דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ריהוט משרדי מתאים 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2237 פעמים ]

עיצוב המשרד הוא מטלה הדורשת מידה מסוימת של מחשבה על האופן בו אתם רוצים למתג את המשרד, וכן מחשבה מצד שני על בחירת הריהוט המשרדי המתאים לכל אחד מהאנשים ומבעלי התפקידים בחברה, לפי צרכיהם.

כסאות מזכירה יכולים להיות כמו כסא משרדי רגיל, אולם ככל שהמדובר בתפקיד ייצוגי יותר, כדאי לשקול רכישת כסאות מזכירה ברמה של כסא מנהלים, כדי להציג פנים ייצוגיות יותר של החברה כלפי הלקוחות השונים. חשיבות בחירת כסא משרדי מתאים לכל עובד היא משמעותית ביותר.

מהם כסאות מזכירה ומה הופך כסא מנהלים לכזה

ראשית, חשוב להבהיר כי הביטוי כסאות מזכירה מתייחס הן למזכירים והן למזכירות ומשמש בעיקר כדי להקל על מציאת המידע. שנית, כפי שיודע כל בעל עסק, המשרד הוא הפנים של החברה. כאשר אתם מארחים במשרד לקוחות שונים או אפילו ספקים, אלה מתרשמים ממה שהם רואים ופוגשים כאשר הם נכנסים אל המשרד.

המשרד הוא בראש ובראשונה מקום שעובדים בו, ועל כן העיצוב של המשרד צריך להיות כזה אשר מבטא את הרצינות של החברה וגם את האופן בו החברה תופסת את עצמה. ככל שחברה משקיעה בעיצוב סביבת עבודה נעימה, ומקפידה על רכישת כסא משרדי טוב ובריא, למשל, לגב של העובדים, כך מועבר המסר כי החברה היא חברה הדואגת לעובדיה והמשקיעה מאמצים לא מבוטלים ברווחתם.

לשון אחר, האווירה הקיימת בסביבת העבודה איננה משפיעה רק על האורחים (לקוחות, ספקים וכו') המגיעים אל המשרד, אלא גם על העובדים עצמם. ככל שסביבת העבודה של עובד כלשהו נוחה ומתאימה לו יותר, כך הוא מרגיש כי הוא עובד במקום אשר מפקיד בידיו את הכלים המתאימים והנכונים כדי שיוכל לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר. ככל שההרגשה שלו במשרד היא אחרת, כך הוא מרגיש כי אין בידיו את הכלים או שפשוט יהיה לו קשה יותר לבצע את תפקידו. כך למשל, כסא משרדי אשר איננו נוח דיו או הגורם לעובד לכאבי גב, יכול להביא לירידה בתפוקה של אותו עובד.

כאשר מדברים על כסא משרדי או על כסאות מזכירה חשוב להבין כי הכוונה איננה לאיכות הכסא – אשר בדרך כלל יכולה להיות רמת גימור גבוהה ביותר עבור כסא משרדי כזה, אלא בעיקר לרמת ההידור. בטעות, הביטוי כסאות מזכירה מתייחס אל הכיסא אשר הוא פחות ייצוגי או יוקרתי, אם כי בפועל, דווקא בעל תפקיד הבא במגע עם לקוחות רבים צריך לקבל את הציוד הייצוגי יותר. כסאות מנהלים, מאידך, זכו לכינוי הזה בשל היותם מהודרים יותר. ניתן למצוא דגמי כסא משרדי שונים המגיעים בגירסה ייצוגית יותר וגרסה ייצוגית פחות.

בסופו של דבר מדובר בבחירה של החברה שלכם, מי יקבל איזה כסא משרדי לשימושו, אולם חשוב להקפיד על העקרונות שתוארו לעיל, כדי להבטיח כי סביבת העבודה היא סביבת עבודה חיובית, נעימה ונוחה עבור העובדים. זו הרי מטרת הריהוט המשרדי.

נדגיש כי בחירת כסא משרדי צריכה להיות על בסיס האיכות שלו. כסא משרדי איכותי יותר, אשר ישמש את המשרד למשך זמן ארוך יותר, הוא עדיף על פני כסא המתבלה במהירות.

אם אתם מחפשים ריהוט משרדי, למה לא באינטרנט?

אם אתם מעוניינים לרכוש ריהוט משרדי למשרד שלכם, ניתן למצוא היום קטלוגים מפורטים של חברות שיווק רהיטים מובילות גם באינטרנט. ייתרונם של קטלוגים אלה הוא בנוחות השימוש. בחלק מהאתרים – אתרי החברות המובילות – ניתן אפילו לבצע רכישה מקוונת של ריהוט משרדי למשרד שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב