דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך רנו - חובה ולא זכות 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 738   [ נצפה 2428 פעמים ]

מוסך רנו – חובה ולא זכות

רכב כיום מכונה בפי רב העם הבית השני! ואצל רבים אחרים אפילו הבית הראשון! כיום רכב זה לא עוד מוצר אשר אנו רוכשים ומשתדלים לשמור עליו כפי שרכשנו אותו, זה לא עוד מוצר שנתייק את מסמכיו באיזה שהוא קלסר עלום, וממשיכים בשגרה, רכב זה הרבה יותר, רכב זה עולם בפני עצמו בתוך העולם שלך, וממילא השמירה עליו צריכה אף היא להיות רצינית, ועם אחריות רבה. והפעם נתמקד במאמר זה ברכבי רנו בלבד, על מנת שלא ניכלל באמרה שאומרת "תפסת מרובה לא תפסת" וננסה להבין מה הטוב ביותר בדגם מסוג זה בדווקא, ומה תפקישו של מוסך רנו במשק?

רכב רנו  - לא רואה מוסך.

חברת רנו אימצה לעצמה את הסלוגן הבא: לא רואה מוסך. כל חברה והסלוגן שלה, אבל חשוב לדעת שהסלוגן מתמצת את הדבר העיקרי והחשוב ביותר בכל דגם, והמקרה הזה, כשחברת רנו בחרה דווקא לפרסם את רכביה בכך שהם לא רואים מוסך רנו, כוונתה הייתה שמדובר ברכב חזקת, רכב טוב, אשר אינו זקוק כל שני וחמישי לשירותים שונים אשר מבצעים המוסכים השונים, בין אם מדובר בצמיגים החזקים, עם איכות מעולה, מה שימנע מכם לבצע החלפת צמיגים אחת לתקופה. ובין אם מדובר בצבע לרכב איכותי ועמיד גם בפני נזקים שונים כמו שמש, התחככות, גשם וכד'.

ואם כך בשביל מה יש מוסך רנו?

לכאורה במציאות העניינים נראים קצת שונה, מוסך רנו זה לא מוסך נדיר, כיום קיימים מספר רב של מוסכים מסוג זה, ונשאל ובצדק? הרי אין עסק שנפתח ומטרתו הברורה הינה על מנת להפסיד, ולבזבז כסף לריק, עוד יותר מכך, מי אשר מכם אשר יעבור על יד מוסך רנו לא יתקל באנשים משועממים, או בעובדים חסרי מעש, אז מה? לכאורה מתעורר קונפליקט בין הסלוגן של החברה, ובין המציאות בשטח –

מספר תשובות לדבר:

הכנת הרכב לטסט –

כל רכב באשר הוא מחוייב מטעם החוק ומטעם משרד התחבורה לעבור טסט  אחת לשנה, ואין זה משנה עם מדובר ברכב רנו, ברכב טויוטה, או בכל דגם אחר, אחת לשנה חייב לעבור הרכב טסט. כל בעל רכב אשר בקו הנורמה, אינו רוצה להיכשל בטסט זה, או יותר נכון להכשיל את רכבו בטסט זה, על כן הוא ייקח את רכבו למוסך כלשהוא, וזה בעצם אחד התפקידים העיקריים של מוסך רנו, מוסך רנו מתמצא במיוחד בכל הקשור, ובכל הנוגע לרכבי רנו, מה שמביא את בעלי מוסך רנו דווקא למוסך מסוג זה, כך הינם יכולים להיות רגועים שהרכב שלהם הינו בידיים טובות. והיות שכל רכב הטסט שלו נעשה בשמן אחר בשנה, כבר מלאכה רבה מוטלת כל מוסכים אלו.

שאר ירקות –

אמנם מוסך רנו לרב מספק את שירותיו  לרכבי רנו, אך לאו דווקא כיום כל מוסך באשר הוא מבין בעוד הרבה סוגי ודגמי רכבים, ובכלל כיום ניתן למצוא אין ספור שירותים שונים לרכב אשר דומים בעצם מהותם לכלל הרכבים הפזורים ברחבי הארץ, ואין זה משנה מניין הוא? ולאן פניו מועדות? בין השירותים מדובר ב: צבע לרכב, החלפת צמיגים ועוד'.

לכל כלל יש יוצאים מן הכלל

אמנם לרב רכבי רנו אינם נזקקים למוסך, אך תמיד ניתן למצוא את אלו אשר רכשו את רכבם רק לפני תקופה לאה ארוכה מסתובבים במוסכים ונעזרים בשירותיהם, הסיבה לדבר היא בעיקר חוסר זהירות, אמנם רנו הבטיחה איזה שהיא הבטחה הקשורה ברכביה, אך זה עומד במקביל לכך שאכן נהג הרכב שומר על הכללים, אלו המפרים אותם ולו במקצת נאלצים לבלות את זמנם בעוד מקומות אשר מלכתחילה רצו למנוע את זה. ועל זה אין טענות, כיוון שאנשים מסוג זה הם אינן נדירים כלל וכלל, על כן מלאכה רבה יש למוסכי רנו, ויש לציין שחברת רנו מודעת אף לצרכי הלקוחות האלו, ודואגת לצייד את המוסכים הללו בהוראות ספציפיות, וממוקדות לכל נושא בעיה ותקלה.

בלאי –

אמנם הבטחה זו הבטחה, אך בלאי כבר יוצא מהכללה, כל מוצר חפץ ודבר בעולם יעובר תהליך של בלאי, תהליך זה מתרחש באיטיות רבה אך הוא מתרחש ואכן לאחר עשר שנים ואפילו יותר מתחיל הרכב לצרוך שירותים מקצועיים אשר באופן הנורמה לא היה זקוק להם, אך במצב הנוכחי כן, מה שראוי לציין כאשר בעל רכב כזה ילך דווקא למוסך רנו, אזי יצא מורווח מכל הכוונים, במיוחד כאשר מדובר במוסך מורשה רנו, שאז יקבל הדרכה מעשית כיצד עליו לנהוג ברכב כזה הנמצא במצב כזה, וממילא לחסוך זמן וכסף ומשאבים נוספים בטיולים למוסכים.

ומה עוד?

כנסו למוסך רנו הקרוב אליכם לבית – וקבלו תשובות נוספות, מעוניינים באמת לדעת מה עוד? בין אם אתם בעלי מוסך אשר רוצים להיות ממוקדים דווקא לרכבי רנו? ובין אם אתם כאלה שבדרך... פשוט צרו קשר ותקבלו תשובות נוספות

בהצלחה רבה ונסיעה בטוחה.

 

 

מרכש שירות מרתון - מוסך רנו מקצועי ברעננה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב