דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאשר אתם צריכים לרכוש ביטוח רכב - למה לא אונליין? 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3299 פעמים ]

היום אנחנו נמצאים בעידן חדש בו ניתן להגיע לכל מידע שאתם מעוניינים בלחיצת כפתור. אנשים רבים רוכשים היום מוצרים שונים באינטרנט, למה שזה לא יהיה כך גם בעניין ביטוח רכב? אחד הדברים הקשים ביותר כאשר באים לבחור את חברת הביטוח, בה הכי משתלם לרכוש ביטוח רכב, הוא מציאת המידע וביצוע ההשוואה על פיו. זה תחום אחד אשר בו לאינטרנט יש יתרון מובהק. רכישת ביטוח רכב און ליין יכולה להיות פשוטה, קלה ומשתלמת. נצלו את הכלים שהעולם המודרני נותן לכם.

בחירת ביטוח רכב באינטרנט

ישנן הרבה חברות ביטוח המתחרות זו בזו על לבבותיהם של של הלקוחות הפוטנציאליים. חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח רכב אטרקטיביות ביותר ומפרסמות את הנתונים באינטרנט כדי להקל על אנשים לבחור את הביטוח המתאים להם ביותר. חלק מהחברות, אשר הבינו כי אנחנו נמצאים בעידן האינטרנט, מציעות גם אפשרות לרכוש את הביטוח ישירות דרך אתר האינטרנט. היות ואתרי האינטרנט מסוגלים להציע רמה מעולה של אבטחה, למעשה היה מדובר בצעד מתבקש למדי.

עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם ולהביא בחשבון בטרם תרכשו ביטוח רכב אונליין באינטרנט. ראשית, כמו עם כל חברת ביטוח אחרת בה הייתם רוכשים ביטוח רכב – בין אם ביטוח רכב און ליין או לא – חשוב לבדוק כי אתם רוכשים ביטוח אצל חברת ביטוח אמינה, אשר ראויה לאמון הרב שאתם נותנים בה. בטרם תתקשרו עם חברת ביטוח כלשהי, בידקו היטב את המוניטין של החברה. חפשו את שם החברה באינטרנט ונסו לאתר מידע אודות החברה, מבחינת השירות הניתן ללקוחות, זמינות השירות, והאופן בו עמדה חברת הביטוח בהתחייבויותיה מול הלקוח.

לאחר מכן, אתם מגיעים לשלב ההשוואה בין פוליסת ביטוח רכב אחת לשנייה. חשוב מאוד לבדוק את סוג הכיסוי כאשר אתם משווים בין פוליסה אחת לשנייה. אמנם בביטוח כגון ביטוח חובה הכיסוי קבוע על פי חוק, ולכן אין הרבה הבדלים בין החברות, אולם בביטוחים האחרים יכולים להיות הבדלים. כך למשל, הגדרת הרכב כנפגע במידה מוחלטת (טוטאל לוס) – אשר בחלק מהחברות יכול להיות גם כאשר הנזק נאמד ב-60% משווי הרכב. חברות ביטוח טובות – כולל כאלה בהן ניתן לרכוש ביטוח רכב אונליין – מציעות פוליסות בהן טוטאל לוס הוא גם נזק הנאמר ב- 50% משווי הרכב.

הבדלים אחרים בין פוליסות הביטוח יכולים להיות גם הבדלים בגובה תקרת הפיצוי המקסימאלית בביטוחים השונים (במסגרת ביטוח רכב צד ג' או ביטוח רכב מקיף), אשר יכולה להשתנות מחברת ביטוח אל חברת ביטוח. גם תקרת ביטוח נמוכה יותר אין משמעה כי הביטוח איננו כדאי – אלא יש להשוות זאת אל מול מחיר הביטוח עצמו. בחירת הפוליסה המתאימה ביותר היא כבר צורך שלכם המושפע מהבחירות, סדרי העדיפויות ומידת הסיכון שאתם מוכנים להסתכן בו.

לבסוף, בדקו גם את חבילת השירותים הנוספים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות. רכישת ביטוח רכב אונליין יכולה לאפשר לכם גם חבילות ביטוח מאוד מיוחדות, הכוללות גם הרבה מאוד שירותים נוספים על השירותים הרגילים, כגון שירותי רכב חליפי ועוד. 

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב