דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה זה פוגש אותי - אביתר שפילמן 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 837   [ נצפה 2911 פעמים ]

  שמי אביתר שפילמן, אני בחור בן 28, בחור רגיל, עם תואר בפסיכולוגיה וכלכלה, רווק +חתול. אז מה לי ולאימון? ברצינות? אני - מאמן?

   תאמינו לי, הייתם תופסים אותי לפני שנה ואומרים לי שאני אלמד להיות מאמן, הייתי צוחק לכם בפנים. אני לא בקטע הזה, לא יכול לראות את התוכניות האלה בטלוויזיה שמדברות על זה. נראה לי רוחני ופשטני מדי. שאני אקח חלק מזה, לא אני. זה לא שאני אדם ממורמר, דווקא אדם שמח ואדם שמשתדל תמיד להיות אופטימי, בוא נודה, אני לא אדם אופטימי, אני רוצה להיות אופטימי (אחד מהתגליות הכי גדולות שגיליתי על עצמי).

   זה התחיל בכך שחבר שלי לקח קורס אימון אישי והתחיל לספר לי על זה. התחלתי להתעניין, ביקשתי שישתף אותי קצת במה שהם לומדים. אני בדיוק חוויתי תקופה לא נעימה בחיים שלי והצעתי לו שקצת יעבוד עלי (טעות! אני עד עכשיו מתפלא איך לא אמרו לו אחרת) אבל נתתי לו קצת לעבוד עלי. נתתי לעצמי להיפתח לזה קצת.

   זה לא מה שהיה משהו שהרגשתי בפגישות איתו שהרים אותי, אבל זה קצת פתח אותי יותר. החלטתי ללכת לבדוק את זה. בסופו של דבר החלטתי לעשות קורס הכשרת מאמנים. בחנתי כמה בתי ספר (על זה אספר לכם בפעם הבאה). אחרי בחינה מאוד קפדנית החלטתי ללכת על מכללת יוזמות מבית קבוצת יוזמות. שוב, למה בחרתי, זה בפעם הבאה, יש למה לצפות.

   החלטתי להירשם כחודשיים לפני תחילת הלימודים, שריינתי לעצמי מקום. אני חושב שזה היה רעיון חכם, לא הייתי בטוח שאלך על זה בסוף. לא היה בעיה לבטל, אז הרגשתי שיש לי חודשיים להחליט מה אני רוצה, האם אני באמת אלמד להיות מאמן? חודש לפני שנכנסתי קיבלתי הארה ששינתה את המחשבות שלי.

   עבדתי במשרה כלכלית למעלה משנה, הרגשתי שם שמשהו לא עובד לי, משהו לא מתחבר לי, משהו בחיים לא פועל לי. בוא נאמר שגם באותה תקופה הזוגיות שלי לא הייתה בשיאה, אבל זה בכלל מאמר אחר (בא לכם לדעת מה היה?).

   היו לי ריבים עם המנהל שלי בעבודה, הוא אמר לי שאני רגיש מדי ללקוחות. אני אמרתי לו שאני טוב מדי איתם, הוא גם הוסיף שחסרה לי אסרטיביות. לא ידעתי איך לאכול את כל זה. הלקוחות אהבו אותי אבל העבודה לא קרתה. לא הבנתי, מה לא עובד לי פתאום בעבודה?! מה לא עובד לי בחיים?! ואז ערב אחד בשיחה עם האקסית הטריה זה עלה – אני לא אסרטיבי – אני ההפך מזה – אני רגיש! אני איש של אנשים, אני איש של אנשים! אני צריך לעבור הכשרה להיות מאמן אישי! אני אהיה מאמן! ואני אהיה מאמן אישי מעולה! כי אני אלמד, אני אשקיע ואני אעשה מה שצריך על מנת שאני אוכל לעשות את מה שאני עושה הכי טוב – אני אהיה שם בשביל אנשים.

   התחלתי את לימודי האימון שלי במכללת יוזמות, בינתיים עברתי קצת יותר משליש הכשרת מאמנים שלי. אני יכול להעיד שכל השבוע אני פשוט משתוקק למפגש. בשליש הראשון ללימודי האימון אני עובר את חווית האימון בעצמי. גם כשאני חלק מקבוצה אני חווה אותה באופן אישי. בשליש השני נעבור ממתאמן למאמן, זה בעצם השלב שבו אנחנו לומדים את כלי האימון שחווינו ולומדים להעביר אותם הלאה למתאמנים. בשליש השלישי, וזה המקום האמיתי, אנחנו נתנסה באימון על 2 מתאמנים חיצוניים.

   המנחה שלי היא שרי קראוס, אומרים שהיא שם דבר בעולם האימון. זה בונוס נהדר , אבל זה רק בונוס. אל תבינו לא נכון, שרי קראוס היא מנחה מדהימה! היא יודעת לדבר לכל אחד מאיתנו בקבוצה, היא יודעת להעביר את החומר בצורה מעניינת ובצורה שתיגע בכל אחד. אני חווה את הסיבה למה היא שם דבר.

   שרי קראוס מדהימה, אבל לא רק היא, הקבוצה שלי מאוד הטרוגנית, הרוב מבוגרים ממני, מגיעים מרקעים שונים ושלבים שונים בחיים שלהם. אבל הצלחתי להתחבר לכל אחד ואחת מהם. כשאנחנו עושים תרגול בזוגות אני לומד עליהם המון, אני לומד על עצמי המון. כל שבוע אני פוגש את עצמי מחדש. אני לומד על אנשים חדשים, מאיפה הם מגיעים ואיך הם מגיעים. רק המגע איתם תורם לי ויתרום לי להיות מאמן אישי טוב יותר. אני עושה את שיעורי הבית בתשוקה, אני קורא את הספרים שנותנים לנו לקרוא ואני קורא מעבר. תוסיפו לזה שכל הפסקה יש ארוחות מטורפות, ארוחת הערב הכי טובה שלי מדי שבוע, טוב זה בכלל בונוס, אבל בונוס טעים בהחלט.

   אני לא בטוח שכל אחד מהקבוצה שלי יצא ויהיה מאמן, זה גם לא חובה להגיע לקורס בשביל לצאת מאמן, אבל הם בטוח יצאו עם ארגז כלים עמוס כל טוב. אם הם ישתמשו בזה לחיים שלהם (חלקם כבר משתמשים ומשתפים בזה), חלקם יקחו את ארגז הכלים איתם לעבודה הקיימת וישפרו את היכולות שלהם. אני בטוח שצפוי להם עתיד מבטיח בעבודה שלהם עם אחרי הקורס. חלקם ימשיכו בתחום האימון, יקחו התמחויות, התמקצעו, יהפכו את זה למקצוע ואני בטוח שהם יהיו מצוינים בזה!

   יודעים מה, אישית, ההכשרה למאמן אישי כבר עובדת. לא, אני עדיין לא מאמן, יש לי עוד כברת דרך מרתקת לעבור בקורס להכשרת מאמנים שלקחתי, אבל אני כבר רואה את החיים שלי אחרת. אני מרגיש שאני על הדרך הנכונה, אני מרגיש שאני מצליח. כשאני רואה את החיים שלי אחרת אני רואה איך אני יכול לעזור לאחרים לחיות את החיים שלהם אחרת.

   אז אני מודה – אני אביתר שפילמן ואני הולך להיות מאמן אישי מעולה!

 

קבוצת יוזמות - אנשים יוזמים הצלחות
ייעוץ, אימון ופיתוח עסקי
מפעילת מכללת יוזמות להכשרת מאמנים והתמחויות באימון
www.yozmotgroup.co.il
/>info@yozmotgroup.com
1-700-70-88-80




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב