דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה בעיצוב מיוחד לבחירתך 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2623 פעמים ]

דלת הכניסה לבית שלכם היא הפנים של הבית כולו. היא הדבר הראשון שיראה האורח שיגיע לבקר. ממש כמו שניתן לעצב כל חדר בבית, כך גם דלתות כניסה יכולות להיות הרבה יותר מסתם דלתות ובאמת לספר משהו על האנשים החיים בתוך הבית.

דלתות כניסה בעיצוב מיוחד

דלתות כניסה מעוצבות מתאימות לאנשים שיש להם אמירה בכל מה שקשור לעיצוב הבית שלהם. לרוב, כאשר ניכנס דרך דלת כניסה מעוצבת נדע  שכנראה שגם הבית יהיה מעוצב וקרוב לודאי שמי שחי בתוך הבית יהיה אדם שאסתטיקה חשובה לו מאוד.

הדוגמאות העיצוביות רבות ומעניינות. ישנן למשל דלתות כניסה בהן משובצים חלונות המעבירים מסר של הכנסת אורחים וחמימות. דלתות אחרות, הבנויות משילוב בין עץ, מתכת וזכוכית יוצרות מיד רושם יוקרתי ומרשים.

מאחר ואתה זה שיוצא ונכנס מהבית שלך יותר מכולם, חשוב שהעיצוב יהיה משהו שגם משדר עבורך מסר נעים. בדרך כלל מה שיהיה נעים לך, יעבוד באותה צורה גם על אורחיך. דלת כניסה מעוצבת תזכיר לך שהגעת לבית שלך, בית אישי ופרטי ויחיד במינו.

וזה פשוט כי את הדלת שלך אין לאף אחד אחר. דלת שתיתן לך את ההרגשה שהגעת הביתה, באמת הביתה, תהיה שער למרחב פרטי ומוגן שיאפשר לך באמת להשאיר את תלאות היום מאחור ופשוט להירגע.

דלתות כניסה מפלדה – ביטחון מעל לכל

דלתות פלדה ניתן למצוא כיום כמעט בכל דירה בישראל. הרי עוד לפני הערך האסתטי, מה שחשוב לנו בדלת הוא שתעניק לנו ביטחון כאשר אנחנו סוגרים ונועלים אותה. שתהיה שומרת הסף שלנו. גם אם זה בא על חשבון המראה.

אבל בעצם, למה צריך לבחור? מי אמר שאי אפשר לקבל דלתות כניסה שיהיו גם מעוצבות וגם חזקות? עם דלתות פלדה מעוצבות תוכל להרוג שתי ציפורים במכה – גם לזכות בביטחון ובעמידות של דלת פלדה וגם באסתטיקה ובסגנון של דלת מעוצבת.

העובדה שאתה בוחר בדלת פלדה מעוצבת יכולה רק לבוא לטובתך בכל התחומים. פעמים רבות, דלתות הפלדה המעוצבות הן גם מהמתקדמות ביותר מבחינה בטיחותית, ומכילות את כל השכלולים החדשים ביותר להגנה מפני פריצות.

הכניסה לבית מתחילה כבר בחוץ

אם אתה גר בבית פרטי, חשוב לזכור שהכניסה לבית שלך מתחילה כבר בשביל הגישה, הן מבחינת המראה והעיצוב והן מבחינת הביטחון. דלתות חוץ יכולות להיות גם הן מעוצבות ובטוחות, אך חשוב לוודא שיהיו גם עמידות לפגעי מזג האוויר.

בסופו של דבר, דלתות כניסה הן הדרך שלך לומר – לעצמך ולאורחים שלך – ברוך הבא. המראה בו תבחר ייתן את התחושה שאותה תרצה לקבל ולהעביר. עם החשיבות של התחושה, אל תשכח שלדלת יש גם שימוש פרקטי, וכמה טוב שאתה כבר לא צריך להתפשר, ויכול לקבל את הדלת האידיאלית – שומרת סף קשוחה ובלתי- עבירה, שהיא גם יפהפייה עוצרת נשימה.

הכול על דלתות כניסה לבית, מעוצבות לפי בחירתך, בציפוי פלדה לביטחון ועוד'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב