דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמילות מכס בשילוח בינלאומי 

מאת    [ 27/12/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2919 פעמים ]

יבואנים מבצעים יבוא מסחרי והם יכולים לרכוש מוצרים בחו"ל ולמכור אותם בארץ. החוק מגדיר את הצעדים הפורמליים שעל מייבא לעבור, כדי לרכוש מוצרים בחו"ל ולשלח אותם לישראל.

יבוא אישי הוא תחום נפרד מיבוא מסחרי ? ביבוא אישי ניתן לרכוש מוצרים או לייבא חפצים אישיים לעסק פרטי או לעצמנו. גם כתושבים חוזרים, אתם רשאים לייבא חפצים אישיים, עם הנחות ניכרות במיסים. למרות שאולי אתם רוכשים מוצר לעצמכם, עדיין תאלצו לעבור את כל השלבים החוקיים והרשמיים המוגדרים על פי חוק. בכל מקרה, כדאי שתרכשו ידע ותעשו קצת "שיעורי בית", סביר להניח שתלמדו הרבה יותר ברמה בינלאומית, אם תקראו חומר באנגלית.

אם החלטתם לשכור את שירותיו של עמיל מכס, תוכלו בוודאי לחסוך לכם טרחה רבה וזמן יקר. עמיל המכס הוא זה אשר יתווך ביניכם ובין המכס בנמל, כמי שמכיר את התהליך, את החוקים ואף יבצע משא ומתן, כדי שההוצאות שלכם יהיו המינימליות. זוהי דרך יעילה ומהירה למי שזקוק לסחורה שלו במהירות וללא בעיות מיוחדות. מיותר לציין, שעמיל המכס מכיר אף את אנשי המקצוע באופן אישי, מתוקף תפקידו ויהיה בזמינות עבורכם לכל שאלה שמתעוררת.

בכל מה שקשור למכס בארץ, הדרישות ברורות ויש צורך להקפיד עליהם. רשות המכס דואגת לכל המשלוחים שמגיעים ארצה, מהאוויר, הים והיבשה. במכס דואגים לשחרר את המטענים ואלה  והם מקושרים באופן ממוחשב עם אגף המכס במשרד האוצר.

אלו הם השירותים מח' המכס אמונה עליהם, במסגרת תפקידה:

א.    במידה ולא שכרתם את שירותיו של עמיל מכס, הוא יבצע עבורכם את השלבים של שחרור המטענים שלכם מהנמל. סוכני המכס בנמל בודקים את הסחורה שלכם, מוודאים שמה שכתוב בניירת מחו"ל, זה בדיוק מה שכתוב בשטרי המטען. מבצעים את הערכת חישוב המס שעליכם לשלם, על פי המדרג שניתן להם ע"י אגף המכס הישראלי.

ב.    בשלב הבא תיבדק חוקיות הסחורה ויבוצעו תשלומים נוספים, אשר גם הם חלק מתהליך השחרור של הסחורה. ישנם תשלומים נוספים שמועברים למסוף המטענים, לנמל עצמו ועוד. התשלומים המבוצעים, יועברו ישירות דרך מחשבי הנמל.

ג.     במידה ולאחר כל הבדיקות והתשלומים, הכל כשורה, תוכלו לקבל את מסמך "התרת המכס" ולקבל את הסחורה לידיכם. במקרים מסויימים, כאשר יש אי בהירות לגבי המטען או הניירת ? תעוכב הסחורה בנמל והיא תיבדק לגופה.

יבוא אישי, יצוא, שילוח אווירי, שילוח ימי, מכס, עמילות מכס ? כל-כך הרבה מושגים הקשורים לעולם העסקים הבינלאומי ולא כולם ברורים לחלוטין, במיוחד אם אתם בסה?כ רוצים לייבא רכב בשימוש עצמי או כל מוצר אחר. מקווים שעשינו לכם קצת סדר במה שקשור ליבוא אישי ויבוא מסחרי.

עורכת תוכן בפארטי אפ מיזם גרופ - בניית אתרים עם קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב