דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ביטוח ספורט אתגרי ומדוע הוא כל כך חשוב? 

מאת    [ 20/12/2011 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 4108 פעמים ]

רק מכורים אמיתיים לאדרנלין מוכנים לטוס ליעדים רחוקים במיוחד כדי ליהנות, ולו לרגע קצר, מכמה דקות של פעילות אקסטרים אמיתית. אם אתם חובבי אקסטרים וספורט אתגרי ומתכננים לשלב, במסגרת הטיול שלכם בחו"ל, פעילויות מסוג זה, מומלץ לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מיוחד – ביטוח ספורט אתגרי. מהו ביטוח ספורט אתגרי, מה הוא מציע במסגרתו ומדוע הוא כל כך חשוב?

 

מדוע ביטוח ספורט אתגרי חשוב כל כך?

בין אם קוראים לזה ספורט אתגרי או פעילויות אקסטרים, מדובר באותו העניין. כל אלה, המכורים לאדרנלין והנאה, משלבים, בדרך כלל, במסגרת הטיול שלהם בחו"ל מגוון של פעילויות אקסטרים שונות. פעילויות אלו יכולות להיות קפיצת באנג'י, טיפוס הרים, סקי ואפילו טרקים נחשבים כספורט אתגרי. ישנם רבים הנוסעים במיוחד ליעדים שונים בעולם, כדי ליהנות מפעילויות אקסטרים שונות או מספורט אתגרי. אולם, הסכנות הטמונות בסוג פעילות זה, מצריכות ביטוח נסיעות לחו"ל מיוחד, המספק את הכיסויים הנדרשים לפעילויות אלו.

טיפול רפואי בגין פציעות שנגרמו בעקבות פעילויות אקסטרים או ספורט אתגרי עלול לעלות לכם לא מעט כסף אם אין לכם ביטוח ספורט אתגרי, במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל. עלויות האשפוז בחו"ל, הפינוי הנדרש במידת הצורך וההוצאות הרפואיות השונות עולים סכומי כסף גבוהים במיוחד. גם ההעברה לארץ, במסגרת טיסה רפואית, תעלה לא מעט. ולכן, אם יש לכם ביטוח ספורט אתגרי, אתם זכאים לקבל את כל הפתרונות הנדרשים במסגרת ביטוח זה וליהנות מהטיפול המתאים ביותר.

 

מה כולל ביטוח זה?

ביטוח ספורט אתגרי מציע לכם כיסויים נרחבים במידה ונפגעתם במהלך פעילויות האקסטרים השונות. בין אם במהלך צניחה חופשית, טיפוס הרים וגלישת צוקים, קפיצת באנג'י, צלילה או סקי מים, ביטוח ספורט אתגרי זה יעניק לכם כיסוי מתאים בגין הנזקים העלולים להיגרם לכם במהלך פעילויות אלו.

במקביל, מציע לכם ביטוח נסיעות לחו"ל זה גם כיסוי בגין הציוד שברשותכם. אם אתם טסים לחו"ל במסגרת חופשת הסקי שלכם, ולוקחים אתכם ציוד סקי יקר ערך, או אם אתם לוקחים ציוד צלילה או ציוד טיפוס הרים, ישנה חשיבות רבה לכיסוי הציוד שלכם, במסגרת ביטוח זה. לכן, חשוב לוודא, בטרם רכישת ביטוח ספורט אתגרי, כי הביטוח שלכם מציע את כל הכיסויים הנדרשים, הן במסגרת פעילויות האקסטרים השונות והן עבור הציוד שברשותכם.

 

כדאי וחשוב לדעת ש...

ביטוח ספורט אתגרי הינו, כאמור, ביטוח חשוב במיוחד לאלה המתכננים לשלב במסגרת הנסיעה שלהם לחו"ל פעילויות אקסטרים או ספורט אתגרי. חשוב לזכור, כי ביטוח זה איננו תקף לאלה המתכננים לעסוק בפעילויות אלו באופן מקצועי, בין אם בשם אגודת ספורט כלשהי או במסגרת של תחרות. מדובר בפעילויות לחובבנים בלבד, שלא במסגרת מקצועית.

בנוסף, במידה ואתם בוחרים לצלול, חשוב שתדעו כי ביטוח ספורט אתגרי יהיה תקף בתנאי שיש לכם רישיון צלילה מתאים ובתנאי שהמדריך שלכם מוסמך לתפקיד זה. חשוב לבחון את כל הכיסויים שמציע ביטוח נסיעות לחו"ל זה, עבור אלה העוסקים בפעילויות אקסטרים שונות, כדי לוודא שמדובר בביטוח מתאים.

אם אתם נוסעים לחו"ל בקרוב ומתכננים לשלב בו ספורט אתגרי, פנו מספר ימים לפני הנסיעה לחברת הביטוח ורכשו ביטוח נסיעות לחו"ל, שיתאים לכם ויציע לכם את כל הכיסויים הנדרשים. מדובר בביטוח חשוב במיוחד, המומלץ לעוסקים בפעילויות אלו, ומציע מבחר של כיסויים מסוגים שונים. אל תשכחו גם להתנהל נכון ובטוח לאורך כל הטיול שלכם, כדי שתחזרו הביתה בריאים ושלמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב