דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 809   [ נצפה 2418 פעמים ]

 

חיים עם רכב וחיים בלי רכב אלו שני סוגי מנטליות שונים לגמרי, הרי לא דומה עובד הנוסע יום יום ברכבת, באוטובוס, או בכל סוג תחבורה ציבורית אחרת, לעובד המגיע ברכבו היישר מהבית לעבודה, בני אנוש רבים שואפים ומצפים ליום אשר ברשותם יהיה רכב, וכמובן במקביל מקור למימון הרכב ולאחזקתו, ועל זה אין ויכוח חיים עם רכב נוחים פי כמה וכמה, כיום ישנם שני אפשרויות עיקריות בפני האדם – רכישת רכב, או השכרת רכב, ותמיד מתעוררת השאלה הנפוצה ובצדק – מה עדיף לרכוש רכב? או לשכור רכב? המאמר הנוכחי נדגים מספר סוגי אנשים ותדירות השימוש שלהם בתחבורה, כך שכל אחד מהקוראים ימצא את הקטגוריה המתאימה לו, וישתלב בתוכה.

השכרת רכב זה הפתרון האידיאלי ביותר,


    • טענה זו מביעים בעיקר אנשים אשר אינם מבלים זמן רב בכבישים, ורק תקופות מסיימות בשנה הם זקוקים לרכב באופן תדיר יותר, בקטגוריה זו תוכלו למצוא את העובדים הפרילנסרים למיניהם – עובדים אשר מרבית שעותיהם מתכלות בביתם, רב יציאותיהם מסתכמות בעיקר בילויים עם חברים אשר באים לקחת אותם, או שמדובר באירוע קרוב,ואו אז הם מבלים מעט בכבישים, בשביל סוג כזה של אוכלוסייה השכרת רכב זה פתרון עוצמתי, במיוחד כיום שישנה שירות של השכרת רכב ליום, או השכרת רכב לתקופת ארוכת טווה, הכל בהתאם לנסיבות ולגורמים המשתנים חדשות לבקרים,
    • בקבוצה זו תוכלו אף למצוא את אלו אשר מתגוררים במרכז, וכסף לרכב זה לא מה שחסר להם, אך היות שחיפוש חנייה בתל אביב בפרט, ובמרכז בכלל זה חוויה אשר כל עובד היה מוכן לוותר עליה בבוקרו של יום עבודה, הינם מעדיפים תחבורה ציבורים ולא אחרת, מה שכן אנשים הנמנים עם סוג אוכלוסייה זו, יעדיפו בתקופות מסוימות של השנה כמו חופשים וכד' לצאת ולהשכיר רכב ובכך לחסוך עלויות רבות עד מאוד.

 

השכרת רכב זה פתרון טוב – בעיקר לשעת משבר ומצוקה.

כיום כולם לומדים נהיגה, ומשתדלים להוציא רישיון נהיגה כמה שיותר מהר, ואין זה משנה כלל אם בסיום הלמידה אם ירכשו רכב חדש או שמא יסתפקו בחברות השכרת רכב הפזורות על פני הארץ כמו פטריות אחר הגשם, ויש גם קבוצה גדולה אשר עושה רישיון למרות שבמודע חותכת ההבנה שאין כסף לרכישת רכב, וגם לא להשכרת רכב, ואם כן בשביל מה? הרי גם רישיון נהיגה זה השקעה לא מעטה, הן של משאבים כלכליים, הן של זמן ועוד' שתי תשובות עיקריות לדבר –

1. כולנו חיים באופוריה מסוימת שאכן יגיע יום ונרכוש רכב משלך והאופטימיים שבחבורה יאמרו שהם מחכים ליום אשר בו  הם יקבלו רכב חדיש מתנה, וכדי שחוסר הרישיון לא יפריע למהלך נתינת השי הם עושים זאת כעת בעת תהיה מבוכה והרגשה לא נעימה תתפשט בקהל.

2. החיים לא צפויים, לא מימין, לא משמאל, אין אדם יודע מה יהיה מחר, ומה הוא יעשה בעוד שעה? ואם כן כיצד נוכל להבטיח לעצמינו חיים בלי מטלות דחופות מאוד לביצוע, הכרוכות בנסיעות מהירות, יש שיאמרו שבשביל זה יש מוניות, והן מספקות את השירות הזה על הצד הטוב ביותר, אך יש גם כן רב גדול של אוכלוסייה שאומר – בשביל זה בדיוק קנו להן עשרות חברות של השכרת רכב, ובשעת לידה דחופה או חלילה בשעת סכנה וכד', ניתן להשכיר רכב על אתר ובתשלומים נוחים, לבצע את הניעה הדחופה או הנסיעות הדחופות, לאחר מכן להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה אשר ממנו הוא נשכר, ולהמשיך הלאה בחיי שגרה רגועים.   

השכרת רכב? אם כבר ליסינג!

בקטגוריה זו נמנים האנשים אשר המשפט הרכב זה הבית השני שלהם התחבר עבורם, מדובר באנשים הנאלצים לבלות זמן רב בכבישים, ולהתנייד ממקום למקום במהירות רבה ובתדירות גבוהה, בין אם זה צורך יום יומי הבא בעקבות העבודה, ובין אם מדובר בכל סיבה או גורם אחר. לכאורה אנשים אלו יגידו בשביל מה חברת השכרה? אני צריך את הרכב לשימוש רב, ממילא יעדיפו אנשים אלו לבצע רכישת רכב בפרישת תשלומים נוחה מאוד, מה שמאוד מצוי היום, במיוחד כיום שחברות השכרת רכב רבות עוסקות בין היתר גם במכירת רכבים בפרישת תשלומים נוחה מאוד.

יש אשר יימנו בקטגוריה זו ויאמר – להיפך דווקא בשל נסיבות וגורמים אלו חברות השכרת רכב זה האידיאל, ומדוע? כיוון שכיום כל חברת השכרת רכב אשר מכבדת את עצמה תספק בין יתר שירותיה לקהל הרחב גם שירות של ליסינג, בין אם מדובר בליסינג תפעולי, ובין אם מדובר בליסינג מימוני, וכך אף אלו הצורכים את הרכב בשימוש יום יומי תדיר, שמחים להיעזר בחברות השכרת רכב  למינהן,

נהג יקר – מה שחשוב מאוד לזכור לצמיתות:

בכביש אתה יכול לגמור חיים של בן אדם, ולהימנע מכך, הכול תלוי בזהירות שלך, ובדיוק כמו שבשעה שאתה נוהג על רכב אשר הושכר בחברת השכרת רכב כזו או אחרת, או על רכב אשר חבר או מכר השאיל לך – אתה נוהג בזהירות, הן מבחינת פנים האוטו, והן מבחינת החוקים על מנת למנוע כל אופציה להוריד נקודות זכות לרכב אשר אינו שלך, ועל מנת להחזיר את הרכב אשר קיבלת ממש כמו שנתנו לך, כך גם היה זהיר והשתמש ברכב האישי שלך – כך תוכל לשמור על חיי מדף ארוכים, וליהנות מהרכב עוד שנים רבות וטובות גם לאחר שסיימת את התשלומים.

אז שים גז – ושתהיה נסיעה בטוחה וזהירה!

 

אביב השכרת רכב - מגוון רחב של רכבים לכל סוגי הנהגים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב