דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף בחווה 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1711 פעמים ]

בחוץ מזג אוויר מעולה ואתם מחפשים לאן לצאת עם המשפחה? אחד הדברים הכי כיפים שאתם יכולים להעניק לילדכם, הוא יום כיף בחוות סוסים קרובה לביתכם. יום מלא הרפתקאות, ריגושים, לימוד וגיבוש לכל המשפחה. חוות סויסם מציעות פעילויות שונות לרבות רכיבה על סוסים, טיפול בסוסים, פינת ליטוף, גן שעשוים ועוד. יום בחוות סוסים הוא חוויה לא שגרתית שילדכם יזכרו לאורך זמן רב. אז מה בעצם אפשר לעשות ביום כיף כזה?

 

רכיבה על סוסים

טיול כיפי עם כל המשפחה באזורים עם נוף יפה. רכיבה על סוסים באוויר הצח, הסיפורים המרתקים של המדריך, הירוק מסביב והחיות שפוגשים בדרך, מעניקות למבקרים בילוי בלתי נשכח. אם אתם באים עם ילדים, הם יוכלו להנות מרכיבה על סוסי פוני. אין סיבה אמיתית לחשוש לביטחונם של ילדכם מאחר שסוסי פוני רגועים, מאולפים ורגילים לעבוד עם ילדים. בנוסף, הרכיבה מתבצעת עם קסדה ומגן גוף אשר מפחיתים את נזקי המכות במקרה ויהיו. מעבר לכך, צוות החוות מקצועי ויעשה את הכל על מנת שתהנו מרכיבה רכובה בטוחה עם כל המשפחה.

 

טיפול בסוסים

אנשים שלעולם לא טיפלו בסוסים, לא מבינים עד כמה יכול להיות כיף ומרגיע הטיפל בסוס. סוס היא חיה מאוד רגישה ויודעת להעריך אהבה ופינוק. לעיתים קרובות, טיפול בסוסים נותן הרבה יותר לאדם שמטפל בהם מאשר לסוס. כהוכחה לכך, אלפי ישראלים עושים זאת בהנאה רבה במשך שנים ארוכות ולא מוכנים לוותר על התענוג הזה.

 

פינת ליטוף

כמעט בכל חוות סוסים תמצאו פינת ליטוף נחמדה. בפינת ליטוף לרוב תראו חמורים, עזים, יונים, תרנגולות, ארנבים ועוד. פינות אלה מביאות המון שימחה הן לילדים והן למבוגרים. בפינה ניתן לקבל סקירה על חיות הבית השונות, ללטף ולהאכיל אותם. במקרים רבים, קשה להוציא את הילדים מהפינות הללו במיוחד כאשר מאפשרים להם להאכיל את החיות.

 

גן שעשועים

חוות סוסים רגילות לארח משפחות עם ילדים בגילאים שונים ולכן ברוב החוות תראו גן שעשוים מושקע. לא מדובר על עוד גן שעשועים, אלה על גן שבנוי ומעוצב בסגנון כפרי ושמח. לילדים יש המון אנרגיות וזה מקום מעולה להוציא אותם, בזמן שאתם נחים.

 

הפעלות נוספות

משפחות וקבוצות שונות מארגנון אירועים מגוונים בחוות סוסים. החל ממסיבות ימי הולדת ועד ימי גיבוש לחברות. לצורך כך, בישראל חוות מציעות לכם להביא מפעיל כגון לייצן, סטנאדפיסט ועוד. מעבר לטיול רכוב משותף לכל הקבוצה, תוכלו להנות ממופע טוב ולאכול אוכל אותנטי באווירה שונה. הפעלות בחוות סוסים זולות יחסית ומעניקות יום לא שיגרתי לכל המשתתפים.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, בריאות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב