דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות - המדריך המקוצר 

מאת    [ 20/12/2011 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3765 פעמים ]

 מתכננים לנסוע לחו"ל בקרוב ועדיין לא רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל? אם כן, כדאי לכם לעשות זאת בהקדם. רבים אינם יודעים, אבל ביטוח נסיעות לחו"ל הינו הכיסוי הרפואי היחיד, לו הם זוכים, כשנמצאים בחו"ל, ובכל יעד שהוא. גם אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, ביטוח זה איננו מכסה אתכם בחו"ל, ועל כן ישנה חשיבות רבה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, בטרם היציאה מהארץ. מה כולל ביטוח זה, למי הוא מתאים ולמה חשוב לשים לב כשרוכשים אותו? על כך, במדריך המקוצר שלפניכם.

 

מדוע זה כל כך חשוב?

כולנו נסענו ונמשיך ונסע גם בעתיד לחו"ל. בין אם זו נסיעת עסקים, נסיעה במסגרת החופשה המשפחתית שלנו בחו"ל ובין אם זה טיול תרמילאים שאחרי הצבא, אנו חשופים לסכנות שונות. סכנות אלו אינן בהכרח סכנות מיידיות, אולם נמצאות בכל מקום ומצריכות הערכות מיוחדות. ולכן, כדי להתמודד עם סכנות אלו, מציעות לנו החברות השונות ביטוח מיוחד, ביטוח נסיעות לחו"ל.

כשאתם מתכננים נסיעה לחו"ל, אתם ודאי עסוקים בהכנת המזוודה, רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מקומות לינה, תכנון מסלול טיול ועוד. אולם, אל תשכחו גם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, הכולל ביטוח בריאות מקיף. ביטוח חשוב זה נועד להעניק לכם כיסוי ביטוחי במידה, ואתם סובלים מבעיה בריאותית כלשהי במהלך השהות שלכם בחו"ל ונדרשים לטיפול מיוחד או לתרופות מיוחדות. במצבים שונים, מציע ביטוח בריאות לחו"ל גם כיסוי עבור הכבודה שלכם, ועל כן חשוב במיוחד כשמדובר בציוד יקר, כמו מצלמה, מחשב נייד, ציוד סקי ועוד. מבין כלל הוצאותיכם השונות לקראת הנסיעה שלכם לחו"ל, ביטוח זה הינו ההוצאה החשובה ביותר.

 

מה מציע לנו הביטוח?

ביטוח נסיעות לחו"ל מציע כיסויים ביטוחיים שונים, שלהם אולי נזדקק במהלך השהות בחו"ל. בין אם זה ביטוח נסיעות סקי או ביטוח נסיעות אחר, חשוב להיות מכוסים, בכל הקשור לבריאות שלנו ולציוד, שאותו אנחנו לוקחים איתנו. ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסויים שונים, כמו הוצאות אשפוז, תאונות אישיות, הוצאות טיפול נמרץ, חילוץ ופינוי לבית החולים, פינוי באמצעות מטוס לישראל וכן החזר על הוצאות על תרופות. מדובר בכיסוי נרחב וחשוב במיוחד, העוזר לנו להתמודד עם מצבים שונים, במהלך השהות שלנו בחו"ל.

ביטוח נסיעות סקי, למשל, מאפשר לנו ליהנות מכיסוי מיוחד, במידת הצורך, שכן מדובר בספורט בעל סכנות רבות, הדורש זהירות יתר. ביטוח מתאים, עבור אלה המתכננים חופשת סקי, נדרש ועוזר להתמודד במקרים של פציעות סקי שונות.

 

נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהן בטרם הרכישה


    • בין אם זה ביטוח נסיעות סקי או ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג אחר, ניתן לרכוש אותו מאחת החברות הרבות, המציעות את שירותיהן בתחום. חשוב לזכור, כי יש לרכוש את הביטוח בטרם היציאה לחו"ל. לא ניתן לרכוש אותו לאחר שעליתם על הטיסה. ולכן, מומלץ לרכוש ביטוח זה מספר ימים לפני היציאה מהארץ.
    • חשוב לבחון את הכיסויים השונים שמציע כל ביטוח ואת תנאי הביטוח, המוזכרים בו. לכל ביטוח תוקף מסוים. ועל כן, במידה ויצאתם לחו"ל ואתם מתכננים להאריך את השהות שלכם במקום, זכרו ליצור קשר עם החברה, ממנה רכשתם את הביטוח ובקשו להאריך אותו.
    • כדי לבחור את הביטוח הנכון, התייחסו לסוג הטיול שאתם מתכננים לבצע – האם מדובר בטיול הכולל ספורט אתגרי, סקי, טיולי שטח, או אולי טיול עירוני וקל יותר.
    • אם יש לכם ציוד יקר ערך, מומלץ לכם לבטח גם אותו במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל, על מנת להיות מכוסים כמה שיותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב