דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מנתח פלסטי הוא אומן? 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1981 פעמים ]

לאור העובדה שניתוחים פלסטיים מהווים התערבות רפואית כירורגית לכל דבר, שלאחריהם משתנה המבנה או המראה של איברים בגוף האדם, יש לייחס להם את החשיבות המתחייבת לפני כל ניתוח רפואי באשר הוא, כולל התייחסות להכנה לקראת הניתוח, להליך ההחלמה ולבקרה לאחריו. בעל המקצוע בתחום הרפואה העומד מאחורי הניתוח הינו מנתח פלסטי, מומחה בכירורגיה פלסטית מטעם המדינה, שהינו גם אומן לכל דבר, העומד מאחורי אינספור ניתוחים פלסטיים שמחייבים ידיים מיומנות ומקצועיות ושימוש בטכניקות שנרכשו לאחר לימודים במהלך לא מעט שנים וניסיון מצטבר במקצוע.

 

תיק עבודות מרשים והוכחות מוצקות בשטח

מנתח פלסטי שהינו אומן מקצועי בעבודתו, יוכל להציג רשימת לקוחות שהתנסו בתוצאות משביעות רצון ויכולים להעיד טובות הן על פעילותו המקצועית והן על האדם מאחורי המקצוע. כמו כן, מנתחים פלסטיים עצמאיים במקצועם יוכלו להציג תיק עבודות מרשים הכולל דוגמאות של ניתוחים באחריותם- החל מניתוחי הגדלת/ הרמת/ הקטנת חזה שביצעו ועד ניתוחי מתיחת בטן. קבלות מהסוג חיוניות על מנת לספק הוכחות מוצקות עבור מועמדים לניתוחים אלו, המתלבטים לגבי הבחירה במנתח שיהיה ממונה על הניתוח שמתוכנן עבורם. בעוד שלמנתח בעל מוניטין בשוק וכזה הידוע כאחראי על ניתוחים מוצלחים עם תוצאות משביעות רצון יהיה קל יותר להגדיל את מעגל הלקוחות שלו, בעוד שלמנתח בראשית דרכו, שטרם צבר ניסיון, מיומנויות וותק בתחום יהיה הדבר פחות מובן מאיליו מאחר ואומנותו עדיין בלתי הוכחה.

 

טיפולים אסתטיים לצד ניתוחים פלסטיים

האומנות שבמקצוע הרפואה הפלסטית באה לידי ביטוי גם בטיפולים אסתטיים שבעלי מקצוע בתחום (מרביתם עצמאיים בשטח) מציעים במסגרת שירותי המרפאה שלהם. החל מטיפולי בוטוקס ועד מילוי קמטים הפכו לנפוצים בשנים האחרונות לאחר שהוכחו כתורמים למראה צעיר וחיוני בגיל בוגר. ביכולתם של טיפולים מהסוג, העושים שימוש בחומרים מוכרים וכאלו העומדים בבדיקות תקן קפדניות, לתרום להופעה ייצוגית ומרשימה של המטופלים. המשותף לטיפולים מהסוג ולניתוחים פלסטיים, שהם פרי עבודתו של מומחה בתחום, הוא בהיותם מחייבים ייעוץ מקדים הכולל קבלת מענה לשאלות חיוניות כמו למשל הכנה לטיפול/ ניתוח, ההליך עצמו ומה הוא כולל, שלב ההחלמה ובמה כרוך, תופעות לוואי ובקרה לאחר מכן. כמו כן, המטופלים לעתיד נדרשים להכריע באם ייפנו ישירות למנתח פלסטי שקיבלו המלצות לגביו מלקוחות מרוצים שעובד באופן עצמאי או לפנות למכון רפואה אסתטית מוכר בתחום. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות משלה, כאשר יש לקחת בחשבון כי מאחר והצלחת הניתוח תלויה לא מעט (בלשון המעטה) במקצועיותו וביצועיו של המנתח, חשוב לברר מול המכון מי המנתח המתוכנן לבצע את הניתוח ושלא מדובר בסבב מנתחים שלא מאפשר לדעת מי יהיה אחראי על כל ניתוח. בנוסף, חשוב לוודא כי אותו מנתח שייבצע את הניתוח אכן זה שיגיע לפגישת ייעוץ אישית והוא זה שיבצע ביקורת לאחר הניתוח וייתן מענה במידת הצורך בהמשך.

 

 

 

צוות כותבי מאמרים  בתחום הבריאות ואיכות חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב