דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתוני הנדלן הרימו את וול סטריט - מה יקרה באחד העם? 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 1625 פעמים ]

רכבת ההרים בשוקי העולם נמשכת, ואמש הגיע תור העליות: זינוקים נאים נרשמו אמש בכל מדדי המניות המובילים באירופה ובארה"ב, והם מייצרים רוח גבית ירוקה מאוד לפתיחת המסחר הבוקר באחד העם. בין היתר מדובר בקפיצה של 2.9% במדד הדאו ג'ונס, 3% במדד ה-S&P 500, 3.2% במדד הנאסד"ק. באירופה זינקו הקאק הצרפתי והדאקס הגרמני ב-2.7% ו-3.1%, בעוד הפוטסי הבריטי מפגין איפוק וצניעות אנגליים ומטפס 1% בלבד.

 האם גם היום יימשכו העליות? האם הצבע הירוק ששלט אמש בשוקי חו"ל יכול להעיד על מגמה חדשה? האם הבורסה הישראלית, שנסגרה אמש במגמה מעורבת, עתידה להינעל היום בעליות שערים בולטות? המשקיע האחראי ייזהר מלהסיק מסקנות חפוזות. כדאי לזכור שרק יום קודם לכן, פתחו מדדי וול-סטריט את השבוע הלועזי החדש בירידות שערים. כדאי לזכור גם שבתקופה האחרונה נוטים השווקים הפיננסיים בעולם לתנודתיות מרובה, שלא לומר "מאניה-דיפרסיה" או אפילו "סכיזופרניה".

 אך יחד עם הזהירות, יש גם מקום לאופטימיות. תל-אביב, וגם אירופה, ללא ספק ייהנו הבוקר מרוח גבית ירוקה, גם אם אין בכך כדי להבטיח מה תהיה תמונת המצב בשעת הנעילה בסוף היום. כדאי מאוד להבין לעומק את הסיבות לעליות השערים של יום אתמול, על מנת לגבש הערכה מושכלת לגבי הסיכוי שהעליות יימשכו והסיכון שייעצרו. מסחר באופציות דיגיטליות מאפשר לכם להרוויח גם מירידות שערים.

 את יריית הפתיחה לעליות באירופה, סיפק אמש מדד "ביטחון העסקים" הגרמני, אשר מנסה למדוד את הסנטימנט ואת התחזית העסקית של המנכ"לים בסקטור הפרטי, בכלכלה הגדולה ביותר בגוש היורו. עלייה בלתי צפויה במדד הזה גרמה למדדים המובילים ביבשת לטפס מעלה, כאמור בהובלת המדד הגרמני.

 חדשות טובות נוספות סייעו לבורסות אירופה לרשום יום ירוק במיוחד: הכוונה היא להנפקות אג"ח מוצלחות שביצעו ממשלות ספרד ואיטליה, בריבית נמוכה ביחס לתקופה האחרונה. עוד סייעה לשווקים הידיעה כי הבנק המרכזי האירופי ישיק היום אגרות חוב חדשות ואטרקטיביות, לטווח של 3 שנים עם אפשרות קורצת לפירעון מוקדם.

 בהמשך הערב, כאשר בורסות ארה"ב פתחו את יום המסחר שלהן, חדשות כלכליות טובות נוספות שפכו עוד קצת שמן למדורת העליות: הכוונה היא כמובן לנתוני הנדל"ן המוצלחים והמפתיעים שפרסמה מחלקת המסחר של הממשל הפדרלי. מהנתונים עולה, כי מספר התחלות הבנייה בחודש נובמבר קפץ ב-9.3% ביחס לחודש שקדם לו, בזמן שהאנליסטים ציפו דווקא לקיפאון. ניתן לסחור על וול סטריט באופציות דיגיטליות באיזיטרייד.

 בנובמבר התחילו בבנייתם של 685 אלף מבנים למגורים ברחבי ארצות הברית, יותר מאשר ב-18 החודשים שקדמו לו. עלייה דומה נרשמה גם במספר אישורי הבנייה שהוצאו בנובמבר, נתון המעיד על אופק חיובי לחודשים הבאים.

 כפי שהמלצנו כבר בסקירת המסחר שלנו ביום ראשון, כדאי לעקוב על שורה של נתוני נדל"ן נוספים שעתידים להתפרסם בארה"ב השבוע, אשר אמש נוכחנו כולנו לדעת עד כמה הם יכולים להשפיע על מהלך המסחר בארה"ב ובעולם: היום בערב, בשעה 17:30 שעון ישראל (שעה 10:00 בבוקר שעון ניו-יורק), יתפרסמו נתוני מכירות הבתים הקיימים לחודש נובמבר, ובשוק מצפים שהנתון יעמוד על 5.03 מיליון דירות ובתים, עלייה מינורית במיוחד ביחס לאוקטובר.

 ביום שישי, באותה השעה, יתפרסמו נתוני המכירות של בתים חדשים ובשוק מאמינים כי נמכרו 313 אלף דירות ובתים חדשים, עלייה קלה מאוד ביחס לחודש שעבר.

easytrade מסחר דיגיטלי מתקדם -  מסחר באופציות  אופציות בינאריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב