דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משיגים ביטוח חובה זול? 

מאת    [ 20/12/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3247 פעמים ]

יש לזכור כי ביטוח חובה, כשמו כן הוא, הוא בגדר חובה של ממש, ועל כן אסור להמעיט בערכו. בנוסף לביטוח חובה, עלינו לבטח את הרכב בביטוחים נוספים. ביטוח חובה מכסה רק נזק גופני אשר נגרם בשל כלי הרכב, ועל כן פעמים רבות מדובר בביטוח חשוב מאין כמוהו, אך לא מספיק. בשל העובדה שביטוח חובה הוא לא הביטוח היחיד שבו מבטחים את הרכב, חשוב למצוא ביטוח חובה זול, אשר יוכל לכסות אותנו מן הצד האחד, אך לא להוות מעמסה כלכלית עבורנו. במאמר זה ננסה להציג מספר דרכים למצוא ביטוח חובה זול.

 

א.      סקר שוק

בדומה לכל קנייה משמעותית, גם בבחירת ביטוח חובה זול, חשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני הרכישה. למרות שקיים מחירון קבוע יחסית בנוגע להיקף וסכום הביטוח בהשוואה לכלי הרכב השונים, עדיין קיימים הפרשים בפוליסות ביטוח חובה זול בין החברות השונות. כשאנו באים לרכוש ביטוח חובה זול, חשוב לבחון פוליסות רבות ככל האפשר, לבדוק את היקפיהן, ואת מחירן. דרך מומלצת לעשות זאת, היא באמצעות האינטרנט. חברות ביטוח רבות מציעות את הפוליסות שלהן ואת תנאיהן באתרי האינטרנט שלהן. חיפוש אינטרנטי הופך את סקר השוק לפעולה פשוטה ויעילה.

 

ב.      שילוב פוליסות

בשל העובדה שביטוח לרכב לא מסתכם רק ברכישת ביטוח חובה זול, אלא בביטוחים נוספים, אשר באים להגן על הרכב עצמו, יש לעשות את הביטוחים השונים באותה חברה. ביטוחים משולבים לרכב באותה חברה יכולים פעמים רבות להוזיל את עלויות הביטוח. חברות הביטוח מציעות הנחות מיוחדות עבור מי שרוכש אצלן מספר פוליסות במקביל. רכישה כזו היא רכישה חכמה של ביטוח חובה זול. שלושת הביטוחים הקיימים הם ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

 

ג.       מאפייני הנהג

בניגוד לביטוחים אחרים, ביטוח חובה לרכב לא נקבע בהתאם לותק, גיל ומין. נהג בן 19 אשר עלה פעם ראשונה על הכביש, ישלם ביטוח בדומה לנהג בן 60. יחד עם זאת, באפשרותנו לשלוט בתעריפי הביטוח שלנו ולהוזיל אותו. תעריף ביטוח חובה נקבע על פי טיב הנהג, דהיינו, כמות התאונות בהן היה מעורב, וכמו ההרשעות שלו. במקרה וההיסטוריה התחבורתית שלנו מלאה בדוחות ועבירות תנועה, תעריף ביטוח החובה שלנו יהיה גבוה יותר מזה של אדם ללא עבר של הרשעות תחבורתיות. אם כך, ניתן להגיד כי אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג ביטוח חובה זול, היא להיות נהג זהיר (מה גם שלהיות נהג זהיר משתלם בהמון אופנים אחרים). נהג אשר היה מעורב בתאונות רבות, עלול להיקלע למצב בו חברות ביטוח לא יסכימו לבטח אותו.

 

לסיכום, על מנת להשיג ביטוח חובה זול עלינו לערוך סקר שוק מקיף, תוך התחשבות בהצעות המיוחדות של כל חברה וחברה. כמו כן, חשוב לשמור על עבר תחבורתי נקי. להיות נהג זהיר משתלם בכל מקרה. זכרו: ביטוח חובה הוא ביטוח אשר מעוגן בחוק. במקרה ותתפסו ללא ביטוח חובה, תיאלצו לשלם קנס גבוה. בשל החשיבות של ביטוח זה, והאפשרות להשיגו בזול, אין כל סיבה שתיאלצו להגיע למצב כזה.

 

 

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב