דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים, אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם 

מאת    [ 28/12/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2121 פעמים ]

הכל אודות שערים חשמליים – אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם

בכל מקום הסובל מבעיות חנייה, תמצאו כיום שערים חשמליים. מטרתם של השערים הללו היא בראש ובראשונה להבטיח את מקום החנייה של הדיירים. מעבר לכך, שערים חשמליים יכולים להוות גם מחסומים מתוחכמים יותר ולעצור תנועה של אנשים. עם זאת, מתקני הפלא הללו יודעים גם לעשות לא מעט צרות. בכל מקרה, אי אפשר לתאר את החיים המודרניים ללא שערים חשמליים.

שערים חשמליים וחניות פרטיות

למעשה, ללא שערים חשמליים לא ניתן לדבר על חניות פרטיות, שכן, מה שמגן על מקום החנייה זה שער. קיימים שערי חנייה רבים. ניתן להסתפק במחסום חנייה פשוט, המתרומם ויורד בהתאם למנגנון הפעלה מסוים. מנגנון זה יכול להיות שלט רחוק, טלפון נייד, כרטיס מגנטי או סגנון הפעלה אחר. מגוון האפשרויות רחב למדי. ניתן גם לפנות לכיוון מתוחכם יותר, ולהתקין שער הזזה שנע על מסילה.

שער כזה אסתטי יותר, אך גם יקר יותר. השוק הזה דואג גם לאנשים ששואפים להעניק לביתם מראה ייחודי, ומציע להם שערי חנייה מעוצבים. מטבע הדברים, תענוג כזה צפוי לעלות לא מעט כסף. לא משנה באיזה שער חשמלי תבחרו, העיקרון יהיה זהה – המטרה שלו למנוע כניסה של רכבים זרים, ולהקל על כניסתם של בעלי החנייה.

שערים חשמליים בבתים פרטיים

אנשים עמידים שואפים להגן לא רק על מקום החנייה שלהם, אלא גם על השטח הפרטי שלהם, ולכן הם מתקינים שערים גדולים ומאסיביים שמונעים לא רק תנועה של רכבים, אלא גם תנועה של אורחים לא רצויים. שערים אלו ניתנים לפתיחה באמצעות מנגנונים שונים וקלים מאוד להפעלה. מעבר לכך, במרבית המקרים מדובר במוצרים אותם מזמינים בהזמנה פרטית, ולכן מדובר בייצור פרטני ולא תעשייתי. אותם שערי מתכת הם לא פחות ולא יותר מיצירות אומנות, ומטרתם היא לא להרוס את מראה הבית והחצר במראה מגושם של סורגי כלא.

צרות באות בצרורות

שערים חשמליים מקלים בצורה משמעותית מאוד על חיינו, אך לפעמים הם עלולים גם להקשות עלינו. כמו כל טכנולוגיה מתוחכמת, שערים חשמליים עלולים להתקלקל, והתוצאות אינן נעימות. כך למשל, תחשבו על בוקר רגיל לחלוטין, אתם יוצאים מהחנייה בדרככם לעבודה, לוחצים על כפתור השלט של השער ו... שום דבר לא קורה! במצבים הללו נגרמים איחורים ולא מעט עצבים מתבזבזים על מאמצים לחלץ את הרכב התקוע בחנייה. אם נחשוב על זה, כשהשערים נפתחו באופן ידני, מעולם לא היינו צריכים להיות מודאגים מבעיות מסוג זה, ומצד שני – היינו צריכים לצאת מהרכב בכל פעם שרצינו לפתוח ולסגור את השער! נראה לי שבכל זאת, עדיף להסתכן בבוקר מבולגן אחד מאשר לחיות עם שערים ידניים ולא נוחים. יתרה מזאת, תחזוקה נכונה ושימוש יעיל יכולים להפחית משמעותית את הסיכוי שמנגנון כלשהו בשער החשמלי ישתבש.

קשת מערכות  - מכירה שירות והתקנת שערים חשמליים, מחסומים, שערי כנף ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב