דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת בחורה יפה מאוקראינה לביקור בארץ 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3344 פעמים ]

הכרות עם הבחורות הרוסיות ידעו מורדות ועליות מאז נפילת ברית המועצות לשעבר שבעקבותיה נחשפו נשים אלו לגברים ממדינות המערב אשר החלו נוהרים לרוסיה ואוקראינה בעיקר כדי לראות והכיר את הנשים המקומיות הידועות ביופיין המהמם.

כלות מאוקראינה הכרויות הייתה בין הסנוניות הראשונות שפתחו משרדי הכרויות בעיר קטנה באוקראינה ובשנת 1997 החלה לשדך נשים מקומיות עם גברים ישראליים בעיקר, ההענות מצד הבחורות הייתה עצומה, מאות מהן נרשמו מידי חודש בחודשו כדי להכיר את הגברים הזרים שהגיעו לעיר, אך לאט לא החלו לצוץ משרדי הכרות נוספים מכל העולם בעיקר עם גברים אמריקאים וככה החלה הנהירה הגדולה של גברים זרים למדינה.

ברבות השנים משרדי ההכרות החלו לשנות את אופיין ממשרדי הכרויות מסורתיים למשרדי הכרויות וירטואלים בסגנון האמריקאי שהשתלטו על כל התחום כפי שהם יודעים לעשות ובגדול, הם הבטיחו הכנסה נאה באמצעות משרדים מקומיים לכל בחורה צעירה שתסכים להתכתב ולצוטט עם הגברים שלהם באמריקה.

משרדי ההכרויות המקומיים נהפכו בהדרגה לשלוחות של המשרדים האמריקאים עם מאגר בחורות דוברות אנגלית המחפשות להשלים הכנסה בשליחת מכתבים בעיקר וגם מפגישות עם גברים אמריקאיים שהחלו להגיע בקבוצות או באופן עצמאי וגם מאירופה ולאחרונה גם גברים טורקים המקווים למצוא קשר.

מאות משרדי ההכרות קטנים נפתחו כפטריות לאחר הגשם בתקווה להתחלק בעוגה ולהשתלב עם החלום האמריקאי ולהתעשר, בחורות צעירות בעלות יוזמה עסקית אספו מספר חברות מהאוניברסיטה ופתחו משרד קטן בדירת המגורים שלהן, התחברו לאינטרנט והחלו להתכתב עם הגברים האמריקאים והחלו לקבל מתנות וכן תשלום חודשי שהגיע לאלפי דולרים בחודש (השכר החודשי הינו כ100 דולר להשוואה) אך היצע הבחורות עלה על מספר הגברים ורובם לא החזיקו מעמד ונסגרו לאחר מספר חודשים וחוזר חלילה.

אך אליה וקוץ בה, הסטיגמה שנוצרה בקרב הבחורות כי כל נושא ההכרויות ממוסחר וככה לאיטו נמחקו לאיטן כל המשרדים המקומיים שעסקו בהכרות למען נישואין.

אם בעבר פרסום בעיתונות המקומית גרם לבחורות להגיע להרשם בהמוניהן בתקוה להכיר גבר זר היום מעטות מגיעות לפיכך אנו נאלצים מידי פעם להשתמש ברעיונות יצירתיים למציאת נשים חדשות, שיטת חברה מביאה חברה שהוכיחה את עצמה בעבר, שיטת פרסום קשה יותר אך משתלמת כי מגיעות בחורות טובות של נשים שחיתתנו ומאמינות שדרכנו יוכלו למצוא גם הן חתן.

נדמה לרגע כי רק אנחנו כלות מאוקראינה הכרויות לא מתעסקים בהכרות וירטואלית כמו שאר המשרדים המתמקדים בהכרות מרחוק דרך מכתבים ולעולם לא מגיעים לכלל פגישה, השיטה שלנו לא השתנתה כלל בעשורים האחרונים, לקחנו גבר לאוקראינה, הפגשנו אותו מספר בחורות, נוצר קשר עם אחת מהן, התחתן ואז היא הייתה מורשת להכנס כאישתו לארץ.

היום החלטנו שזה הזמן לשנות את השיטה!

שב בבית, הכר בחורה יפה באמצעות שיחות וידאו צ'אט והזמן אותה לביקור בארץ.

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב