דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב תעשייתי 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2142 פעמים ]

יוצא לכם מידי פעם שאתם מחזיקים ביד ספל קפה שנראה פשוט מעולה, אבל משהו בזוית של הידית לא נוח לכם? ומה לגבי כורסא סופר מגניבה, אבל כזו שאי אפשר לקום ממנה? על השינויים הללו במוצרי הצריכה, אשר מטרתם להפוך את המוצר המעוצב גם לכזה שיהיה נעים ונוח לשימוש אמונים מעצבים תעשייתיים.

מטרת העל של כל מעצב תעשייתי היא להביא מוצר ידוע ומשומש לגבהים חדשים מבחינת האסתטיקה והעיצוב שלו וזאת לצד שמירה ושיפור של יעילותו ונוחות השימוש בו. בנוסף על המעצב התעשייתי לזכור שבתוך הגדרת המקצוע שלו קיימת התעשייה, משמע הייצור של המוצרים הינו המוני ולכן עליהם להיות גם פרקטיים מבחינת אופן הייצור שלהם וכן מבחינת היכולת למכור אותם למגוון רחב של סוגי אנשים.

עבוד מי שמעוניין להיות חלק ולהשפיע הן על איכות החיים של כל אחד ואחד והן על האסתטיקה הכללית, לימודי תואר ראשון בעיצוב תעשייתי הינם מושלמים, שכן הם מכילים בתוכם גישה לשני העולמות. כיום לצד פונקציונאליות אשר נדרשת מכל מוצר שמים המעצבים דגש רב על העיצוב ומראה המוצר כך שיהפוך מעוד סתם כיסא או טלפון למוצר בעל אמירה אישית.

תואר ראשון בעיצוב תעשייתי דורש מהסטודנטים הלומדים בו מידה של כישרון, חשיבה מחוץ לקופסא, יכולות פרקטיות לשימוש בחומרים ויצירתיות. כאשר לצד כל אלו, בעולם האמיתי על המעצב ללמוד לעמוד בלוח זמנים, למצוא פתרונות זולים אך יעילים לתהליך הפיתוח ולהשכיל ליהנות מוצר אשר רבים מהאוכלוסייה ירצו לרכוש.

במסגרת לימודי התואר (ויש גם לימודי תעודה בתחום), אשר אורכים כארבע שנים, נחשפים הסטודנטים למגוון רחב של קורסים בהם: הנדסת אנוש, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אסתטיקה וטכנולוגיה. וכן מורפולוגיה, תולדות האמנות, תרבות ואמנות בישראל, תולדות העיצוב, אמנות במאה העשרים, פרקים במחשבה המערבית, יסודות השפה החזותית, טכניקות והמחשת חומרים ועוד. מבחינת עבודה עם חומרים וטכניקות בין הקורסים ניתן למנות: רישום ורישום אנטומי בפרט, עיצוב אינטראקטיבי, טכנולוגיות תפירה וטקסטיל, טיפוגרפיה, איכות סביבה ומחזור, עיצוב בעזרת מחשב, ניהול ושיווק עסק, איור אופנה, קופי רייטינג, סוגיות בדו ותלת מימד, דיגום חופשי, ארגונומיה וכדומה.

כבר ממעבר על רשימת הקורסים ניתן להבין כי הלימודים אינם קלים והם דורשים מהסטודנטים שעות עבודה רבות, הכנה של פרויקטים ברמה גבוהה, השקעה כספית ועוד. ידוע כי בתחום זה השנתיים הראשונות קשות ביותר ולא פעם יש פרישה מהלימודים עקב הלחץ הכבד.

סטודנטים אשר יתמידו ויעברו את כל שנות לימודי התואר יצאו כאשר בידם תעודת B.Des בעיצוב תעשייתי ויוכלו להשתלב במקומות תעסוקה רבים דוגמת משרדי תכנון וניהול ייצור, משרדי פרסום, מעצבי מוצרי צריכה ועוד.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב