אליהן. מתיחת הצוואר עורכת כשעתיים וזמן ההחלמה ממנה הינו שלושה שבועות, כמובן שיש להישאר אחרי ניתוח מתיחת צוואר ליום אשפוז. התוצאות של מתיחת צוואר נראים כעבור מספר חודשים. אך ניתוח מתיחת צוואר שווה כל שקל הן למראה החיצוני שלך והן לביטחון העצמי שלך שחוזר פלאים. ישנם נשים שאף משלבים בין מתיחת צוואר למתיחת פנים. החשוב ביותר זה שהצוואר שלך כבר לא רפוי ומקומט והוא חלק ומתוח ממש כמו אישה צעירה. לא פלא שכל הנשים לא חושבות פעמיים ועושות מתיחת צוואר עם כל כך הרבה יתרונות שמתיחת צוואר מקנה כבר לא חושבים על החסרונות.

 

 

 

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ 
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב