דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתכננים לטייל בהודו? נעשה לכם קצת סדר בארגון 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2750 פעמים ]

בשנות ה-90 של המאה הקודמת היה נפוץ מאוד לעשות את הטיול של אחרי הצבא בהודו. צעירים רבים נסעו לשם כדי למצוא את עצמם במרחבים העצומים או בערים המרתקות. עם זאת, לאחרונה הודו הפכה ליעד תיירותי לכל סוגי האנשים.

הודו מציעה לכל אחד נופים עוצרי נשימה, תרבויות חדשות ופרספקטיבה אחרת על החיים. כל אחד יכול לטייל בה בצורה המועדפת עליו: הצעירים יכולים ליהנות מטרקים בהרים או לגלות את נפלאות הערים. המבוגרים יכולים ליהנות מטיול מסודר יותר ואפילו לעשות טיול מאורגן בהודו, עם קבוצה ומדריך.

מה הודו יכולה להציע לכם?

בגלל גודלה העצום של תת-יבשת זו, ישנו מגוון רחב היקף של נופים ואקלים המתאים לכל אחד. החל מההרים מכוסי השלגים בצפון, דרך המדבריות במערב ועד לחופים הטרופיים בדרום - כל אחד יכול לטייל באזור המועדף עליו. אם חשקה נפשכם בטיול אורבאני יותר, תוכלו לסייר ברחובות הערים ולגלות את השווקים, הסמטאות והכיכרות שהודו מציעה. 

בשל מגוון התרבויות ומבחר הערים והאתרים העצום שהודו מציעה, לא ניתן להקיף את הכל בטיול אחד. בין היתר תוכלו לבקר במבצר האדום בדלהי העתיקה, בשער הודו במומבאי, בגואה העתיקה בפאנאג'י, בשוק הפרחים הגדול בגאט ארמניאן או המוזיאון ההודי שבכלכותה, בהתיישבות הטיבטית בדרמאסלה, בנהר הגנגס וכמובן, בטאג' מהאל.

גם משפחות יכולות ליהנות מטיולים בהודו, ולשלב בין הסיורים הרגליים ובתחבורה גם ביקורים בפארקי שעשועים כמו פארק השעשועים אסל וורד או פארק המים טיקוצ'יני וואדי. הכניסה לאתרים אלו כרוכה בתשלום סמלי, וחלקם אף מציעים כניסה בחינם.

כיצד ניתן להגיע להודו?

אם אתם מבקשים להגיע ישירות למדינה מסוימת בהודו ולהתחיל את הטיול משם, תוכלו לעשות זאת בעזרת טיסות להודו. בנוסף, תוכלו במהלך הטיול ליהנות מטיסות ישירות בתוך הודו עצמה וכן מטיסות בינלאומיות מארצות אחרות ואליהן.

חברות תעופה רבות מציעות טיסה ישירה להודו מישראל, כאשר תוכלו לעשות זאת באמצעות טיסת צ'רטר או באמצעות טיסה סדירה. אם יש לכם את האמצעים לכך, או שאתם עומדים לבקר את הודו לצורך נסיעת עסקים, תוכלו לשדרג את המקום במטוס וכך ליהנות מטיסה נוחה יותר. בכל זאת, מדובר בטיסה של שבע עד תשע שעות.

טיול מאורגן להודו או טיול תרמילאים עצמאי?

כאמור, טיול בהודו אינו עניין של גיל אלא עניין של העדפה. ישנם מבוגרים רבים המעדיפים לעשות טיול תרמילאים מעיר לעיר ולגלות את יופייה של הודו דרך הרגליים. מצד שני, ישנם צעירים רבים שמעדיפים ליהנות מטיול מסודר יותר ולשהות רק במלונות ואכסניות.

אופציה נוספת היא טיול מאורגן להודו בו תוכלו ליהנות מהדרכה צמודה עם קבוצת מטיילים כמותכם. אמנם הטיול מוגבל יותר מאחר וישנה תוכנית ספציפית לכל יום, אולם כך תוכלו להרגיש בטוחים גם במידה ולא תגיעו למקום מסוים בזמן או שתלכו לאיבוד.

הודו היא תת יבשת, מדינה עצומה שמציעה מגוון בלתי נגמר של אתרים ומקומות לטיול ובילוי, לצעירים, מבוגרים וכל מה שביניהם. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את היעד המועדף בהודו ואת מסגרת הטיול ולסמן את התאריך ביומן.


כל מה שצריך לדעת לקראת טיול בהודו, עם מידע חשוב בנוגע להודו, איך לטייל ועוד'.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב