דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקט פינוי בינוי זכייה משמיים או סיכון? 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 304   [ נצפה 4230 פעמים ]

מדיניות ההתחדשות העירונית נועדה למטרות ניצול טוב יותר של הקרקע- התחדשות עירונית פירושה גם עידוד הקמת פרויקטים חדשים בבניה המנצלת יותר את אחוזי הבנייה הניתנים במסגרת פינוי בינוי תוך שמירה על שטחים ירוקים. כך יש ניצול טוב יותר של אחוזי הבניה בשטח וכן שכונות ישנות ומוזנחות הופכות לשכונות חדשות מעוצבות ומטופחות. פרויקט פינוי בינוי הוא מצב של זכייה לכל הצדדים, גם ליזם הקבלן לדיירים וגם לעיריה. העירייה מקבלת ארנונה גבוהה יותר ממספר רב יותר של דירות, הקבלנים מרוויחים ממכירת הדירות הנוספות שהם בונים בנוסף על אלה שהם מוסרים לדיירים, והדיירים מקבלים דירה חדשה, ולעיתים גדולה יותר מדירתם הישנה.

איך להתייחס להשתייכותכם לפרויקט פינוי בינוי

  אם קבלתם הודעה שהבניין שלכם שייך לתוכנית מתאר של פינוי בינוי זאת כמו זכייה או הזדמנות נדירה להעלות משמעותית את ערך הנכס שאתם גרים בו ולשפר את רמת חייכם. אבל כמו כל הזדמנות טובה צריך לטפל בה בחוכמה. אם כבר הגעתם לשלב של הכרזת האזור שלכם כאזור פינוי בינוי מומלץ לפנות לעו"ד אשר ייצג אתכם וישמור על זכויותיכם מול הקבלן והיזם. הוא יוכל לוודא שהקבלן הוא בעל רקורד טוב, שיש לו גב כלכלי רחב, ולוודא עבורכם שתקבלו בטחונות וערבויות לערך דירתכם העתידית, בין אם הפרויקט יצא לפועל ובין אם לא. אותו עורך דין אף יוכל לנהל עבורכם מו"מ לגבי הדירה אותה אתם עומדים לקבל. כדי שתקבלו דירה בערך גבוה, עם תוספות שאתם רוצים ובאיכות בניה גבוהה.

הזדמנות נדירה

להיכלל בפרויקט פינוי בינוי זאת הזדמנות ולא צרה, אבל חשוב לנהל את מהליכם בחוכמה כדי שאכן תרוויחו ותצאו נשכרים מהזכות להיות חלק מפרויקט פינוי בינוי. ברוב המקרים אנשים מקבלים דירה גדולה יותר מדירתם הישנה, וכמובן מדובר בדירה חדשה על פי כול כללי הבניה החדשים שהם בטוחים יותר, כוללים חדר בטחון, ועמידים יותר בפני רעידות אדמה ושאר צרות. אפילו אם תקבלו רק דירה באותו גודל, ערכה בפרויקט חדש יהיה גבוה משמעותית מהערך של דירתכם הישנה.

חברתנו מתמחה בניהול יעוץ והכוונה בכל השלבים  של פינוי בינוי: שלב התכנון ראשוני, הגשת תוכניות לרשויות, במסלול הראשות או משרד השיכון כמתחם פינוי בינוי. בראש החברה מכהן עמי כחלון, מי שהקים בשיתוף הגורמים הרלוונטיים כגון :נציגי משרד השיכון, הועדות המחוזיות ומשרד הפנים (מדינת ישראל) , את מנהלת פינוי בינוי הראשונה בישראל. החברה להתחדשות עירונית ת.ד 797, קיראון, קריית אונו 55010 מתמחה ב פינוי בינוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב