דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נישואין אזרחיים - טקס וירח דבש בחבילה אחת 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2919 פעמים ]

מתכננים טקס נישואין אזרחיים בפראג או בקפריסין? מה דעתכם לשלב, במסגרת השהות שלכם, גם ירח דבש רומנטי במיוחד? חברות התיירות מציעות לכם מגוון של חבילות נהדרות, המתאימות לאלה המתכננים להינשא בחול במסגרת נישואין אזרחיים. תוכלו לעלות על טיסות לפראג, שתיקחנה אתכם ישירות אל אחת הערים המיוחדות באירופה, וליהנות מירח דבש מפנק ומיוחד, לצד טקס נישואין אזרחיים מרגש, או אולי לטוס לקפריסין וליהנות, במסגרת של נופש בקפריסין, ממלונות נהדרים, מירח דבש רומנטי, הכולל שפע של פינוקים וכמובן גם מטקס נישואין במקום.

 

למי זה מתאים?

אם בעבר אפשרות של נישואין אזרחיים הייתה רק עבור אלה שנחשבו פסולי חיתון, הרי שכיום גם זוגות חילוניים, המעוניינים להינשא באופן קצת אחר, שלא במסגרת הרבנות, בוחרים באפשרות זו. נישואין אזרחיים, על מנת שיוכרו במדינת ישראל, חובה שיתקיימו במדינות המאפשרות לעשות זאת, ומבצעות את הטקס באופן חוקי.

בין היעדים המובילים, המקיימים טקסי נישואין אזרחיים, אפשר למצוא את קפריסין ואת פראג. טיסות לפראג, ובמיוחד בחודשי הקיץ, עמוסות בזוגות רבים, המעוניינים להגיע אליה כדי לקיים טקס נישואין אזרחיים. לאחרונה, מכיוון שמדובר ביעד אטרקטיבי במיוחד, החלו חברות התיירות לשווק חבילות נופש מיוחדות, המאפשרות ליהנות, לאחר הטקס, גם מירח דבש בלתי נשכח. אותו הדבר נכון גם לגבי קפריסין. נופש בקפריסין מתאים לכל גיל ובכל חודשי השנה, ובמיוחד אם אתם מתכננים גם חתונה אזרחית במקום.

עבור זוגות, המחפשים פתרון מהיר וזריז לחתונה אזרחית, פראג וקפריסין הן יעדים נהדרים, הנמצאים במרחק לא רב מישראל ומוצעים בעלויות נוחות ומשתלמות. הטיפול בעניין טקס הנישואין בקפריסין נחשב ליעיל ומהיר במיוחד, ואף מאפשר לבצע את הטקס כבר באותו היום. בפראג, לעומת זאת, מדובר בטיפול מורכב יותר, הדורש הכנה מיוחדת שבועיים או שלושה לפני הנסיעה. כך או כך, אלה יעדים אטרקטיביים במיוחד, המתאימים לרבים, המעוניינים לקיים טקס נישואין אזרחיים ולשלב גם ירח דבש, מייד לאחר מכן.

 

חבילת נופש מפנקת למתחתנים בקפריסין

אם החלטתם להתחתן נישואין אזרחיים בקפריסין, חברות התיירות מזמינות אתכם לבחור מתוך מגוון של חבילות נופש בקפריסין, הכוללות טיסות, בתי מלון נבחרים ושלל של פינוקים, שלצידם, תוכלו גם לקיים טקס נישואין אזרחיים במדינה. בחבילה אחת, משתלמת במיוחד, תוכלו להתחתן ולבלות את ירח הדבש שלכם באותו היעד. קפריסין מציעה לכם מגוון של אטרקציות נהדרות, מזג אוויר מצוין ואווירה בלתי רגילה. אם אתם מעוניינים לבצע טקס נישואין אזרחיים בחודשי הקיץ, בתי המלון בקפריסין מעמידים לרשותכם חדרים ברמה גבוהה, שירות ויחס אישי לאורך כל הדרך, פינוקים ואטרקציות, וכל זאת בעלויות נוחות ומשתלמות. במסגרת השהות שלכם באי, תוכלו ליהנות מהחופים הנהדרים שבו, מספורט מים, ממסלולי טיול רבים וכמובן מאווירת נופש בלתי רגילה.

 

חבילת נופש מיוחדת למתחתנים בפראג

פראג, בירתה הקסומה של צ'כיה, נחשבת בין הערים היפות ביותר באירופה. בין אם מדובר בביקור בה בחודשי החורף הקרים במיוחד או בחודשי הקיץ הנעימים, היא מציעה מגוון של אטרקציות ואווירה בלתי רגילה. עבור אלה, המחפשים יעד מתאים לנהל בו טקס נישואין אזרחיים, פראג היא, ללא ספק, אחד היעדים המתאימים ביותר לשם כך.

בעיר מתקיימים טקסי נישואין אזרחיים רבים מדי שנה, עבור זוגות ישראלים או זוגות מרחבי העולם כולו, הבוחרים בנישואים אלה כתחליף לנישואים על פי הדת. טיסות לפראג, היוצאות באופן תדיר מהארץ, תיקחנה אתכם אל העיר המקסימה, ותאפשרנה לכם לבחור בטקס אלטרנטיבי, ולשלב, מייד לאחריו, גם ירח דבש בעיר מיוחדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב