דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה קפסולות 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3007 פעמים ]

מכונות קפה הפכו מזמן למכשיר שמצוי בבתים ובמקומות עבודה רבים. בישראל ישנה בשנים האחרונות קפיצה במספר מכונות הקפה הנרכשות מדי שנה, עדות לעליית המדרגה בטעם הישראלי. אם בעבר היה הישראלי המצוי מסתפק בקפה שחור מתוצרת מקומית, הרי שכיום ישנה מודעות לחשיבותו של קפה משובח, ולסוגים השונים של מכונות קפה. באופן כללי ניתן לחלק מכונות קפה לכאלו הפועלות על פולים טחונים, אבקות, פודים, וכן מכונות קפה קפסולות.

מכונות קפה אשר פועלות על פולים טחונים או פודים נפוצות יותר מאשר מכונות קפה קפסולות, אך למכונות הפועלות על קפסולות ישנם יתרונות חשובים מבחינת האיכות ונוחות השימוש. בעוד שאבקות טחונות מאבדות במהירות את הטעם המקורי, קפסולות שומרות על הקפה הטחון באריזה הרמטית המחזיקה חודשים רבים. בנוסף, הכנת קפה באמצעות קפסולות היא הדרך המהירה והפשוטה ביותר מבין האופציות הקיימות.

קניית מכונת קפה וקפסולות קפה

ניתן לרכוש מכונות קפה קפסולות במקומות אשר מוכרים מגוון של מכונות קפה מאיכות גבוהה. בין מכונות אלו ניתן למצוא דגמים רבים אשר מתאימים לסוגים שונים של שימוש. בין השאר נפוצות מכונות אלו בקרב משרדים ומקומות עבודה, במטבחים ביתיים ועוד. לאחר שרוכשים את המכונה יש צורך לרכוש באופן שוטף קפסולות קפה. קפסולות שונות מתאימות לדגמים שונים של מכונה, והאיכות הטובה ביותר היא כאשר גם המכונה וגם הקפסולות שייכות לאותו יצרן.

למרות שקפסולות קפה נוטות להיות יקרות יותר מפודים או מאריזות של קפה טחון, הרי שלטווח הארוך מדובר בהשקעה משתלמת. אפשר לרכוש קפסולות במקומות אשר מוכרים מכונות קפה קפסולות או בחנויות איכותיות העוסקות בקפה. בנוסף לכך ישנה אפשרות להזמין קפסולות קפה באופן מקוון דרך האינטרנט. שיטה זו חוסכת זמן רב, ומאפשרת לדאוג למלאי מספיק של קפסולות מראש, בכל ימות השנה, ללא צורך להתרוצץ בין החנויות השונות.

מכונת קפה קפסולות – האיכות קודמת לכל

הסוד להכנת ספל קפה משובח הוא בשילוב הנכון של מכונה מבית טוב, יחד עם קפה איכותי. מכונות קפה קפסולות מקבלות בתור חומר גלם קפה שגודל במטעים הטובים ביותר, נטחן בצורה המקצועית ביותר, ובעיקר נאטם סמוך מאוד לטחינתו. הקפסולות השונות אשר מתאימות לאותה מכונת קפה מציעות סוגים שונים של תערובות. תערובות אלו נבדלות בחוזק הקפה, בטקסטורה (מרקם) שלו, בסוג הטעם (שיכול להיות נוטה למתיקות או מרירות) ועוד.

כאשר מתעניינים ברכישת מכונת קפה הפועלת על קפסולות צריך, אם כן, לקחת בחשבון את מכלול הצרכים הייחודי. מכונות קפה קפסולות מתאימות במיוחד למקומות בהם ישנו ביקוש לכמויות גדולות של קפה, ולאיכות הטעם שלו. טווח המחירים של מכונות קפה קפסולות הוא רחב, וניתן למצוא מכונה שתתאים גם למטבח הביתי וגם למשרד בעל עובדים רבים. בשקלול המחיר כדאי, כמובן, לקחת בחשבון גם את מחיר הקפסולות שיירכשו בעתיד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב