דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעולם אל תוותר על החלום 

מאת    [ 24/12/2011 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 3005 פעמים ]

במאמר הקודם דיברנו על כוחו של החזון והבטחתי שבמאמר הבא נמשיך לדבר על הנושא אבל, לפני כן אני רוצה לשתף בסיפור מדהים של אישה מדהימה. לפני כניסת שבת אתמול אחי יוסי שיתף אותי בסרטון של אישה בשם סוזן בויל, סרטון שכל כך ריגש אותי, שהחלטתי לכתוב על זה מאמר. הסרטון ריגש אותי עד דמעות. בסוף המאמר צירפתי לך את הקישור לסרטון.

אז מי זאת סוזן בויל, מהו הסיפור שלה?

סוזן נולדה בת הזקונים למשפחה בת ארבעה אחים ושש אחיות. אמה ילדה אותה כאשר הייתה בת 47. בזמן הלידה לאמא היה מחסור בחמצן, וכתוצאה מכך אובחנה בויל כלקוית למידה .בזמן הלימודים בבית ילדים ירדו ואיימו עליה . מעבר לכך שהיא אובחנה כלקוית למידה, גם המראה החיצוני שלה היה די לא נעים לעין.

כל החיים שלה היא הקדישה לאמא שלה, טיפלה בה עד שהיא נפטרה בגיל 91. סוזן לעולם לא התחתנה ולעולם לא התנשקה עם גבר, גדלה ללא חברים.

אבל היה לסוזן כישרון מדהים – היה לה קול. היה לה חלום לשיר. היא גם למדה פיתוח קול. אמא שלה דחפה אותה להשתתף בכל מיני תחרויות מקומיות בשירה והיא זכתה בלא מעט פרסים. לאחר שאמא שלה נפטרה, סוזן הפסיקה לשיר במשך תקופה מסוימת. היא לקחה את המוותה של אמא מאוד קשה כי היא הייתה האדם הקרוב ביותר עבורה, היא גם מאוד תמכה בה בתחום השירה.

לקח לסוזן זמן להתאושש עד שבשנת 2009 מורה שלה לפיתוח קול אמר לה לנסות את המזל שלה בתחרות יותר גדולה, עם קהל יותר רחב. סוזן הייתה בת 47, היא לא רצתה ללכת, היא התביישה בגלל המראה החיצוני שלה ולא האמינה שהיא יכולה לזכות בתחרות. בזכות המורה שלה שהאמין בה, היא החליטה לנסות.

התחרות נקראת – BRITAIN'S GOT A TALENT, תכנית מאוד מצליחה ומפורסמת בבריטניה שמגלה כישרונות ואת הדבר הגדול הבא. בזכות המורה שלה לפיתוח קול, סוזן החליטה ללכת לתחרות. כשהיא יצא אל הבמה, לבושה בצורה מאוד פשוטה, עם שיער לא כל כך מסודר, כולם לעגו עליה והתייחסו אליה בצורה מאוד צינית - מה היא כבר יכולה לשיר, איך שהיא נראית ועוד בת 47.

הספקנות מצד של הקהל והשופטים גבר כשאר הצהירה סוזן כי ברצונה להידמות לזמרת העל והשחקנית הבריטית המוערכת איליין פייג' ולשיר את השיר "חלמתי חלום". דברים אלו זכו לתגובה מזלזלת.

התגובה מצד הקהל ומצד השופטים השתנתה כאשר סוזן פתחה את הפה והתחילה לשיר. כשאני שמעתי אותה בסרטון ביוטיוב, הייתה לי צמרמורת ודמעות זלגו בלי שיכולתי לעצור אותן. כל הקהל עמד על הרגליים ומחה לה כפיים. קול אדיר, קול מצמרר, קול עצום יצא מסוזן. היא נבחרה על ידי שלושת השופטים בפה אחד כאחת שעוברת לשלב הבא והם אף התנצלו מפניה שהתייחסו אליה בזלזול בהתחלה.

סוזן הפכה להיות הצלחה מסחררת בין לילה עם הקול המדהים שלה. סוזן חלמה חלום הגשימה אותו למרות החיים הקשים שהיא עברה.

חלומות נותנים לנו משמעות בחיים, משהו לשאוף לעברו, משהו לחיות עבורו. היה לסוזן חלום שנתן לה את כוח לחיות למרות החיים הקשים שהיא עברה – חיים של זלזול, לעג, חיים ללא חיבה ואהבה..

היה לסוזן עוד דבר – אמה ומורה לפיתוח קול שהאמינו בה, דחפו אותה למרות שלא היו לה חברים, לא היה לה בן זוג. הם היו הסביבה התומכת שלה.

אם גם לך יש חלום, לא משנה כמה מאתגרים החיים שלך, לא משנה כמה אנשים יגידו לך שאתה לא יכול, שאתה לא שווה, לא משנה כמה אנשים יזלזלו בך, לעולם על תוותר עליו, תמשיך לחיות את החלום, תאמין בעצמך ובחלום שלך, תמצא לך אנשים שיתמכו בך, יאמינו בך, אפילו אם מדובר בבן אדם אחד, שיחזקו את האמונה שלך בעצמך וביכולת שלך להגשים את החלום.

ולא משנה מה הגיל שלך. גיל זה רק מספר. לא משנה מהו מראה החיצוני שלך, מראה חיצוני זה רק מראה. מה שחשוב זה החלום שלנו, האמונה שלנו בנו ובחלום שלנו.

במאמר הבא נמשיך לדבר על החזון, פשטא היה לי חשוב לשתף אתכם בסיפור המדהים הזה!

ועכשיו, כמו שהבטחתי, הנה הקישור לסרטון שראיתי:

http://www.youtube.com/watch?v=VSrAJsWvEIc&feature=related

 

אשמח מאוד לשמוע דעתך על המאמר, על הסרטון מזמינה אותך להגיב או לעשות לייק. אשמח אם תשתף את המאמר גם לחברים שלך

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

מזמינה אותך להצטרף גם לדף שלי בפייסבוק

https://www.facebook.com/BreakThroughWithDianaBenZvi

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment


לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב