דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישנן חברות ביטוח רבות המציעות ביטוח מקיף - בחרו בחכמה 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3262 פעמים ]

לעתים, אין ברירה ואין תחליף לביצוע סקר שוק רציני, כאשר אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו שאנחנו מקבלים את המיטב והמירב בעבור כספנו. הדבר נכון גם כאשר מדובר על מחיר ביטוח מקיף לרכב. מחירי ביטוח מקיף יכולים להשתנות בין חברה לחברה בהתאם לשלל פרמטרים. הדרך היחידה שלנו להבטיח שאנחנו מקבלים את המחיר הטוב ביותר היא לדרוש הצעת מחיר עבור ביטוח מקיף ממספר חברות ביטוח.

ביטוח מקיף הוא הגנה אישית שלכם

להבדיל מביטוח צד ג', ביטוח מקיף הוא ביטוח אשר נועד להגן בעיקר על האינטרסים והרכוש שלכם. ביטוח חובה יפצה נהג או כל אדם אחר אשר נפגע כתוצאה משימוש ברכב מנועי בגין נזקי גוף בלבד. ביטוח צד ג' נועד לשפות צדדים שלישיים – שאינם חברת הביטוח ואינם המבוטח – בגין נזקים אשר נגרמו להם כתוצאה מהשימוש ברכב המבוטח; רק ביטוח מקיף הוא המגן עליכם מפני נזקים הנגרמים לכם, ואשר אין לכם ממי לתבוע את הנזקים.

כך למשל המצב במקרה של גניבה. כל עוד הגנב לא נתפס, הרי שלא יהיה לכם ממי לתבוע את ערכו של הרכוש הגנוב. ככל שמדובר ברכב, הרי שמדובר במכה לא קטנה בהרבה מקרים: הן בשל מחירו של הרכב והן בשל משמעותו של הרכב, אשר פעמים רבות משמש לצורך עבודה וכדי להספיק דברים רבים אשר ספק אם נוכל להספיק אחרת. רכב פרטי איננו רק עניין של מותרות ונוחות – בישראל רכב הוא צורך.

קביעת מחירי ביטוח מקיף על ידי חברות הביטוח

בבואן לקבוע את מחיר הביטוח, משתמשות חברות הביטוח בנתונים הסטטיסטיים אודות הנזקים הנגרמים לרכבים מסוג הרכב שאנחנו מעוניינים לבטח. ככל שהרכב הוא רכב "מועדף" על ידי גנבי רכב למשל, מחיר ביטוח מקיף יהיה גבוה יותר. ככל שמדובר ברכב יקר יותר, כך מחירי ביטוח מקיף עבור הרכב המסוים יהיו גבוהים יותר. כל אלה משקפים בעבור חברת הביטוח את הסיכון הצפוי לה כתוצאה מהנזקים הצפויים. גם אם לכם לא ייגרם נזק, הרי שביטוח בעצם משמש כלי כלכלי לפיזור הנזקים הנגרמים על פני אנשים רבים יותר.

בחירת ביטוח מקיף מתאים

מלבד תנאי הביטוח והשירותים הנלווים לו, חשוב להשוות מחירי ביטוח מקיף בין חברות ביטוח שונות. הצעת מחיר ביטוח מקיף בחברה אחת איננה בהכרח דומה אל הצעת מחיר ביטוח מקיף בחברה שנייה. למרבה המזל, קל יותר היום לבצע את סקר השוק בזכות האינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא לעשות חיפוש אחר מחירי ביטוח מקיף לרכב מסוים ולראות את ההצעות השונות. בחלק מחברות הביטוח – בעיקר חברות מובילות ומוכרות – ניתן למצוא באתרי החברות מחשבונים, אשר מאפשרים לקבל הצעת מחיר ביטוח מקיף עבור הרכב המסוים שלכם בקלות. מחירי ביטוח מקיף יכולים להשתנות גם בשל מאפייני הרכב וגם בשל השירותים הנוספים המוצעים על ידי חברת הביטוח. כך למשל מחיר ביטוח מקיף יכול להיות גבוה יותר אם הוא כולל גם שירותים של רכב חליפי או שירותים נוספים. בסופו של דבר עליכם לעשות איזון בין היכולת שלכם לשלם ובין מחיר ביטוח מקיף המציע את הכיסוי הרחב ביותר האפשרי עבורכם. 

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב