דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות הצללה לחצרות ומוסדות 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2611 פעמים ]

באזור המזרח התיכון, בו השמש קופחת במרבית ימות השנה, אין דבר הכרחי יותר מהצללה איכותית. תחתה ניתן לשבת בגינה או בחצר, ליהנות מכוס משקה צונן ולקחת פסק זמן קצר מההמולה היומיומית. עקב האקלים האזורי, פותח מגוון סוגים וסגנונות של רשתות הצללה, המתאימות הן לחצרות פרטיות והן למוסדות ציבוריים.

כחלק מפתרונות ההצללה הקיימים בארץ, ניתן למצוא בין היתר גם פרגולות וסוככים. עם זאת, בניגוד לפרגולות או סוככים, רשתות הצללה מהוות פתרון ארעי ונוח יותר, מאחר וניתן להסירן ולקפלן במידת הצורך ובהתאם לעונות השנה.

שלל יתרונות בפיתרון אחד

לרשת ההצללה ישנם יתרונות רבים מספור. אחד היתרונות העיקריים הוא העובדה שהיא מאפשרת ליהנות מהאוויר הפתוח ולא להיצלות תחת קרני השמש. כך, בשטח המוצל יורדת הטמפרטורה באופן משמעותי. מעבר לזה, הרשת מגנה מנזקי קרני השמש בגוף האדם. עם זאת, מאחר והרשת אינה אטומה לחלוטין, אור השמש עובר דרכה ומאיר את השטח.

יתרון משמעותי נוסף הוא שניתן להתאים רשתות הצללה לכל מקום: גינה, מרפסת, גג פתוח, מתחם פתוח לבעלי חיים או בריכת שחייה. באמצעות הרשת ניתן אף לתחום איזור מסוים מכל השטח עצמו. על ידי כך ניתן בעצם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה בכך שהשטח נותר בחלקו פתוח ובחלקו סגור, לפי העדפתכם.

יתרון חשוב אחר הוא ההגנה שרשת ההצללה מאפשרת מפני חרקים או נזקי טבע אחרים. הרשת מגנה מפני נפילת פירות, עלים או לכלוכי ציפורים. הרשת אף מגנה מרוחות חזקות. בצורה זו, תוכלו ליהנות תחת הרשת בכל יום ובכל עונה שתרצו.

רשתות הצללה לבתים פרטיים

במגזר הפרטי, ניתן להתקין הצללות למיניהן בדירות ובבתים פרטיים. בבנייני מגורים, ניתן להתאים את רשת ההצללה אל מידות המרפסת או הגג. ניתן אף להרכיב רשת בגינת הבניין ולאפשר לכל דיירי הבית ליהנות יחד. בבתים פרטיים עם חצרות ניתן להתקין רשת בשטח כולו או בחלק ממנו. כמו כן, ניתן לכסות אזורים פונקציונאליים אחרים כמו בריכות שחייה או מגרשי ספורט פרטיים.

רשת ההצללה מאפשרת גם לשמור על העיצוב הייחודי של הבית. בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם מדובר בבית פרטי, ניתן להתאים את צבע הרשת לצבע הבית ובכך ליהנות מהצללה בעלת נגיעה עיצובית ייחודית.

רשתות הצללה למוסדות

ניתן אף להצל בריכות שחייה ציבוריות או אולימפיות ולאפשר לשוחים ליהנות משחיה איכותית, בלי להיפגע מקרני השמש. בעלי בתי קפה ומסעדות יכולים לכסות את השטח החיצוני ובכך לאפשר לסועדים ליהנות מישיבה נעימה, מהנה וקרירה.

ניתן אף לרתום, כאמור, את יתרונות ההצללה לשטחי האכלוס של בעלי חיים למיניהם. בשטחים כגון מכלאות, דירים או אורוות ניתן להתקין רשתות הצללה ובכך להבטיח שבעלי החיים לא יסבלו תחת השמש הקופחת.

דבר זה מאפשר גם לחסוך באנרגיה המוקדשת לקירור המקום, מאחר וכעת הוא מקורר באופן טבעי. רשתות הצללה מעניקות לכל אחד מגוון יתרונות, המאפשרים ליהנות מהאוויר הפתוח, תחת השמש, מבלי להתחמם יותר מדי.

המאמר ניתן בחסות סוככי השרון.

רשתות הצללה לחצרות, מוסדות ועוד', עם עוד מגוון מוצרי הצללה ביניהם פרגולות, סוככים, סוככי זרועות ועוד'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב