דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין מיוחדות 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2094 פעמים ]

טבעות אירוסין אינן עניין של מה בכך. כמו שכל חתן לעתיד מבקש ליצור לאהובתו את בקשת הנישואין המושלמת ביותר, בין אם בעת השקיעה או הזריחה ובין אם על חוף הים, על רכס הרים או בכדור פורח, כך גם טבעת אירוסין מיוחדת הפכה לאביזר חובה בתפאורה.

בשנים קודמות, עיצובי הטבעות נטו להיות שמרניים יותר, בעלי צבע וגוון אחידים. כיום, ניתן לראות כי טבעות אירוסין מיוחדות, כאלו המשקפות את אישיותה של העונדת, הפכו להיות מצרך מבוקש. ככל שהטבעת מקורית יותר, מבלי לאבד את הטעם הטוב, כך היא הופכת את הצעת הנישואין מחוויה חד פעמית לכזו שמשאירה זיכרון מתוק ובלתי נשכח.

שפע של סגנונות וגוונים

כמו בעבר, גם היום יהלומים הם עדיין חבריה הטובים ביותר של האישה. לכן, במרבית טבעות האירוסין משובץ יהלום איכותי ומשובח. ישנן טבעות סוליטר המורכבות מחישוק המצופה זהב או כסף, כשבמרכזן משובץ יהלום מנצנץ. ישנן טבעות בהן היהלומים משובצים בתוך חישוק הטבעת.

מבחר טבעות האירוסין כולל גם טבעות המורכבות משני פסים המותכים זה לזה, כשבמרכזן אחד עד שלושה יהלומים. ניתן אף למצוא טבעות בעלות שילוב של חומרים וגוונים כמו שילוב בין זהב לכסף, בין יהלום לבן לבין יהלום שחור וכן הלאה.

טבעות אירוסין אחרות מעוצבות בצורות ייחודיות כגון חיות, גלים וכדומה ולעיתים אף משלבות בין מתכות למיניהן לבין חומרים לא שגרתיים אחרים. מקובל לחשוב כי טבעת אירוסין תהיה תמיד טבעת יהלום או כזו שתשובץ במספר יהלומים קטנים יותר. אולם, ישנן נשים שאינן חובבות אבן זו. לכן, ישנן טבעות המשובצות אבני חן מרהיבות אחרות.

התאמת הטבעת לעונדת אותה

כמו שחשוב להתאים בין מידת הטבעת למידתה של העונדת אותה, חשוב לא פחות להתאים בין טעמה לבין הטבעת עצמה. גם אם הנך חובב מושבע של טבעות זהב ויהלומים גדולים, במידה ובת זוגך אינה אוהבת אותם, הטבעת לא תמצא חן בעיניה. לכן, מומלץ לבחון טבעות אחרות של בת זוגך ולראות מהו הטעם המועדף עליה.

דרך אחרת היא לשאול את חברותיה ולבקש שלא יספרו לה על ההפתעה העומדת להתרחש. אל תהססו לשבור את הקונבנציות ולהימנע מן קו העיצוב הפופולארי. טבעת אירוסין צריכה לשקף את העונדת כמו גם את הזוגיות ביניכם. לכן, עדיפה טבעת שבת הזוג תרצה לענוד מיד, ולא כזו שתענוד רק כדי לא לפגוע ברגשותיך.

טבעות אירוסין וטבעות נישואין

פרט חשוב נוסף בהחלטה איזו טבעת לרכוש להצעת הנישואין היא טבעת הנישואין שתקנו בעתיד הקרוב. במקביל להחלטה איזה עיצוב יתאים במיוחד לבת הזוג, מומלץ לבחון איך ניתן לשלב אותה עם טבעת הנישואין שתירכש. בייחוד מאחר ומרבית הנשים עונדות את שתי הטבעות על גבי אותה האצבע.

טבעות אירוסין יכולות לתרום ליצירת הצעת נישואין בלתי נשכחת ולהעניק לבת הזוג זיכרון נהדר שלא יעלם במהרה, כזה שיהווה צעד ראשון ומוצלח בדרך המשותפת שלכם. מי ייתן וכמותו יהיו כל החיים שלכם יחד.

טבעות אירוסין ויהלומים ישירות מהמקור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב