דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשות ים נהדרות - ים, שמש ומגוון של אטרקציות 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 3298 פעמים ]

עונת הקיץ מציעה לנו מגוון של יעדים נהדרים, המתאימים לחופשות ים בלתי רגילות. אם אתם חובבי ים ומתחילים לתכנן את חופשת הקיץ הבאה שלכם, הכתבה הזו במיוחד עבורכם. בין אם זו אילת התיירותית, רודוס המקסימה או בורגס, המושכת אליה מבקרים רבים, שלוש הערים האלו הן יעד מושלם לחופשת ים נהדרת. מה מציעה כל אחת מהן? על כך, בכתבה שלפניכם.

 

ליהנות מחופשה מיוחדת במינה באילת

אילת מושכת אליה תיירים רבים אך גם לא מעט ישראלים, המעוניינים ליהנות מכל היופי שיש לה להציע. אם אתם מעוניינים לבלות את חופשת הקיץ הבאה שלכם באילת, תוכלו ליהנות ממגוון של מלונות באילת, המוצעים לכם במחירים נוחים וכדאיים ומתאימים לכל כיס. בין אם אלו מלונות באילת, הנחשבים יוקרתיים במיוחד, או מלונות פשוטים יותר, המגוון הכול כך רב שמוצע לכם, יעזור לכם לאתר את פתרון הלינה המתאים ביותר.

לאחר שבחרתם את המלון המתאים, מתוך מגוון של מלונות באילת, תוכלו לבלות וליהנות מהאטרקציות הרבות שבה. אם אתם חובבי צלילה, תוכלו לצאת לצלילת היכרות בעומק של עד שישה מטרים עם מדריך מוסמך. תוכלו גם לשחות עם דולפינים בריף הדולפינים או לצאת לשנרקל במפרץ אילת, המציע עולם תת ימי עשיר ומיוחד. אם אתם חובבי פעילויות אקסטרים, תוכלו לעלות על "בננה", סירת גומי, הנקשרת לסירה מהירה או לעשות סקי מים. תוכלו גם לשוט במפרץ אילת עם סירת מנוע במהירות של 15 קמ"ש באופן עצמאי עם עוד חמישה מחבריכם הקרובים או  לעלות על שייט בסירה מהירה, העובר דרך כמה מן היעדים הידועים של העיר, כמו ריף הדולפינים, חוות הדגים ועוד.

 

לבקר ברודוס עם כל המשפחה

דילים לרודוס הם הזדמנות נהדרת לחופשת ים בלתי רגילה באחד היעדים המקסימים ביוון. אם אתם מעוניינים לבלות חופשת ים עם כל המשפחה, האי רודוס הוא, ללא ספק, היעד המתאים לשם כך. דילים לרודוס יאפשרו לכם לבקר בחופים היפהפיים שלו. אפנדו, שהינו החוף הארוך ביותר ברודוס, נמצא בסמוך לכפר אפנדו, ומתאים לאלה המחפשים יעד שלוו ורגוע. זהו חוף מטופח ומתוחזק במיוחד, המציע לכם אווירת חופש אמיתית.

חוף מקסים נוסף, ובין הפופולאריים ביותר, הוא פאלירקי, הנחשב לפעיל במיוחד וכולל מבקרים רבים בחודשי הקיץ. החוף, שממוקם במרחק של ארבעה ק"מ בלבד מהעיר, מציע לכם מסעדות נהדרות, בתי קפה, חיי לילה עשירים וכמובן חולות מקסימים ומים צלולים. דילים לרודוס יאפשרו לכם גם לבקר בלינדוס, כפר קטן, המציע אף הוא חופי רחצה נהדרים ומסודרים ומגוון של אטרקציות ים.

 

לצאת לחופשה נהדרת בבורגס

בורגס, עיר הנופש המפורסמת של בולגריה, נחשבת יעד מבוקש במיוחד על ידי ישראלים רבים, המתכננים חופשת ים. דילים לבורגס הם הזדמנות ליהנות מהקסם של העיר הזו ומהאטרקציות הרבות שמציעה. דילים לבורגס יאפשרו לכם לבקר בפארק הימי שלה ובחופים המקסימים שבה.

אם אתם רוכשים דילים לבורגס, אל תפספסו ביקור בחוף השמש, שהפך בשנים האחרונות ליעד מבוקש בקרב משפחות רבות. מלבד החולות הנהדרים שבו, הוא כולל מלונות חדשים ונהדרים ושלל של אטרקציות לכל המשפחה. חוף נוסף וידוע הוא חוף סאני, השייך לעיירה עצמה, וכולל, ובמיוחד בחודשי הקיץ המתויירים, אלפי מבקרים מדי יום. אם אתם מחפשים ליהנות מאטרקציות קצת אחרות, מלבד החופים של בורגס, תוכלו למצוא בעיר גם את כיכר פלושטאט טרויקאטה ורחוב אלכסנדרובסקה, הנמצאים ממש במרכז העיר ומשלבים בין סגנון חיים ישן יותר לבין סגנון החיים המערבי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב