באילו תחומים כדאי לנטר את המוניטין של הארגון?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

באילו תחומים כדאי לנטר את המוניטין של הארגון? 

מאת    [ 19/12/2011 ]
מילים במאמר: 271   [ נצפה 1305 פעמים ]

 
 

להלן מספר תחומים שבהם חשוב במיוחד ניטור המוניטין בארגון:

• מנועי חיפוש - מאחר שמנועי חיפוש הם כלי מרכזי דרכו מגיעים לתכנים באינטרנט, משמעותי לראות היכן ממוקמים בהם תכנים שונים על הארגון, חיוביים או שליליים.Search Engine Optimization (SEO) משתלב כאן, בעיקר בקידום מיקום תכנים חיוביים שהארגון מפרסם.

• מדיה חברתית - אתרי הרשתות החברתיות כמו גם בלוגים ופורומים, מהווים במה מרכזית לשיחות גולשים וצרכנים ברשת ולכן השפעתם משמעותית על המוניטין בארגונים. עקב ריבוי האפשרויות לשתף מידע במדיה החברתית, ניהול נכון יכול להיות כלי עוצמתי לבניית מוניטין חיובי לארגון, אך חוסר בכלים מתאימים לניטור וניהול לגבי כל הנאמר ברשת האינטרנט אודות הארגון יכול להביא לנזק משמעותי.                               

• וידאו ותמונות ברשת - אתרי וידאו ותמונות כמו flickr, Youtube, Picasa וכדומה, הם אתרים פופולאריים שכל משתמש יכול לפרסם בהם תוכן, במהירות ובקלות. הניטור יכול להיות של תוכן הוידיאו או התמונות לפי תגיות/טקסט. כמו-כן ניתן לגשת לאתרים בהם הסיכוי לפגיעה אפשרית במוניטין הוא גבוה, ולחפש את הביקורת (לדוגמא ניטור ערוץ מסוים ביוטיוב או דף ברשת חברתית). 

• אתרים פרטיים רלבנטיים - אלו הם אתרים קטנים בהיקפם בדרך כלל, ועוסקים בתחומים מגוונים הנכתבים על ידי אנשים שאינם קשורים לארגון מסוים (לרוב בזמנם הפנוי). אתרים אלו עלולים להשפיע ולחולל שינוי מהותי בתפיסת לקוחות קיימים או פוטנציאליים. כתבה אחת שלילית מבלוג או אתר אחר של אדם פרטי יכולה לשבור מוניטין שצבר ארגון זמן רב, וחשוב לעקוב אחר אתרים מסוג זה.

• אתרי חדשות - אתרים המתמקדים בתחום מסוים של חדשות, עלולים לפרסם דברים שליליים לגבי הארגון וחשובה המודעות לכך. אתרי חדשות מתעדכנים בתדירות גבוהה, מופיעים בדירוגים גבוהים במנועי חיפוש, ויכולים להיות מאוד נוקשים בביקורתם על מוצרים או חברות.

לסרטון קצר ומרוכז + סיכום מנהלים + טיפים שימושיים – בחינם!!! - www.pCon.co.il/Free2

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב