דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחות ועידה בינלאומיות 

מאת    [ 27/12/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1479 פעמים ]

שיחות ועידה הנן שיחות המתבצעות בו בזמן בין כמה מוקדי טלפונים שונים, לדוגמא: שלוש חברות טובות אשר משוחחות בטלפון, כל אחת מביתה שלה ומנהלות שיחה של ממש בעת ובעונה אחת. שיחות ועידה בתחום הפרטי אמנם שיחות מאוד יעילות וטובות לכל אותם האנשים שירותים לשוחח בו בזמן עם אדם נוסף או אפילו כמה אנשים נוספים באותה שיחה, כמו אנשים מאותה משפחה ועוד, אולם בשנים האחרונות החלו להכניס את שיחות הועידה למגזר העסקי ואף יותר מזה, אין כמעט עסק, חברה גדולה שלא משתמשים בשיחות ועידה/שיחות ועידה בינ"ל.

 

 

מהן שיחות ועידה בינלאומיות

 

שיחות ועידה בינלאומיות הנן שיחות היוצאות מקו אחד ומועברות באותו רגע למספר קווי טלפון שונים ברחבי העולם, דהיינו, בזכות שיחות ועידה בינלאומיות, בעל עסקים בישראל יוכל לנהל פגישה עסקית דרך הטלפון אשר תועבר אל מספר מוקדים שונים בעולם!

כיום , שיחות ועידה הינן שיחות מתקדמות ומבוקשות ביותר בעולם העסקים אשר יכולות להתבצע גם בין יבשות שונות ובין מספר רב של מוקדים.

 

 

היתרונות של שיחות ועידה בינלאומיות

 

אין כל ספק כי שיחות ועידה בינלאומיות זהו שירות מתקדם ובעל יתרונות רבים הכוללים:


    • חיסכון משמעותי בזמן – ניהול שיחות ארוכות בכמה וכמה טלפונים שונים אורך לא מעט זמן. דמיינו לכם כי בעל עסק אשר רוצה להעביר לעמיתיו מסר מסוים, אולם כל אחד מהם יושב במקום אחר בעולם, צריך לעשות מספר טלפונים ולהעביר את אותו המסר שוב ושוב, לעומת בעל עסק אשר יכול בשיחת טלפון אחת להעביר לכל העמיתים יחד את אותה ההודעה ולחסוך בזמן יקר מאוד.
    • חיסכון בכסף – בעבר בכדי להעביר מסרים חשובים ולקיים פגישות עסקיות גדולות היו נוהגים בעלי העסקים שעמיתיהם יושבים במדינה אחרת, לעבור זמן רב בטיסות ופגישות רחוקות. כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת וקיומן של שיחות ועידה בינלאומיות, כל אותם בעלי העסקים יוכלו לנהל פגישות טלפוניות עם וידיאו או בלי וידיאו על פי בחירתם ולחסוך גם בזמן טיסה וגם בכסף רב.
    • נוחות – שיחות ועידה בינלאומיות מאוד קלות לתפעול. כיום, קיימים מכשירים מאוד מתקדמים אשר באמצעות לחיצת כפתור אחת בלבד, יכולים מוציאי השיחות לנהל שיחות ועידה בינלאומיות בקלות ונוחות מרבית. כך שהשירות גם חסכוני, גם מהיר וגם יעיל!

 

 

שיחות ועידה בינלאומיות – לא רק לעסקים

 

כפי שכבר צוין בתחילת המאמר, שיחות ועידה בינלאומיות אינן נפוצות רק בקרב המגזר העסקי, אלא מאוד נפוצות ושימושיות גם בקרב אנשים פרטיים אשר רוצים לנהל שיחות ועידה בינלאומיות עם יקיריהם הנמצאים אי שם מסביב לעולם, כך שלא רק אנשי עסקים משתמשים בשירות הנפוץ, אלא גם אנשים פרטיים.

חברות הסלולר והקווים הנייחים מציעות מגוון רב של חבילות נוחות ומחירים משתלמים ביותר של שיחות ועידה, שיחות ועידה בינלאומיות.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב