דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסקבה - להכיר את בירת רוסיה 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 3651 פעמים ]

מוסקבה, בירת רוסיה, הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים בעולם. יותר ויותר ישראלים עולים על טיסות למוסקבה, היוצאות מישראל, ומביאות אותם ישירות אל אחת הערים המעניינות והמיוחדות באירופה ובעולם כולו. מוסקבה מציעה למבקרים בה מגוון של אטרקציות מעניינות ואווירה מיוחדת במינה. טיסות לרוסיה, המוצעות לכם במחירים נוחים וכדאיים, הן הזדמנות ליהנות מהיופי המיוחד של העיר הזו ולצאת אל טיול לרוסיה, שמתחיל במוסקבה ומשלב גם יעדים נוספים. מתכננים טיול במוסקבה? הנה כמה מהיעדים המובילים שבעיר, שלא תרצו לפספס.

 

הכיכר האדומה

טיסות למוסקבה הן הזדמנות לבקר באחת האטרקציות המיוחדות שיש למוסקבה להציע למבקריה. הכיכר האדומה, הנחשבת לסמלה הידוע של רוסיה, הינה כיכר רחבת ידיים באורך של 400 מטרים, הכוללת מספר אטרקציות נוספות וידועות, כמו כנסיית ואסילי הקדוש המפורסמת. סביב הכיכר תמצאו גם את חומת הקרמלין, הכוללת מגדלים בני המאה ה – 15, תמצאו גם את המוזיאון ההיסטורי של העיר וכן המוזוליאום של לנין. הכיכר האדומה, שנקראה תחילה "כיכר המסחר", היא ללא ספק יעד פופולארי ביותר. טיול לרוסיה, כדאי שיכלול גם ביקור בכיכר המיוחדת הזו, ובעיקר בשעות הערב, אז היא מתמלאת אורות צבעוניים ואווירה מיוחדת מאד.

 

הקרמלין

טיסות לרוסיה תיקחנה אתכם ישירות אל מוסקבה, הכוללת אטרקציה ידועה וחשובה במיוחד – הקרמלין. המתחם המיוחד הזה, שהיה בעברו מקום מושבם של המלכים וכן מבצרם של המנהיגים הקומוניסטים במהלך השנים, משמש כיום ביתו של נשיא רוסיה וכן מוזיאון. הקרמלין, שממוקם מעל נהר מוסקבה ומערבית לכיכר האדומה, הינו לבה הפוליטי של העיר, בו גם נוהלה ברית המועצות לשעבר. טיסות למוסקבה תאפשרנה לכם לבקר, במהלך השיטוט שלכם במתחם הקרמלין, גם בארמון הפטריארך, המשמש כיום כמוזיאון, ומציע אמנות רוסית מהמאה ה – 17. הארמון, שנבנה באמצע המאה ה – 17, שכנה של כנסיית 12 השליחים, כנסייה יפהפייה מצופה זהב. עוד במתחם תוכלו למצוא גם את בית האוצר, בניין מאמצע המאה ה – 19, המשמש אף הוא כמוזיאון וכולל אוספים מרשימים במיוחד של אוצרות הצארים. שתי אטרקציות נוספות במתחם הקרמלין הן קתדרלת הבשורה, שנבנתה במאה ה – 15 הכוללת איקונות נודעים, ושימשה בעברה כנסייתם המרכזית של הצארים. גם ארמון הקרמלין הוא יעד מעניין במתחם, שבנייתו הושלמה ב – 1961 וכיום הוא משמש מקום אירוח לאירועי תרבות שונים.

 

תיאטרון הבולשוי

טיסות לרוסיה הן הזדמנות נהדרת לצפות מקרוב בהופעות תיאטרון או בלט מקצועיות במיוחד באחד התיאטראות הידועים והחשובים ביותר בעולם. טיול לרוסיה, כדאי שיכלול גם היכרות עם התרבות הכול כך מיוחדת של המדינה. בתיאטרון הבולשוי, שהוקם באמצע המאה ה – 19, תוכלו לצפות ביצירות ידועות וחשובות, לרבות "אגם הברבורים" של צ'יקובסקי, שעלה לראשונה בתיאטרון זה ממש. זהו תיאטרון מפואר ומרשים במיוחד, שמומלץ לבקר בו במסגרת כל טיול לרוסיה.

 

תחנות המטרו של העיר

אמנם מדובר באמצעי התחבורה המרכזי של העיר, המשמש את המוני מתושבי העיר מדי יום, אולם זהו ללא ספק יעד תיירותי מיוחד במינו במקרה הזה. תחנות המטרו של מוסקבה מעוצבות בסגנונות מהודרים במיוחד, וכוללות מגוון של יצירות אמנות שונות. שלא כמו תחנות המטרו בערים אחרות באירופה, כמו לונדון או פריז, נראות התחנות, לעיתים, ממש כמו מוזיאון. הנסיעה בין התחנות איננה פשוטה, אם אינכם דוברי רוסית, שכן הכיתוב בכל התחנות הוא בשפה הרוסית בלבד, אולם, מדובר בחוויה אמיתית שפשוט אסור לכם לפספס, לאור היופי הבלתי רגיל בכל אחת מהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב