דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום גיבוש 

מאת    [ 26/12/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 1828 פעמים ]

מבנה ארגוני של חברות רבות בנוי על עבודה בצוותים בגדלים שונים. יחד עם זאת, עבודה יעילה בקבוצה היא לא דבר טריוויאלי ודורשת תכונות מתאימות מחברי הצוות. מעבר לכך, על מנהלי החברה והצוותים לדאוג באופן קבוע לפעילויות גיבוש מגוונות, על מנת ליצור אווירה טובה בין חברי הצוות. צוותים לא מגובשים עם המון פוליטיקה ארגונית, לא מתפקדים באופן אופטימאלי. עובדה זו פוגעת באופן משמעותית על תפוקות הצוות ועל רווחיות החברה. כל חברה שרוצה למקסם את רווחיה, חייבת להשקיע זמן ותקציב לגיבוש הצוות. לנוחויותכם מספר רעיונות לפעילויות גיבוש מעניינות ומגבשות במיוחד.

 

ברביקיו

תנדבו בית של מישהו (רצוי עם גינה גדולה) או תמצאו פארק יפה ותארגנו ברביקיו עם כל הצוות. ארגון אירוע כזה זול יחסית ולא מצריך הרבה השקעה. כמו כן, מומלץ להאציל סמכויות ולנדב אנשים להכין או לקנות משהו לטובת האירוע. מעבר לכך, זו הזדמנות נהדרת לבשלנים שבחבורה להפגין את היכולות הקולינריות שלהם. מעבר לאכול, מומלץ להשקיע גם באלכוהול שיסייע ביצירת אווירה מתאימה. בנוסף, אם אתם קבוצה מספיק גדולה, אפשר להזמין סטאנאפיסט שיכין מופע מותאם במיוחד לאירוע.

 

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים היא דרך מצויינת להעביר את הזמן ולהתגבש עם חברים מהעבודה. היציאה מהמשרד אל הטבע ורכיבה על חיה יפיפיה, תאפשר לחברי הצוות לצבור חוויות משותפת. כמו כן, חוות סוסים מציעות אטרקציות מעניינות נוספות מעבר לרכיבה עצמה. לדוגמא, אתם יכולים להנות מסיפורים מרתקים על החווה או על סוסים ובמקביל להתפנק בארוחה אותנטית באווירה כפרית.

 

טרקטורונים

טרקטורונים מתאימים ליום גיבוש מעט אתגרי. במהלך נסיעה על טרקטורונים תוכלו להנות מנופים יפים, המון טבע ואדרנלין. קיימים מסלולים ברמות קושי שונה ובאורך שונה, החל ממסלולים קצרים לשעת נסיעה אחת ועד מסלולים ארוכים של כארבע שעות נסיעה. מצד אחד, פעילות כזו מאפשרת לצוות לשחרר לחצים ולהיטען באנרגיה חדשה. מצד שני, טיול מהסוג הזה יכול להיגמר עם נפגעים. לכן, מומלץ להקשיב היטב להוראות המדריך ולמלא אותם במלואם.

 

סדנת אלכוהול

אם בא לכם לעשות משהו לא שגרתי. תארגנו סדנת אלכוהול אחרי שעות העבודה או במקום יום עבודה. במהלך הסדנא אתם תלמדו להכין קוקטלים טעימים, תטעמו מהם ותשתתפו בהפעלות שונות בהתאם להוראות המדריך. חוויה זו מעניינת במיוחד, מאחר שאנשים אחרי כמה כוסיות משתחררים ונהיים פתוחים יותר אחד לשני. מדריכי סדנאות אלכוהול מנוסים ויודעים לארגן אירועים איכותיים עם המון כיף ובלי כאב ראש מיותר

.

 

לסיום, כל אחד מהפעילויות שתוארה מעלה, יכול להיות כלי מעולה לגיבוש הצוות והגדלת רווחי החברה. אך מעבר לבחירת הפעילות המועדפת, עליכם להחליט על כמות המשתתפים. כלומר, האם מדובר על צוות מצומצם, מחלקה או כל החברה? בנוסף, לחלק מפעילויות גיבוש, כדאי לשקול להזמין גם את בני הזוג של חברי הצוות, להכרות מעמיקה יותר אחד עם השני.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום בריאות, זוגיות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב