דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אורגזמה נשית - מספר עצות טובות למשתמשת 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 6087 פעמים ]

קיימת נטייה לחשוב כי אורגזמה נשית היא לא נחלתה של כל אישה. אך כדאי לדעת שבאמצעות איתור בעיות בתפקוד המיני (אם ישנן כאלו), הדרכה וייעוץ נכונים, ניתן ללמוד איך לחוות אורגזמה נשית וליהנות ברמה אחרת מקיום יחסי מין.

ליד אחוז של נשים שלא חווה אורגזמה, קיימות נשים המסוגלות לחוות אורגזמה נשית רציפה ומגוונת? וכאן נשאלת השאלה: האם אורגזמה נשית היא עניין כה מורכב? אולי. האם קשה לביצוע? האם בכלל לא?

כיום הסקסולוגיה מונה מספר סיבות לעיכוב או לחוסר האפשרות להגיע לאורגזמה נשית. יחד עם זאת, קיימות דרכים טובות ויעילות לטפל בכל אחת מהסיבות לכך, בין אם מדובר בבעיות בתפקוד המיני (ואגיניזם), חוסר התאמה מינית, חוסר חשק מיני ועוד. על כך ועוד בכתבה הבאה.

קצת על אורגזמה נשית

בשביל חלק מהנשים האורגזמה היא חידה. חלקן יפתרו אותה בניסוי ותעייה, חלקן ילכו בשביל המין ויופתעו וחלק אף יבינו על מה מדובר בצורה מפתיעה ובקלות מופתית.

אורגזמה של נקודת הג'י, אורגזמה של הנרתיק ואורגזמה של הדגדגן, הן שלוש סוגי אורגזמה נשית אותן מונה הסקסולוגיה. לכן, רצוי שכל אישה תנסה לחוות אותן בנפרד על מנת לבחון את תחושותיה.

סקס מבית טוב

כדאי מאד לדעת, לפני הכל, שמיומנות אינה הסיבה היחידה על מנת לחוות אורגזמה נשית. תנאים סביבתיים רבים עלולים להשפיע, כגון: טמפרטורה, תאורה, מגע ועוד סיבות רבות ושונות העלולות להוות טריגר לעיכוב או לזירוז האורגזמה הנשית.

כמובן, שלצד הסיבות הפיזיות קיימות גם סיבות נפשיות עמוקות הקשורות לחינוך מיני לקוי. העדר חשק מיני, דימוי גוף נמוך, חוסר התאמה עם בן או בת הזוג, בושה, וחוסר יכולת לאבד שליטה. כל אלה מביאים לחוסר באיבוד שליטה ומחשבות טורדניות שמפריעות לריכוז.

חשק מיני וההיבט הפיזיולוגי

ישנן גם תופעות פיזיולוגיות רבות המשפיעות על היכולת הנשית להגיע לאורגזמה. אחת מהן היא ואגיניזם (או ואגיניסמוס) - תופעה נפוצה מאוד בתחום בעיות בתפקוד המיני בקרב נשים.

תופעת ואגינזם, היא התכווצות לא רצונית של שריר הנרתיק המונעת חדירה וקיום יחסי מין מלאים. לנשים הסובלות מבעיות בתפקוד המיני הקשורות לתופעה, יהיה קשה לקיים יחסים בלי קשר לגודל איבר מינו של הגבר.

למרות שהתופעה פיזית, עדיין קיים קשר ישיר לפסיכולוגיה המדברת על פחד וחרדה מקיום יחסי מין.

אז מהן הפתרונות והטיפולים?

לכל אחת מהתופעות שציינו לעיל קיימים פתרונות יעילים ומוכרים לתחום הסקסולוגיה. כך לדוגמה ניתן לטפל בואגיניזם באמצעות מכשור מתאים ותרגול רצפת האגן להרחבת איבר המין ומניעת התכווצותו. אך הטיפול הפיזיולוגי הוא רק חלק מהפתרון.

בימינו קיים טיפול פיזי המשולב עם ליווי פסיכולוגי, הנוגע לרגשות ולחוסר חשק מיני ופחד מחדירה. באמצעות ליווי מקצועי אפשר לשפר את התחושות של האקט המיני, וגם אם מדובר בעינוג עצמי, אפשר ללמד נשים איך עושים סקס, איך נהנים ממנו ואיך מעודדים אורגזמה נשית.

גלין קליניק:
אורגזמה נשית
בעיות בתפקוד המיני
איך עושים סקס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב