דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל - היתרון לעסקים צעירים 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3714 פעמים ]

בכל יום מישהו יש מישהו שרוצה לפתוח עסק או לעבוד על מיזם ומתכנן אותו לפרטי פרטים אך מזניח את תכנון הפרסום של אותו עסק. יש שיטות פרסום רבות, יקרות יותר או פחות, ובעל העסק או צריך למצוא את השיטה שנכונה לו מבחינת התקציב ושמתאימה לקהל היעד שאליו הוא מכוון. פרסום באינטרנט הוא לא רק זול יותר מפרסום אחר, הוא גם הכי משתלם והוא בעצמו מחולק למגוון שיטות.

פרסום באינטרנט מתאים לעסקים וותיקים וצעירים, כאשר הצעירים מרוויחים המון כי גם עם תקציב קטן הם יכולים בזמן קצר להשלים את הפער מול העסקים הוותיקים מבחינת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים. פרסום באינטרנט שמבוצע נכון מביא לגידול בלקוחות וכתוצאה מכך לגידול ברווחים שלהם, והכל טמון בדרך בה בוחרים לפרסם את העסק ברשת.

אתר אינטרנט הפך להיות דבר מובן מאליו לכל עסק. היום הגולשים כבר חסרי סבלנות לפרסומות ובאנרים שמפריעים להם בזמן הגלישה, לכן שיטות פרסום אלו פחות יעילות. פרסום באינטרנט על ידי קידום אתרים הוא השיטה הבטוחה לעסקים צעירים וותיקים כאחד, כי בפרסום הזה אין כפייה על הגולשים.

קידום אתרים מתבצע מול מנועי החיפוש. בגלל שרוב הגולשים ברשת מסתמכים על מנועי החיפוש למציאת מוצרים ושירותים, חשוב שכל עסק יהיה בין התוצאות הראשונות שמופיעות בעת החיפוש כי הימצאות עסק בתוצאות ראשונות מראה על מוניטין טוב, וחשוב מכך, העסק זמין יותר לגולשים, שלא ימשיכו לבדוק את התוצאות מעבר לעמוד השני.

עד לפני כעשור, גולשים באינטרנט נעזרו כמעט בכל מנועי החיפוש, עד אשר גוגל הפכה למעצמה ומאז הגולשים משתמשים רק במנוע החיפוש הזה. על כן, קידום אתרים מתמקד במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרים בגוגל יכול להתבצע בדרכים שונות, ביניהן כתיבת מאמרים והחלפת קישורים עם אתרים אחרים, אך לפני הכל חשוב לבדוק שהאתר בנוי בצורה ידידותית לגוגל, כך שגוגל לקרוא ולקדם אותו בהתאם.

כשעושים קידום אתרים בגוגל יש כמה דברים שצריך לבדוק באתר. דבר ראשון, הדומיין צריך להיות עם סיומת שמתאימה לקהל הגולשים לפי המיקום הפיזי שלהם. למשל, אם פונים לקהל הישראלי, הדומיין צריך להיות עם סיומת ישראלית. דבר שני, אחרי שבוחרים מילות מפתח הקשורות למוצר או לשירות שלפיהן רוצים שהגולשים ימצאו את העסק, צריך לוודא שבאתר תופענה המילים האלו. גוגל קורא את המילים (במידה והאתר לא מבוסס כולו או רובו על פלאש) ומקדם את האתר לפי הרלוונטיות שלו.

קידום אתרים בגוגל לוקח עבודה רבה וזמן, אך התוצאות שמשיגים בעזרתו נשמרות לזמן רב, וזה היתרון של השיטה הזו- התקדמות איטית ובטוחה שהזמן לא פוגע בה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב